מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עצמאות 2010 מיצפה הראל
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-03-13, 13:41   #1
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
בדקתי, יש עשן לבן בהנעה. מאוחר יותר הוא נעלם.
כשהוא כבר נעלם, כשמעלים לסלד ממש גבוה בסרק, יש קצת עשן בגוון שחור. לא ענן, אלא ממש מעט.

אם זה גומיות שסתומים ולא רינגים האם להחליף מנוע או שעדיף לתקן, דוד מה דעתך?
אם לתקן, מה מחיר של סט גומיות שסתומים?
איזה כלים צריך? הבנתי שצריך משהו שידחוף את השסתום ויחזיק אותו (לחץ אויר קבוע או קפיץ) יש קומפרסו בנמצא, זה יכול לעזור?
או שיש לך טריק אחר יאיר?
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 14:51   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
לי אין טריק או קסם כל מה שרשמת נכון צריך לחץ אוויר כדי להחזיק את השסתום מורם וכלי לדחוס את הקפיץ בכדי שיהיה אפשר לשחרר את הדיסק שמחזיק אותו העלות של סט גומיות לא אמור להיות גבוה אבל מבחינת עבודה על הרכב כמו שצינתה אין חימום לתא הנוסעים אז יהיה עדיף לעשות משתי פיאט אחת טובה ולהחליף צבע תמיד אפשר עם זה עד כדי כך קריטי עברך
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 15:02   #3
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
כידוע, לא פשוט למצוא פיאט במצב באמת טוב.
וכל רכב שאקנה יזדקק ליישור קו כלשהו. שגם הוא יהיה כרוך בזמן וכסף.
אז אם הבעיות היחידות הם הגומיות שסתומים ויחידת החימום, אז עדיף להחליף אותם ולהשאר עם הרכב. גם יש לו טסט עד ספטמבר. ולא מזמן החלפתי משאבת דלק, קויל, חוטי הצתה, פלגים, ציריה. וראש מנוע בוצע לא לפני המון זמן. גם ניקוי רדיאטור.
רדיאטור חימום קראתי פה בפורום שמישהו קנה חדש בקצת יותר מ200 שקל, והחלפה אני אעשה לבד.
גומיות שסתומים אני עדיין לא יודע בדיוק מה המחירים. אבל בסה"כ זה בטוח יוצא יותר זול מאשר להכנס להרפתקה של לעשות משני רכבים אחד.

יאיר, עם איזה כלים אתה מכווץ את הקפיץ של השסתום?
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 16:04   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
בדקתי, יש עשן לבן בהנעה. מאוחר יותר הוא נעלם.
כשהוא כבר נעלם, כשמעלים לסלד ממש גבוה בסרק, יש קצת עשן בגוון שחור. לא ענן, אלא ממש מעט.

אם זה גומיות שסתומים ולא רינגים האם להחליף מנוע או שעדיף לתקן, דוד מה דעתך?
אם לתקן, מה מחיר של סט גומיות שסתומים?
איזה כלים צריך? הבנתי שצריך משהו שידחוף את השסתום ויחזיק אותו (לחץ אויר קבוע או קפיץ) יש קומפרסו בנמצא, זה יכול לעזור?
או שיש לך טריק אחר יאיר?
אם זה גומיות שסתומים ולא רינגים, לא כדאי להחליף מנוע.
סט הגומיות האחרון שקניתי לראש של פונטו 8 שסתומים, עלה לי 40 ש"ח.
הכלים שצריך הם בתמונות, את המעביר להברגת הפלג, בניתי מפלג ישן.
בוודאי שקומפרסור יכול לעזור, אם יש לו לחץ של 10 PSI. לחץ קבוע משום שחלק מהאוויר דולף מהרינגים.
צריך גם לדייק בעבודה, משום שלחץ לא נכון, יכול להעיף את השסתום פנימה לצילינדר, ואז אין מנוס מלהוריד ולשפץ גם את הראש. אם יאיר יעזור לך תקבלו את מלוא העזרה.
לי יש טריק לעשות בלי אוויר, אבל קודם נשמע אם יאיר יודע.
או שאעלה ב- "אוף טופיק" חידה נושאת פרס, חבילה מצות לחג.
לשאלתך "מה העלויות להחלפת גומיות שסתומים/רינגים במוסך?"
לפני שבועיים פנה אלי חבר הפורום עידן, ביקש שאחליף לו גומיות שסתומים, מסיבות אישיות לא יכולתי.
הצעתי לו שיעשה סקר ויבדוק מחירים בכמה מוסכים. בסוף עשה במוסך איציק ברחובות תמורת 600 ש"ח עבודה. את הגומיות והאטם הוא קנה.
דוד.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  כלי לשסתומים.jpg
צפיות: 551
גודל:  121.7 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  מחבר.JPG
צפיות: 511
גודל:  123.0 KB  
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 16:20   #5
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
כל פעם מסובבים את גל הארכובה כל פעם שיהיה בנק מתה עליונה לפי השסתום שעובדים עליו?
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 16:34   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
זה לא מדוייק.
מה ביחס לבצע בלי לחץ אוויר ?. אל תאלץ אותי לכתוב חידה, ראה הוזהרת.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 17:29   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
קושר חוט ברזל לשסתום ומחזיק אותו או קושר אותו שלא יפול או עם מגנט חזק בהנחה וזה מחומר מיתמגנט כל זה כאשר הקפיץ מכווץ
אם זה לא קרוב אז אני יציץ בספר הינס ואני יראה אם רשום שם משהוא למרות שאני לא מאמין
דרך אגב מה עם המודעה שלי רשמתי את הדגם מנוע
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 17:43   #8
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
קראתי בספר הינס דבר שנישמע קצת הזוי
אם אין קומפרסו סובב מנוע עד קצת לפני נק מתה עליונה והכנס דרך חור המצת חוט נילון מאוד ארוך כך שימלא את תא הבעירה ואז סובב עוד קצת את גל הארכובה כדי ישדחוס את הצבר החוט בתוך תא הבעירה וככה זה מחזיק את השסתומים זה נישמע לך הגיוני ושיטה טובה דוד?
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 17:53   #9
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
איי יאיר, קילקלת לי את החידה שלפני החג.
זה נכון, כבר ביצעתי בצורה שכתבת עם החוט. היית צריך לראות את הפנים של בעל הרכב, כאשר דחפתי את החוט לתוך המנוע. באותה העת היה לי את הקומפרסור, אבל לא מצאתי את המחבר.
לגבי הספארי עניתי לך. מצטער, בדקתי ואין לי נתונים.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-03-13, 22:30   #10
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אם זה גומיות שסתומים ולא רינגים, לא כדאי להחליף מנוע.
סט הגומיות האחרון שקניתי לראש של פונטו 8 שסתומים, עלה לי 40 ש"ח.
הכלים שצריך הם בתמונות, את המעביר להברגת הפלג, בניתי מפלג ישן.
בוודאי שקומפרסור יכול לעזור, אם יש לו לחץ של 10 PSI. לחץ קבוע משום שחלק מהאוויר דולף מהרינגים.
צריך גם לדייק בעבודה, משום שלחץ לא נכון, יכול להעיף את השסתום פנימה לצילינדר, ואז אין מנוס מלהוריד ולשפץ גם את הראש. אם יאיר יעזור לך תקבלו את מלוא העזרה.
לי יש טריק לעשות בלי אוויר, אבל קודם נשמע אם יאיר יודע.
או שאעלה ב- "אוף טופיק" חידה נושאת פרס, חבילה מצות לחג.
לשאלתך "מה העלויות להחלפת גומיות שסתומים/רינגים במוסך?"
לפני שבועיים פנה אלי חבר הפורום עידן, ביקש שאחליף לו גומיות שסתומים, מסיבות אישיות לא יכולתי.
הצעתי לו שיעשה סקר ויבדוק מחירים בכמה מוסכים. בסוף עשה במוסך איציק ברחובות תמורת 600 ש"ח עבודה. את הגומיות והאטם הוא קנה.
דוד.
אם יש קומפרסור אז לא צריך את שאר החלקים? יש לאבא שלי קומפרסור לא כ"כ קטן, אבל אני לא יודע בוודאות מה הלחץ שהוא יכול לספק, אבל משוכנע שזה יותר מ 10 PSI.
אני אברר עלויות של סט גומיות שסתומים באיזור שלי.

עוד שאלה, מופנית בעיקר ליאיר, היכן בבאר שבע ניתן לקנות פילטר שמן מקורי לפונטו?
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שמן מנוע לפונטו ספייס 2003 עם מנוע שעשה מעל 180 אלף spice2003 פונטו - טכני 1 11-05-12 11:02
נורת מנוע דולקת לאחר כיבוי מנוע פתאומי-עזרה? YuriFink פונטו - טכני 3 11-11-11 20:34
קיט פלסטלינה & שמפו ללא צורך בניגוב Carplan Autostore מכירה 0 15-09-11 17:04
מנוע מתחמם + מאוורר תקול + מנורת מנוע דולקת עזרה ! dekel פונטו - טכני 22 02-08-11 01:14
כמות שמן מנוע פונטו ספייס 02,מנוע 1245 16 שסתומים gibson9655 פונטו - טכני 11 03-10-08 19:11


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:01.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד