מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

צ'ינקווצ'נטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-10-10, 19:46   #1
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
מרשל, אם יש פה מישהו שאתה צריך לקחת את הדברים שלו בכל הרצינות זה של אורן, לא אני ולא אף אחד פה מתקרבים לרמת ההכרה והידע שלו ברכב הזה, אין צורך לתקוף אף אחד, כי אתה באת בבקשה לעזרה ומנסים לעזור לך.
וסליחה שאני אומר את זה אבל אם אתה תחכה שכל חלק יתקרב לסוף חייו אז אתה תאכל הרבה הרבה חצץ עם האוטו הזה. מתי שעושים טיימינג אז מחליפים על הדרך מחזירי שמן, תופסנים,וריאטור וגם אטם מכסה שסתומים, ככה אני עשיתי בפעם האחרונה ואם הרכב יהיה אצלי בפעם הבאה אז ככה אני אעשה שוב.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 20:11   #2
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23 צפה בהודעה
מרשל, אם יש פה מישהו שאתה צריך לקחת את הדברים שלו בכל הרצינות זה של אורן, לא אני ולא אף אחד פה מתקרבים לרמת ההכרה והידע שלו ברכב הזה, אין צורך לתקוף אף אחד, כי אתה באת בבקשה לעזרה ומנסים לעזור לך.
וסליחה שאני אומר את זה אבל אם אתה תחכה שכל חלק יתקרב לסוף חייו אז אתה תאכל הרבה הרבה חצץ עם האוטו הזה. מתי שעושים טיימינג אז מחליפים על הדרך מחזירי שמן, תופסנים,וריאטור וגם אטם מכסה שסתומים, ככה אני עשיתי בפעם האחרונה ואם הרכב יהיה אצלי בפעם הבאה אז ככה אני אעשה שוב.
ליאור תודה על הפירגון.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 20:33   #3
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
MARSHALL:

לא הייתה כל כוונה להציג אותך כמטומטם ואם הבנת את זה ככה אז אני מתנצל על כך.
אולי הייתי אגרסיבי מידי בהודעה אבל זה רק בגלל שכואב לי לראות איך יותר מידי מוסכים עושים עבודה חלקית ו/או גרועה. אני בן 41 ולא נולדתי עם ידע במכוניות אבל הגיל והניסיון עושים את שלהם וגם אני במהלך השנים אכלתי לא מעט ח(ר)א מכל מיני כאלה שקוראים לעצמם בעלי מקצוע. כל כוונתי היא לתרום מהניסיון המועט שיש לי בכדי שאחרים יחסכו מעצמם זריקת כסף וזמן. הכדור בידיים שלך.

ערב טוב.
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:17   #4
Marshall
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
ההודעה שלך באמת נשמעה קצת אגרסיבית ועכשיו שאני מבין את כוונתך אז תסלח גם לי אם נשמעתי תוקפני..

אחד הדברים שאני לא אוהב בפורומים זה שיש אנשים שלא באים עם כוונה ללמד, לעזור ולתרום אלה עם כוונה להציג את הידע שלהם על ידי כך שהם מנסים להציג אחרים כמטומטמים וזה בנוסף להרחבות בהסברים ללא צורך אלה רק כדי לחזק את הרמז הזה..

בכל מקרה אז חשבתי שאתה מאלה לרגע.. אבל אני חוזר בי..

טוב אם לחזור לנושא אז כרגע אני אחכה עם המשאבה.. אם אני יראה שינוי כלשהו במד חום שהוא לא תקין או במאווררים שנכנסים שלא כצורך אז אני אבדוק את העניין במוסך..

מה שמעניין אותי עכשיו זה שהחלפתי קלאץ' ומעניין אם הם החליפו לי את המחזיר שמן כמו שכתבתם...
נגיד ויש נזילה מהמחזיר שמן הזה.. היכן הוא נמצא ואיך אפשר לראות אם יש נזילה?
Marshall מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:48   #5
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
צטט:
במקור פורסם על ידי Marshall צפה בהודעה
מה שמעניין אותי עכשיו זה שהחלפתי קלאץ' ומעניין אם הם החליפו לי את המחזיר שמן כמו שכתבתם...
נגיד ויש נזילה מהמחזיר שמן הזה.. היכן הוא נמצא ואיך אפשר לראות אם יש נזילה?
המחזיר האחורי נמצא מאחורי גלגל התנופה בצד של המנוע שאליו מתחבר הגיר.
אם יש נזילה במחזיר האחורי, צריך להוריד גיר בשביל להחליפו וזה חתיכת עבודה. קשה לזהות שהנזילה היא משם כי כל העסק מוסתר מהעין והשמן יכול לעשות טיול ולצאת מאזור אחר ולא תדע שזה משם. אם הקלאץ' פתאום מתחיל להחליק, תדע שזה זה...

אני מנסה לקצר כמה שיותר,
מקווה שלא חפרתי לך
davidka מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 23:40   #6
Marshall
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
חח קיבלתי את העקיצה אם הבנתי אותך נכון...

טוב תודה בכל אופן אני אשאל אותם במוסך אם הם עשו עם זה משהו.. למרות שאין לי נזילות שמן..
Marshall מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:19   #7
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
רק בואו לא ניסחף כן?
לא חייבים להחליף ווריאטור בכל החלפת רצועת תזמון...
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:25   #8
Marshall
Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2010
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: Punto HGT
הודעות: 46
זה בדיוק מה שהתכוונתי... שכן צריך לעשות שיקול.. וגם אם פותחים איזור שמצריך הרבה עבודה.. עדיין.. כמה נשלם בשביל כל הטיפול בגלל רכיב אחד שצריך להחליף.. ?! חח
Marshall מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-10-10, 21:27   #9
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
בכיף אורן, מגיע לך!
למה לא?
הרי טיימינג עושים פעם ב60 אלף(לפחות אני), ו60 אלף זה סביר לוריאטור, לראיה אצלי הוריאטור הוחלף בפעם האחרונה ב50 אלף קילומטר ואני החלפתי עכשיו ב140 אלף והוא היה רועש מאוד מאוד, ולמרות שהרעש לא מהווה אינדיקציה ממשית לגבי התפקוד שלו, עדיין לדעתי 60 אלף זה מספיק זמן לוריאטור
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 24-10-10 ב 21:44.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-10-10, 00:28   #10
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23 צפה בהודעה
בכיף אורן, מגיע לך!
למה לא?
הרי טיימינג עושים פעם ב60 אלף(לפחות אני), ו60 אלף זה סביר לוריאטור, לראיה אצלי הוריאטור הוחלף בפעם האחרונה ב50 אלף קילומטר ואני החלפתי עכשיו ב140 אלף והוא היה רועש מאוד מאוד, ולמרות שהרעש לא מהווה אינדיקציה ממשית לגבי התפקוד שלו, עדיין לדעתי 60 אלף זה מספיק זמן לוריאטור
הווריאטור יכול לעבוד גם יותר זמן אם דואגים להשתמש בשמן איכותי ולרענן אותו כל 10,000 ק"מ.
זה גם תלוי מתי אתה עושה טיימינג. אצלי זה יוצא אחת ל3 שנים, שזה בערך 40,000 ק"מ לפי הנסועה שלי, ככה שאני לפי התכנון אחליף אחת לשני טיימינגים (בינתיים החלפתי רק פעם אחת).

אחלה מילה, טיימינגים
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אין צופר ואין כריות אוויר... grandepunto גרנדה פונטו - טכני 4 05-12-11 21:21
נפל לי חלק קטן באוטו ואין לי מושג מאיפה הוא בא.. liorwohl אונו - טכני 2 07-05-08 00:07
מי מוכר שמן גיר 75W80 - חיפשתי במלא מוסכים ואין פורום הגראז' 7 06-03-07 08:06
קניתי ספייס sx 2001 ואין לי ספר רכב... פורום הגראז' 2 17-11-06 19:36
רחיצת האוטו במכונת שטיפה :האם יכול להגרם נזק לפרונט של האוטו פורום הגראז' 6 21-04-06 15:46


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:07.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד