![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
|
צטט:
אם אני נוסע במהירות קבועה החום עומד על האפס ומטפס לרבע במקסימום. שהאוטו עומד בסרק לוקח לו לפחות רבע שעה לטפס לאמצע,וזה קרה היום בשיא החום. לפי הבדיקה שהצעת לי לעשות אני בספק אם הוא תקין או אם יש בכלל תרמוסטט כי באמת תוך זמן קצר (דקה או 2) גם בצינור השני מרגישים את אותו חום. מישהו פה אמר לי שהתרמוסטט נמצא ליד המפלג ולא הצלחתי לזהות אותו... תודה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
צינור המים העליון ברדיאטור מחובר לטרמוסטט.
הבדיקה היא ויזואלית. לפרק את התרמוסטט ולראות שהוא במצב סגור, לשים אותו בכלי עם מים רותחים ולראות שהוא נפתח. אחד חדש עולה גרושים.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
תלוי איזה...
במורשה לקחו לי 190 ש"ח על חלק מקורי, לא כולל עוד כמה גרושים על אטמים ושאר שטויות. לפני 4 שנים התקנתי תרמוסטט תחליפי בזול, החזיק שנתיים וגם כשהוא התקלקל הוא כמעט הרס לי את המנוע, מזל גדול ששמתי לב בזמן. מה שקונים בזול- אח"כ עולה ביוקר. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
גיא אל תשכח שאתה שילמת גם על העבודה
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
לא, את מחיר העבודה הם לקחו בנפרד. 190 ש"ח עלה רק התרמוסטט עצמו..
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
|
זה כל כך עצוב
אין תרמוסטט ברכב ויש לבעלים הקודמים קבלה של תרמוסטט חדש. צריך לסגור את הגנבים האלו. מישהו יכול להסביר לי איך מתקינים כזה? ועוד שאלה,פתחתי פילטר אויר והצינור נשם מנוע לא היה מחובר והוא הזיע שמן.אפשר הסבר על הנשמ מנוע ואיך זה מזיק כשהוא לא מחובר
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
פשוט קונים תרמוסטט חדש ואטם (הטרמוסטט באונו מגיע עם הבית שלו) ומרכיבים. פשוט פשוט פשוט.
תפקידו של צינור הנשם הוא לתת לאדי השמן לצאת מהמנוע, ולאפשר להם להישרף בתהליך העבודה הרגיל של הרכב. תבדוק שהצינורית שמובילה מצינור הנשם למצערת לא סתומה ויש בה וואקום קל בסרק.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מנוע לפיאט בראבה 1400 :רכישה! | eligas1 | בראבה - טכני | 7 | 23-04-09 21:30 |
| בעיית סל"ד נמוך בהנעת בבוקר (מנוע 1600) | Amit | בראבו - טכני | 0 | 18-03-08 10:57 |
| אלטרנטור - אונו 94 מנוע 1400 הזרקה | פורום הגראז' | 4 | 07-08-07 09:26 | |
| מנוע מחוזק 1400 טיפו \ טמפרה | פורום הגראז' | 2 | 21-04-07 21:29 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד