![]() |
מנוע צורך שמן
תמיד קצב צריכת השמן היה סביר, וגלון של שמן הספיק לי לחצי שנה בפעם האחרונה.
עכשיו אני שם לב שהרכב יותר צמא לנוזל הזהוב, ואתמול גם הבחנתי ביציאת עשן לבן מהאגזוז. הבנתי שהחשודים העיקריים הם רינגים וגומיות שסתומים. איך ניתן לדעת בוודאות מי מהם הוא הבעייתי? מה העלויות להחלפת גומיות שסתומים/רינגים במוסך? מה הסיכוי שאצליח לעשות את זה לבד בבית אם ממש ארצה? איזה כלים מיוחדים צריך? תודה, מתן. |
החשד בעני שגומיות שסתומים היתבשו אצלך העשן הוא רק בהתנעה או לאורך כל פעולת המנוע?
|
מתן בוקר טוב.
ראשית אני מתנצל שלא עניתי לך על ה"פ בנושא. רינגים לגרים ושיפוץ ראש שעושים לא תמיד מצליח. מהניסיון, בטוח שברכבים כמו שלך הצילינדרים שחוקים ועברו את המידה שאפשר לעשות רינגים. יש ברחובות שותפה בתחנת דלק ששם אני ממלא. יש לה למכירה פונטו כמו שלך עם מנוע מצויין, בלי טסט. ביקשה לי 1500 ש"ח עבור האוטו. הצעתי 1000, אמרה שאם לא תצליח למכור היא תמכור לי. הכוונה לקנות ולהרכיב את המנוע אצלך ביחד, כפי שהצעת בה"פ. הרכב ניראה יפה גם חיצונית. אפשר לעשות שאתה תיקנה את הרכב, נרכיב יחד את כל מה שתצתרך, והשאר יישאר אצלי. כמובן חינם. דוד. |
יאיר, צריך באמת לבדוק אם העשן נעלם כשמנוע מגיע לטמפ' עבודה, כרגע לא ידוע לי.
דוד, האמת שאתה פותח פה עכשיו תיבת פנדורה, כבר הרבה זמן אני חושב לקנות עוד פונטו, חשבתי להעביר אליה את מה שאני רוצה מהפונטו שלי ולמכור את הפונטו שלי, בעיקר בגלל מצב הפחחות של הרכב שלי. אבל בגלל שאני נעול על רכב אדום בלבד (באמת לא יודע מה הסיפור שלי) אז די קשה לי למצוא אחת. גם חשבתי להחליף את רדיאטור החימום כשיהיה קצת זמן לנשום. ואם אחליף לרכב אחר ייתכן ולא אצטרך לעשות זאת. בכל מקרה, יש כמה פרטים יבשים על הרכב שלה? כמה ק"מ עבר המנוע? תודה רבה :smile: |
מתן אם אתה מבאר שבע אז אם תיצתרך עזרה עם משהוא אני יכול לעזור
|
אני מבאר שבע,
איך אתה בהחלפת גומיות שסתומים/החלפת רינגים ? ד"א מאיפה בבאר שבע ? |
גומיות שסתומים אני מאמין שאסתדר רינגים טלוי במצב המנוע וזה אפשר לדעת רק בהורדת ראש
|
בדקתי, יש עשן לבן בהנעה. מאוחר יותר הוא נעלם.
כשהוא כבר נעלם, כשמעלים לסלד ממש גבוה בסרק, יש קצת עשן בגוון שחור. לא ענן, אלא ממש מעט. אם זה גומיות שסתומים ולא רינגים האם להחליף מנוע או שעדיף לתקן, דוד מה דעתך? אם לתקן, מה מחיר של סט גומיות שסתומים? איזה כלים צריך? הבנתי שצריך משהו שידחוף את השסתום ויחזיק אותו (לחץ אויר קבוע או קפיץ) יש קומפרסו בנמצא, זה יכול לעזור? או שיש לך טריק אחר יאיר? |
לי אין טריק או קסם כל מה שרשמת נכון צריך לחץ אוויר כדי להחזיק את השסתום מורם וכלי לדחוס את הקפיץ בכדי שיהיה אפשר לשחרר את הדיסק שמחזיק אותו העלות של סט גומיות לא אמור להיות גבוה אבל מבחינת עבודה על הרכב כמו שצינתה אין חימום לתא הנוסעים אז יהיה עדיף לעשות משתי פיאט אחת טובה ולהחליף צבע תמיד אפשר עם זה עד כדי כך קריטי עברך
|
כידוע, לא פשוט למצוא פיאט במצב באמת טוב.
וכל רכב שאקנה יזדקק ליישור קו כלשהו. שגם הוא יהיה כרוך בזמן וכסף. אז אם הבעיות היחידות הם הגומיות שסתומים ויחידת החימום, אז עדיף להחליף אותם ולהשאר עם הרכב. גם יש לו טסט עד ספטמבר. ולא מזמן החלפתי משאבת דלק, קויל, חוטי הצתה, פלגים, ציריה. וראש מנוע בוצע לא לפני המון זמן. גם ניקוי רדיאטור. רדיאטור חימום קראתי פה בפורום שמישהו קנה חדש בקצת יותר מ200 שקל, והחלפה אני אעשה לבד. גומיות שסתומים אני עדיין לא יודע בדיוק מה המחירים. אבל בסה"כ זה בטוח יוצא יותר זול מאשר להכנס להרפתקה של לעשות משני רכבים אחד. יאיר, עם איזה כלים אתה מכווץ את הקפיץ של השסתום? |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©