![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
![]() לא יודע למה זה מזכיר לי את הימים שהיינו מתכנסים פעם בשבוע 4 חברים לשחק פוקר. שניים עבדו בברינקס, אחד היה קבלן בניין ואני. בהתחלה שיחקנו על כסף קטן עד שהמשחק התחיל לשעמם וצבר תאוצה למאות שקלים. כאשר הסכומים הרקיעו שחקים. אחד אמר, "חברים, בואו נפסיק, הפכתם את הכסף לזבל". מי שידע את התשובות לשאלות ששאל מתן, מעבר לדיברהם הנכונים של יאיר ומאור, יקבל 3 פחיות ספריי קרבורטור חינם. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
דוד, השרשור שוקע במרתפי הפורום בלי תשובה, לא ניתן לזה לקרות.
אז נסכם, אלו הסיבות הידועות לנו כרגע: 1. במקרה של נפילת השסתום, הוא לא יפול עמוק מידי. 2. במקרה של דליפה, למדחס יש נפח קטן יותר לשמור בו לחץ, וזה מפחית את הסיכוי לנפילת השסתום. בינתיים אני לא רואה סיבה שלישית. ואם הדליפה נמוכה, אני גם לא רואה צורך ממשי להרים את הבוכנה לנמ"ע. במיוחד לאחר שאצל מאור ביצענו החלפה בשני שסתומים עם בוכנה בנמ"ת, אחרי שברחה לנו התמיכה בקראנק (פאדיחה שלי אגב, מה הלחץ המומלץ לביצוע העבודה? יאיר טוען ש-10 PSI (פחות מבאר אחד) יספיקו. ומאור טוען שמומלץ 2 באר. כמובן שככל שהלחץ בתוך הצילינדר יהיה גבוה יותר, כך יהיה ניתן להפעיל יותר כח על השסתום מבלי להפיל אותו פנימה. (ניתן לחשב עם קוטר השסתום את הכח המדויק שיגרום לנפילה שלו פנימה) עכשיו צץ לי בראש רעיון מהמעבדות בהידראוליקה: כשהיינו מסיימים הרצה של מערכת, היה נשאר קו עם לחץ, והדבר היה מפריע בשחרור מחברי הצינורות. הפיתרון היה לשחק עם השסתומים במערכת כדי להשוות לחצים, ואז הפתיחה הייתה מתאפשרת. אולי לפעמים קורה מצב שלא ניתן לשחרר את התבריג מהפלאג לאחר כיבוי המדחס, ואז הפיתרון יהיה הורדת הבוכנה לנמ"ת, ובכך הלחץ שנשמר בצילינדר יקטן ויאפשר את הפתיחה. צדקתי? אני אבוא עם גלידה לאסוף את שלושת מיכלי ספריי הקרבורטור
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
או דפשוט מנתקים את הצינור מהמחבר כי זה לרוב הולך עם מחבר ניתוק מהיר או שאתה מנתק את הצינור מהקומפרסור או מנק' החיבור אם יש תשתית בקיר
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
זאת בדיוק הבעיה, לפעמים קורה מצב שלא ניתן לשחרר את החיבור המהיר בגלל הלחץ בתוך הצינור והמחבר.
זה היה דבר ידוע, ותמיד לפני ניתוק הצינורות היינו מעבירים את השסתום הפעלה דרך כל המצבים שלו כדי להשוות לחצים בצנרת.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
אתה צודק אבל מדובר פה על 10 PSI זה לחץ מאוד נמוך אני אתן לך דוגמה כאשר אני עובד עם פטיש אוויר הלחץ בצינור הוא 90 PSI לפחות ועדין ניתן לנתק את האביזר מקצה הצינור אתה מושך את מחבר ניתוק מהיר והלחץ דוחף את הפטיש
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#6 | ||
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
צטט:
שנמשיך בחידה ?. ![]() רמז ראשון, לא כל המנועים ברכבים, עובדים על אותו העיקרון כמו בפונטו. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 30-01-14 ב 18:55. |
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
מרימי שסתומים הידראולים אתה מיתכוון?
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אני מתכוון.
א. מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה ? ב. מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע ? דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
דוד התייאשנו. גלה לנו.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
נעזוב את זה לפעם אחרת.
לאחר שקראתי את הקישור ב-"רכב כללי" אני עדיין בהלם. בדומה לזה שכול פעם שומעים על הרוגים. אבל כאשר מכירים את ההרוג, זה לא מש מהמחשבה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ESP רק בדגם הדינמיק? | pavelr | גרנדה פונטו - טכני | 2 | 18-08-13 12:27 |
| האם מנורות אלו מתאימות בדגם ELX מודל 2001 | Liorzam | פונטו - טכני | 2 | 27-05-10 16:23 |
| בעיית סל"ד בספייס SX60 2001 | Wiking | פונטו - טכני | 5 | 02-09-08 21:57 |
| בעיית זיהום אויר בספייס 2001 SX60 | Wiking | פונטו - טכני | 31 | 28-07-08 09:13 |
| עזרה בקשה בדגם פונטו.... | פיאט כללי | 2 | 19-01-07 09:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד