מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-10-12, 00:42   #1
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
חזרתי אל המוסך, הוא הציץ לבדוק אם יש נזילה מאיפשהו ולא מצא כלום, ייתכן והוא פשוט לא מילא בסיום התיקון הקודם.
בכל מקרה, הוא מילא לי דקסרון 3. לא שמתי לב של איזה מותג זה היה.
נעקוב בזמן הקרוב מה יעלה בגורל המפלס.

בנוסף, בדקתי שמן מנוע וגיליתי שהשמן ירד מתחת לקו המינימום.
הייתה תקופה שהקפדתי לבדוק אם יש איבוד שמן ולא מצאתי שהרכב מאבד שמן. אז הפסקתי לבדוק בצורה קבועה.
לא נדלקה לי נורה, ולא הרגשתי שום דבר מיוחד, אבל בבדיקה גיליתי שהמדיד נרטב ממש מעט.
היום מילאתי שמן, ונכנס שם יותר מחצי גלון (!!)
מה יכולה להיות הסיבה לאיבוד המסיבי הזה? האם ייתכן שנגרם נזק?

יש לציין שעכשיו הגה הכח פועל הרבה יותר חלק, ונעלמו רעשים מוזרים שכבר התחלתי לחפש עליהם בגוגל.
גם המנוע מורגש שעובד יותר "עגול", אחרי הכל הוא התפנק בזמן האחרון בראש מנוע + פילטרים + חוטי הצתה + מצתים + סליל הצתה.
matansab מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 15-10-12, 08:10   #2
dennis
Senior Member
 
האווטאר של dennis
 
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Cupra R
הודעות: 683
אממממ

צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
חזרתי אל המוסך, הוא הציץ לבדוק אם יש נזילה מאיפשהו ולא מצא כלום, ייתכן והוא פשוט לא מילא בסיום התיקון הקודם.
בכל מקרה, הוא מילא לי דקסרון 3. לא שמתי לב של איזה מותג זה היה.
נעקוב בזמן הקרוב מה יעלה בגורל המפלס.

בנוסף, בדקתי שמן מנוע וגיליתי שהשמן ירד מתחת לקו המינימום.
הייתה תקופה שהקפדתי לבדוק אם יש איבוד שמן ולא מצאתי שהרכב מאבד שמן. אז הפסקתי לבדוק בצורה קבועה.
לא נדלקה לי נורה, ולא הרגשתי שום דבר מיוחד, אבל בבדיקה גיליתי שהמדיד נרטב ממש מעט.
היום מילאתי שמן, ונכנס שם יותר מחצי גלון (!!)
מה יכולה להיות הסיבה לאיבוד המסיבי הזה? האם ייתכן שנגרם נזק?

יש לציין שעכשיו הגה הכח פועל הרבה יותר חלק, ונעלמו רעשים מוזרים שכבר התחלתי לחפש עליהם בגוגל.
גם המנוע מורגש שעובד יותר "עגול", אחרי הכל הוא התפנק בזמן האחרון בראש מנוע + פילטרים + חוטי הצתה + מצתים + סליל הצתה.
ענית לעצמך על השאלה של השמן במנוע
dennis מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-10-12, 10:51   #3
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צטט:
במקור פורסם על ידי dennis צפה בהודעה
ענית לעצמך על השאלה של השמן במנוע

אני מבין שלדעתך נגרם נזק, האם תוכל יותר לפרט ?

הרי שאם המנוע היה מרגיש בחוסר לחץ שמן, הייתה נדלקת נורה. והמדיד סך הכל מודד את הכמות הנמצאת באגן השמן, שבמילא לא נעשה שימוש בכולו.
ההיגיון שלי כרגע אומר שהמנוע לא הרגיש מחסור בשמן.

תקנו אותי אם אני טועה.
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-10-12, 18:09   #4
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
צטט:
במקור פורסם על ידי matansab צפה בהודעה
אני מבין שלדעתך נגרם נזק, האם תוכל יותר לפרט ?

הרי שאם המנוע היה מרגיש בחוסר לחץ שמן, הייתה נדלקת נורה. והמדיד סך הכל מודד את הכמות הנמצאת באגן השמן, שבמילא לא נעשה שימוש בכולו.
ההיגיון שלי כרגע אומר שהמנוע לא הרגיש מחסור בשמן.

תקנו אותי אם אני טועה.

ככל הנראה אתה צודק בדברים שכתבת ולא נגרם שום נזק.
זה שראית במדיד השמן שהמפלס במינימום, זה לא אומר שמשאבת השמן לא שימנה את חלקי המנוע. ממש בחלקו התחתון של אגן השמן ישנה מסננת שדרכה נשאב השמן אל פילטר השמן, אל המשאבה והלאה אל חלקי המנוע.
מצב מסוכן, זה כשממשיכים לנסוע כאשר נורית לחץ השמן דולקת ואצלך היא לא דלקה (רק תבדוק שבחצי סיבוב של הסוויץ' מבלי להניע היא כן דולקת ולא שרופה).
מצד שני, מפלס שמן מתחת לקו המינימום לא כל-כך בריא למנוע, מכיוון שמלבד שימון חלקי המנוע תפקידו של השמן הוא גם לקרר חלקי מנוע שונים. דבר נוסף הוא, שע"מ שהשמן לא יאבד מתכונותיו ויוכל לשמור על חלקי המנוע כנדרש, הוא צריך להיות בקיבולת מסוימת בהתאמה לצרכי המנוע.
בקיצור.. סע לשלום, המפתחות בפנים!
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-10-12, 23:04   #5
matansab
Senior Member
 
האווטאר של matansab
 
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
צטט:
במקור פורסם על ידי mechtech צפה בהודעה
(רק תבדוק שבחצי סיבוב של הסוויץ' מבלי להניע היא כן דולקת ולא שרופה).
איך שקניתי את האוטו החלפתי כל נורה שרופה, זה הדבר שהכי מציק לי בעין.
אפילו הנורה של הבגאז' פועלת כהלכתה.

בקיצור, עדיין לא שמתי לב למשהו חריג, ואם יופיע, יזכה להתייחסות הראויה.
matansab מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מזדה 2 חשמלית רפי לין רכב כללי 1 11-07-12 01:09
רעש מהגה ובלמים drweed פונטו - טכני 0 03-07-11 16:53
סמל להגה MoRdUcK בראבה - טכני 3 19-06-08 12:29
נוזל הידראולי להגה כח ohads פונטו - טכני 1 26-05-08 18:02
למכירה מזדה 6 מכירה 0 24-06-06 20:30


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:23.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד