מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבוע מכירות בצפון, סוכות 2007
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

היפיפייה שלי HGT 2002 67000 קמ'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מה וואקס, פוליש ומשהו לפלסטיקים יכולים לעשות..


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-05-08, 19:39   #1
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
כדי לבדוק את התרמוסטט, הנע את האוטו כשהוא קר.

כשהאוטו מתחמם אט אט, הצינור התחתון צריך להיות חם, בעוד הצינור העליון נשאר קר.
כאשר הטרמוסטט יפתח, הטמפרטורה בשני הצינורות צריכה להיות אותו הדבר (חם).

המאוורר אמור להיכנס לעבודה קו אחד לפני החצי.

כמה נמוכה הטמפרטורה ששעון החום מראה?

אם אני נוסע במהירות קבועה החום עומד על האפס ומטפס לרבע במקסימום.
שהאוטו עומד בסרק לוקח לו לפחות רבע שעה לטפס לאמצע,וזה קרה היום בשיא החום.

לפי הבדיקה שהצעת לי לעשות אני בספק אם הוא תקין או אם יש בכלל תרמוסטט כי באמת תוך זמן קצר (דקה או 2) גם בצינור השני מרגישים את אותו חום.


מישהו פה אמר לי שהתרמוסטט נמצא ליד המפלג ולא הצלחתי לזהות אותו...
תודה
Goodwill מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 30-05-08, 20:14   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
צינור המים העליון ברדיאטור מחובר לטרמוסטט.

הבדיקה היא ויזואלית. לפרק את התרמוסטט ולראות שהוא במצב סגור, לשים אותו בכלי עם מים רותחים ולראות שהוא נפתח.

אחד חדש עולה גרושים.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-08, 20:16   #3
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
תלוי איזה...
במורשה לקחו לי 190 ש"ח על חלק מקורי, לא כולל עוד כמה גרושים על אטמים ושאר שטויות.

לפני 4 שנים התקנתי תרמוסטט תחליפי בזול, החזיק שנתיים וגם כשהוא התקלקל הוא כמעט הרס לי את המנוע, מזל גדול ששמתי לב בזמן.
מה שקונים בזול- אח"כ עולה ביוקר.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-05-08, 13:00   #4
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
גיא אל תשכח שאתה שילמת גם על העבודה
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-05-08, 14:22   #5
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
לא, את מחיר העבודה הם לקחו בנפרד. 190 ש"ח עלה רק התרמוסטט עצמו..
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-06-08, 20:52   #6
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
זה כל כך עצוב

אין תרמוסטט ברכב ויש לבעלים הקודמים קבלה של תרמוסטט חדש. צריך לסגור את הגנבים האלו. מישהו יכול להסביר לי איך מתקינים כזה? ועוד שאלה,פתחתי פילטר אויר והצינור נשם מנוע לא היה מחובר והוא הזיע שמן.אפשר הסבר על הנשמ מנוע ואיך זה מזיק כשהוא לא מחובר
Goodwill מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-06-08, 22:04   #7
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
פשוט קונים תרמוסטט חדש ואטם (הטרמוסטט באונו מגיע עם הבית שלו) ומרכיבים. פשוט פשוט פשוט.

תפקידו של צינור הנשם הוא לתת לאדי השמן לצאת מהמנוע, ולאפשר להם להישרף בתהליך העבודה הרגיל של הרכב.

תבדוק שהצינורית שמובילה מצינור הנשם למצערת לא סתומה ויש בה וואקום קל בסרק.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע לפיאט בראבה 1400 :רכישה! eligas1 בראבה - טכני 7 23-04-09 21:30
בעיית סל"ד נמוך בהנעת בבוקר (מנוע 1600) Amit בראבו - טכני 0 18-03-08 10:57
אלטרנטור - אונו 94 מנוע 1400 הזרקה פורום הגראז' 4 07-08-07 09:26
מנוע מחוזק 1400 טיפו \ טמפרה פורום הגראז' 2 21-04-07 21:29


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 12:54.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד