![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
|
תודה לכולם.
תודה לכולם על העצות, ההארות וההערות.
מאור, תודה רבה על ההצעה, אבל אם אני יגיע אליך לטיפול אתה תקבל את שכרך כפי שמגיע לך. רק דבר אחד מפתיע אותי, מבין השורות שאתה כתבת אני מבין שאפשר להחליף גומיית שסתומים ללא פתיחת הראש, אלא רק פתיחת מכסה שסתומים. הייתי רוצה לנסות דבר כזה בעצמי קודם, גם בשביל הנסיון <ובתקווה גם הסיפוק של פתרון התקלה> ואם התקלה ממשיכה אז נשארתי רק עם רינג, לא? שוב תודה לכם, קובי. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
|
תגובה לגיבסון
הכוונה לעשן אפור- המעיד על שריפת שמן.
עשן שחור נוצר מתערובת עשירה מדי, כאשר הסיבות האפשריות לו הן החל מפילטר אוויר סתום, ועד חיישן דפוק שגורם לתערובת עשירה בדלק וענייה באוויר, כמו במקרה שציינת. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
צטט:
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
גם אני כמו יאיר לא ממליץ למי שלא נגע מעולם לבצע החלפה שכזו. העבודה כלל לא פשוטה ומצריכה פירוק של רצועת התיזמון וכלי לכיווץ קפיצי השסתומים. זו עבודה שלוקחת כמה שעות טובות והיא צריכה להיעשות ביתר דייקנות.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
אם הבעיה היא חוסר בכח, גם אם גומיות השסתומים דורשות החלפה, אני לא רואה את הקשר בינן לבין החוסר בכח.
שאלה ליאיר ודוד, כשהייתי אצל מאור בהחלפת גומיות שסתומים תהיתי לעצמי, מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע? אם מדובר בשיטת החוט, אני מסוגל להבין שזה כדי לעבוד פחות קשה. אבל אם עובדים עם קומפרסור, מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה? אפילו יהיה יותר קל לעבוד כשהיא למטה, כי לא צריך להחזיק את הקראנק שלא יברח.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
צטט:
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
בהחלט נוכחנו לדעת שנינו מתן שהלחץ שהוכנס לצילינדר יחזיק את השסתומים גם שהבוכנה נימצאת למטה. אין עם זה שום בעיה רק שמתי שהבוכנה נימצאת למעלה וחס וחלילה נאבד הלחץ אז יש אולי סיכוי שהשסתום לא ייעלם לגמרי בתוך הצילנדר.
|
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
![]() לא יודע למה זה מזכיר לי את הימים שהיינו מתכנסים פעם בשבוע 4 חברים לשחק פוקר. שניים עבדו בברינקס, אחד היה קבלן בניין ואני. בהתחלה שיחקנו על כסף קטן עד שהמשחק התחיל לשעמם וצבר תאוצה למאות שקלים. כאשר הסכומים הרקיעו שחקים. אחד אמר, "חברים, בואו נפסיק, הפכתם את הכסף לזבל". מי שידע את התשובות לשאלות ששאל מתן, מעבר לדיברהם הנכונים של יאיר ומאור, יקבל 3 פחיות ספריי קרבורטור חינם. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
דוד, השרשור שוקע במרתפי הפורום בלי תשובה, לא ניתן לזה לקרות.
אז נסכם, אלו הסיבות הידועות לנו כרגע: 1. במקרה של נפילת השסתום, הוא לא יפול עמוק מידי. 2. במקרה של דליפה, למדחס יש נפח קטן יותר לשמור בו לחץ, וזה מפחית את הסיכוי לנפילת השסתום. בינתיים אני לא רואה סיבה שלישית. ואם הדליפה נמוכה, אני גם לא רואה צורך ממשי להרים את הבוכנה לנמ"ע. במיוחד לאחר שאצל מאור ביצענו החלפה בשני שסתומים עם בוכנה בנמ"ת, אחרי שברחה לנו התמיכה בקראנק (פאדיחה שלי אגב, מה הלחץ המומלץ לביצוע העבודה? יאיר טוען ש-10 PSI (פחות מבאר אחד) יספיקו. ומאור טוען שמומלץ 2 באר. כמובן שככל שהלחץ בתוך הצילינדר יהיה גבוה יותר, כך יהיה ניתן להפעיל יותר כח על השסתום מבלי להפיל אותו פנימה. (ניתן לחשב עם קוטר השסתום את הכח המדויק שיגרום לנפילה שלו פנימה) עכשיו צץ לי בראש רעיון מהמעבדות בהידראוליקה: כשהיינו מסיימים הרצה של מערכת, היה נשאר קו עם לחץ, והדבר היה מפריע בשחרור מחברי הצינורות. הפיתרון היה לשחק עם השסתומים במערכת כדי להשוות לחצים, ואז הפתיחה הייתה מתאפשרת. אולי לפעמים קורה מצב שלא ניתן לשחרר את התבריג מהפלאג לאחר כיבוי המדחס, ואז הפיתרון יהיה הורדת הבוכנה לנמ"ת, ובכך הלחץ שנשמר בצילינדר יקטן ויאפשר את הפתיחה. צדקתי? אני אבוא עם גלידה לאסוף את שלושת מיכלי ספריי הקרבורטור
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
או דפשוט מנתקים את הצינור מהמחבר כי זה לרוב הולך עם מחבר ניתוק מהיר או שאתה מנתק את הצינור מהקומפרסור או מנק' החיבור אם יש תשתית בקיר
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ESP רק בדגם הדינמיק? | pavelr | גרנדה פונטו - טכני | 2 | 18-08-13 12:27 |
| האם מנורות אלו מתאימות בדגם ELX מודל 2001 | Liorzam | פונטו - טכני | 2 | 27-05-10 16:23 |
| בעיית סל"ד בספייס SX60 2001 | Wiking | פונטו - טכני | 5 | 02-09-08 21:57 |
| בעיית זיהום אויר בספייס 2001 SX60 | Wiking | פונטו - טכני | 31 | 28-07-08 09:13 |
| עזרה בקשה בדגם פונטו.... | פיאט כללי | 2 | 19-01-07 09:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד