מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT 2001 מחודש


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 28-01-14, 09:33   #21
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
גם אני כמו יאיר לא ממליץ למי שלא נגע מעולם לבצע החלפה שכזו. העבודה כלל לא פשוטה ומצריכה פירוק של רצועת התיזמון וכלי לכיווץ קפיצי השסתומים. זו עבודה שלוקחת כמה שעות טובות והיא צריכה להיעשות ביתר דייקנות.
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-14, 09:37   #22
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי yharoosh צפה בהודעה
תודה לכולם על העצות, ההארות וההערות.

מאור, תודה רבה על ההצעה, אבל אם אני יגיע אליך לטיפול אתה תקבל את שכרך כפי שמגיע לך.

רק דבר אחד מפתיע אותי, מבין השורות שאתה כתבת אני מבין שאפשר להחליף גומיית שסתומים ללא פתיחת הראש, אלא רק פתיחת מכסה שסתומים.
הייתי רוצה לנסות דבר כזה בעצמי קודם, גם בשביל הנסיון <ובתקווה גם הסיפוק של פתרון התקלה> ואם התקלה ממשיכה אז נשארתי רק עם רינג, לא?

שוב תודה לכם,
קובי.
זה לא נתון לוויכוח ולא לשיקולך, אני פשוט לא לוקח כסף, סימן קריאה!
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-14, 12:10   #23
yharoosh
Member
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
תהיה לי בריא.

הייתי בטוח שמדובר בעבודה זריזה יחסית, אין לי לב לתפוס מזמנך. זו הפרנסה שלך.
yharoosh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-14, 13:32   #24
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
צטט:
במקור פורסם על ידי yharoosh צפה בהודעה
תהיה לי בריא.

הייתי בטוח שמדובר בעבודה זריזה יחסית, אין לי לב לתפוס מזמנך. זו הפרנסה שלך.
העבודה לא פשוטה כמו שציינתי אך בהחלט תעניין אותך מבחינת הלמידה כי היא משלבת כמה אלמנטים כמו רצועת הטיימינג עם הכיוונים והסימונים והכל. ואל תתערב לי בפרנסה.
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-14, 23:59   #25
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
אם הבעיה היא חוסר בכח, גם אם גומיות השסתומים דורשות החלפה, אני לא רואה את הקשר בינן לבין החוסר בכח.

שאלה ליאיר ודוד, כשהייתי אצל מאור בהחלפת גומיות שסתומים תהיתי לעצמי, מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע?
אם מדובר בשיטת החוט, אני מסוגל להבין שזה כדי לעבוד פחות קשה.
אבל אם עובדים עם קומפרסור, מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה? אפילו יהיה יותר קל לעבוד כשהיא למטה, כי לא צריך להחזיק את הקראנק שלא יברח.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-01-14, 00:31   #26
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
אם הבעיה היא חוסר בכח, גם אם גומיות השסתומים דורשות החלפה, אני לא רואה את הקשר בינן לבין החוסר בכח.

שאלה ליאיר ודוד, כשהייתי אצל מאור בהחלפת גומיות שסתומים תהיתי לעצמי, מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע?
אם מדובר בשיטת החוט, אני מסוגל להבין שזה כדי לעבוד פחות קשה.
אבל אם עובדים עם קומפרסור, מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה? אפילו יהיה יותר קל לעבוד כשהיא למטה, כי לא צריך להחזיק את הקראנק שלא יברח.
עובדים כאשר הקראנק בנמ"ע כי אז המרווח בין הסתום לבוכנה הוא קטן יותר והלחץ שנוצר מחזיק את השסתום למעלה יותר טוב אם מדובר במצב בו הכונה קצת דולפת אז אם המנוע לא בנמ"ע אז החלל הוא גדול יותר ולוקח לו יותר זמן להיתמלא ולכן לשמור על הלחץ קבוע בחלל גדול יותר יהיה יותר קשה למרות שמדובר באספקה קבוע של לחץ 10 PSI זה לא לחץ גדול אחרי הכל
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-01-14, 00:32   #27
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
בהחלט נוכחנו לדעת שנינו מתן שהלחץ שהוכנס לצילינדר יחזיק את השסתומים גם שהבוכנה נימצאת למטה. אין עם זה שום בעיה רק שמתי שהבוכנה נימצאת למעלה וחס וחלילה נאבד הלחץ אז יש אולי סיכוי שהשסתום לא ייעלם לגמרי בתוך הצילנדר.
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-01-14, 10:03   #28
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
]

שאלה ליאיר ודוד, כשהייתי אצל מאור בהחלפת גומיות שסתומים תהיתי לעצמי, מדוע מרימים את הבוכנה לנמ"ע?
אם מדובר בשיטת החוט, אני מסוגל להבין שזה כדי לעבוד פחות קשה.
אבל אם עובדים עם קומפרסור, מה זה משנה איפה נמצאת הבוכנה?
חברים כל הכבוד, הפכתם את המקצוע לפשוט וזמין לכול. אבל בכול זאת יש סודות.
לא יודע למה זה מזכיר לי את הימים שהיינו מתכנסים פעם בשבוע 4 חברים לשחק פוקר.
שניים עבדו בברינקס, אחד היה קבלן בניין ואני.
בהתחלה שיחקנו על כסף קטן עד שהמשחק התחיל לשעמם וצבר תאוצה למאות שקלים.
כאשר הסכומים הרקיעו שחקים. אחד אמר, "חברים, בואו נפסיק, הפכתם את הכסף לזבל".
מי שידע את התשובות לשאלות ששאל מתן, מעבר לדיברהם הנכונים של יאיר ומאור, יקבל 3 פחיות ספריי קרבורטור חינם.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-01-14, 16:15   #29
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
דוד, השרשור שוקע במרתפי הפורום בלי תשובה, לא ניתן לזה לקרות.

אז נסכם, אלו הסיבות הידועות לנו כרגע:
1. במקרה של נפילת השסתום, הוא לא יפול עמוק מידי.
2. במקרה של דליפה, למדחס יש נפח קטן יותר לשמור בו לחץ, וזה מפחית את הסיכוי לנפילת השסתום.

בינתיים אני לא רואה סיבה שלישית.
ואם הדליפה נמוכה, אני גם לא רואה צורך ממשי להרים את הבוכנה לנמ"ע.
במיוחד לאחר שאצל מאור ביצענו החלפה בשני שסתומים עם בוכנה בנמ"ת, אחרי שברחה לנו התמיכה בקראנק (פאדיחה שלי )

אגב, מה הלחץ המומלץ לביצוע העבודה?
יאיר טוען ש-10 PSI (פחות מבאר אחד) יספיקו. ומאור טוען שמומלץ 2 באר.
כמובן שככל שהלחץ בתוך הצילינדר יהיה גבוה יותר, כך יהיה ניתן להפעיל יותר כח על השסתום מבלי להפיל אותו פנימה. (ניתן לחשב עם קוטר השסתום את הכח המדויק שיגרום לנפילה שלו פנימה)

עכשיו צץ לי בראש רעיון מהמעבדות בהידראוליקה:
כשהיינו מסיימים הרצה של מערכת, היה נשאר קו עם לחץ, והדבר היה מפריע בשחרור מחברי הצינורות. הפיתרון היה לשחק עם השסתומים במערכת כדי להשוות לחצים, ואז הפתיחה הייתה מתאפשרת.
אולי לפעמים קורה מצב שלא ניתן לשחרר את התבריג מהפלאג לאחר כיבוי המדחס, ואז הפיתרון יהיה הורדת הבוכנה לנמ"ת, ובכך הלחץ שנשמר בצילינדר יקטן ויאפשר את הפתיחה.

צדקתי?
אני אבוא עם גלידה לאסוף את שלושת מיכלי ספריי הקרבורטור
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-01-14, 16:43   #30
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
או דפשוט מנתקים את הצינור מהמחבר כי זה לרוב הולך עם מחבר ניתוק מהיר או שאתה מנתק את הצינור מהקומפרסור או מנק' החיבור אם יש תשתית בקיר
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ESP רק בדגם הדינמיק? pavelr גרנדה פונטו - טכני 2 18-08-13 12:27
האם מנורות אלו מתאימות בדגם ELX מודל 2001 Liorzam פונטו - טכני 2 27-05-10 16:23
בעיית סל"ד בספייס SX60 2001 Wiking פונטו - טכני 5 02-09-08 21:57
בעיית זיהום אויר בספייס 2001 SX60 Wiking פונטו - טכני 31 28-07-08 09:13
עזרה בקשה בדגם פונטו.... פיאט כללי 2 19-01-07 09:34


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:56.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד