![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
עכשיו לא רואים את ההודעה שלי כי העברת עמוד דוד
![]() אכתוב אותה שוב: גם אני צריך את דוד ![]() יאיר הייתי אצל דוד לפני כמה ימים, התחיל לי רעש בגיר בדיוק לפני כמה שבועות והולך ומתגבר. כהשמן כבר חם, כמעט ולא שומעים את הרעש, אבל בהורדת הילוכים יש רעש כמו של זרימת מים של מערכת הקירור רק מהגיר. בטח אחד המיסבים שם, בניוטרל וכשהקלאץ' לחוץ אין רעש. קלאץ' הוחלף לפני כמה חודשים כולל השמן כך ששם לא הבעיה. ההילוכים נכנסים חלק והכל פיקס חוץ מהרעש. הרעש ממש חזק בהילוך 3 על מהירות 60 מין טרררר כזה. הגיר עבר רק 158 אלף ק"מ. מה עדיף? לשפץ או להביא אחד מפירוק ואז אסתכן שגם שם אחד המיסבים דפוק? הרעש הוא בערך כמו כאן: http://www.youtube.com/watch?v=pL-NzpnXukA רק לא ברמה מטורפת כמו בסרטון. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
עידן כתבת, "עכשיו לא רואים את ההודעה שלי כי העברת עמוד דוד".
לא הבנתי איך ולמה. מה הקשר בין ההודעה שלך, לזה שהעברתי אצלי עמוד ?. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
הכוונה ברגע שהגבת נפתח עמוד חדש
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
הבנתי שניתן לכוון. בתוך תוכי אני כנראה מסרב לקבל את זה שצריך להתעסק עם הפלאגים כדי להפוך אותם לסוג אחר שנמכר וקיים בשוק. ואפילו באותו מחיר.
במידה והעלות הסופית תהיה זהה, האם תעדיף "לחלטר" שעון קומפרסיה או לקנות אחד מוכן? אני מבין שאתה עסוק. ולכל אחד מאיתנו את הצרות שלו. אני מבין ומכבד. הכל כמובן בצחוק
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
זאת התגובה האחרונה שלי להיום. האחרונה משתי סיבות.
האחת שאני עייף. השנייה שלא תיתן לי בראש. ![]() התגובה האחרונה שלך, היא הוכחה לפדנטיות מוגזמת. ![]() אני מתייחס למרווח הפלג. תגיד מה לדעתך עושים המוסכים בב"ש כשהם עושים כל יום טיפולים ?. אל תמשוך אותי בבקשה לוויכוח בנושא הזה. איש הישר בעיניו יעשה. לילה טוב. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
צטט:
וגם אני עשיתי קומבינה מפלאג ישן שאוכל להיתחבר אליו עם שעון לחץ ולבדוק קומפרסיה כל אחד והעדפותיו
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
אני יודע שבמוסכים אצלנו משתמשים בפלאגים לא לפי הגדרת יצרן (לא מדבר בכלל על מקורי)
אני לא מדבר פה על מומנט סגירה של בורג בדשבורד, שסביר להניח שגם את זה הגדיר היצרן. אלא על אביזר שלוקח חלק חשוב במערכת ההנעה. שאלתי במוסך ההוא שהייתי לפני הטסט. והוא אמר לי שלמכוניות חדשות הם שמים פלאג שמתאים במיוחד לאותו רכב. לא יודע אם מקורי או תחליפי. המסקנה היא שהרכבת פלאג שלא תואם את הגדרת היצרן היא תוצאה של זלזול ברכב ישן מתוך הנחה שעוד כמה חודשים ימצא עצמו במגרש גרוטאות. אני מבין את מה שאתם אומרים, שאתם מכוונים את הפלאג. אם זה כ"כ פשוט, ויעיל באותה מידה כמו לקנות את אותו פלאג במרווח הנכון, מדוע יצרני הפלאגים טורחים לייצר פלאגים עם מרווחים שונים? אין פה שום מניע כלכלי, הרי הפלאגים השונים עולים אותו מחיר. ואפילו להיפך, היצרן פלאגים היה מעדיף לייצר עם פס ייצר אחד. פלאג אחד שניתן לכיוון וזהו.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מתן, עכשיו חזר אלי בעל החנות חלקים לאחר שבירר אמר, אין לי את הפלגים וכבלי ההצתה שאתה רוצה, ואין לי אפשרות להזמין אותם.
יש לו כבלי הצתה USA שהסוכן שלהם BS. לטענתו כל המוסכים מזמינים אצלו לפיאט את הפלגים שהעלתי בתמונה. אולי תנסה אצל סודאי. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
האם היא באותה איכות ?. אם אני זוכר נכון אמרת לי שמחירה 300 ש"ח. ולעניין. אם כדאי לשפץ או להביא אחד מפירוק, זה צריך להיות השיקול שלך. כמובן שלשפץ עולה הרבה יותר. אולי פי 3. הבדיקה בסיבוב שעשינו אינה סופית. אמרתי לך שכדאי להרים את האוטו לנסוע במקום, ולשמוע בעזרת סטטוסקופ. ביום שישי בגלל לחץ הזמן לא הספקנו. נסה לדבר עם מאירמן, הוא משפץ גירים ידניים. ואולי יש לו אחד משופץ מוכן. http://www.d.co.il/29209730/28050/ אם תחליט על גיר מפירוק יש ברשותי שניים, אחד על הפונטו מודל 2000 במצב מצויין. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
אין לי מושג מה מוכרים באוטו דיפו
קניתי אותה ממש בהתחלה כשהם יצאו הדגם הוא DVR-037 HD 720P תברר איזה דגם זה. השאלה אם הגיר יכול לההרס עוד יותר ממיסבים שורקים עם הזמן? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| עבודה בפוטושופ שלי ל-HGT אולי בקרוב גם אמיתי. או שסתם חלום רטוב. | KHGT | פיאט כללי | 7 | 16-05-12 22:02 |
| ממיר קטליטי וצריכת דלק | komoto | פונטו - טכני | 3 | 30-12-10 16:15 |
| הוספת פראפלו וצריכת שמן - ספייס 01 | Ron_Dadon | פונטו - טכני | 7 | 25-06-09 23:26 |
| פונטו ספייס - פלאג פלסטיק מעל בולם קדמי - תפקידו ? | student | פונטו - טכני | 4 | 03-05-08 19:13 |
| מנוע מקרטע, פלאג עם אבנית, הלך ראש? | איתי_ | אונו - טכני | 5 | 15-03-08 23:50 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד