![]() |
פונטו HGT
שלום לכולם
|
לך למקצוען , שיודע ומבין .
עזוב להתייעץ בפורום זה לא יעזור , זה דברים שצריך לראות . תנסה להשיג את המוסכניק בשם מומי , הוא אומן באיטלקיות . ( מי שקצת מבין בעולם הרכב , מכיר את מומי . ) דבר איתו אם אתה יכול לגשת אליו ולשים שם את האוטו . נאור . |
הנגד כנראה הולך למות או שמגעים לא טובים.
המאוורר צריך להתחיל לפעול במהירות ראשונה ולא שנייה. |
המהירות הראשונה נכנסת לפעולה לפני השניה..
ציינתי רק כשהשניה נכנסת כי זה כבר מצביע על משהו לא רגיל... כל עוד המזגן לא עובד.. |
אז או שיש סתימה (כנראה ברדיאטור)או שמשאבת מים לא תקינה.
|
לי זה נשמע כמו אויר במערכת המים .זה בדיוק מה שהיה לי באונו עד שניקזו לי אויר במערכת מים
|
עוד מישהו אולי יודע עי הזה וכל מה שמתלווה אליו...
|
אני חושב שלכל הHGT זה ככה
תנסה.. שאתה מחבה את הרכב לאחר נסיע ומניע אותו אחרי כמה דקות זה עושה אותו הדבר? ומה המחוג אולה מלימטר אחד למעלה ואז האוורר עובד לכמה שניות ואז זה חוזר? אני שאלתי כמה מקומות וגם בחו"ל וזה רגיל לחלוטין אז אין מה לדעוג וראיתי את זה בעוד כמה HGT של חברי המועדון.. זה קורה רק שאתה לוחץ? או כול פעם? |
אוקיי הבנתי
|
תראה,
התנהגות נורמלית של הרכב לא אמורה לגרום למחוג לעבור את החצי (למעלה או למטה), אף פעם, נקודה. אצלך בגלל שהוא מזייף, אז את המיקום הקבוע שלו. בקיץ בימים חמים מאוד, בעמידה המהירות השנייה יכולה להיכנס, ובכל זאת, עד היום זה קרה לי מספר פעמים קטן מאוד, פחות מ5 לדעתי. זה כן קורה יותר כאשר המדחס מופעל על הטמפ' הנמוכה ביותר, בקיץ, בעמידה של מספר דקות, וזה כמובן תקין. מפלס נוזל הקירור אמור לעלות מפני שהנוזל מתחמם ולכן נפחו גדל, אני לא בטוח כמה זה עולה אצלך, אבל עליה של מעט מעל הMAX זה בסדר. נניח עד 3 ס"מ לערך. יכול להיות שפשוט צריך לנקז קצת אויר וזה יסתדר. שוב, ב5 שנים שהרכב אצלי, קרה לי מעט מאוד (מאוד) שהמהירות השנייה נכנסה לפעולה בעמידה ללא מזגן מופעל. וגם אם כן, מעולם המחוג לא זז מהחצי, אפילו לא מילימטר (בהנחה שהטרמוסטט תקין). |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:23. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©