![]() |
|
![]() |
מריאה - טכני טכני - דגמי מריאה בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#11 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
חיישן (ECT).
מנוע כבוי. נתק את הקונקטור של החיישן ובדוק עליו התנגדות. ב- 20 מעלות 4000 אום. ב- 40 מעלות 2000 אום. חיישן (IAT ). כנ"ל. לגבי כיצד להביא את החיישנים לטמפ' בדיקה מתאימה בהמשך. קניסטר. נתק את הקונקטור החשמלי, הניע מנוע תן גז ועזוב, ובדוק אם מגיע מתח כ- V12 לפי הסרטוט. כמו כן בדוק אם הצינור המוביל לסעפת סדוק, יש מצב למשיכת אוויר. חיישן חמצן. המנוע בטמפ' עבודה. בדוק התנגדות ומתח על החיישן, לפי סרטוט מצורף. נתק את הקונקטור של החיישן הדליק מנוע, תן גז 3 פעמים בפתאומיות ובדוק עליו מתח V0.2-0.8. כבה מנוע ובדוק עליו התנגדות עד 5000 אום. כמו כן בדוק אם השסתום לא תפוס מכנית. חבר אליו לסירוגין מתח ישיר חיצוני פלוס מינוס, ושמע אם הוא מתקתק. אם עד כאן התוצאות בסדר, נמשיך. אם משהו לא ברור לך, אתה מוזמן לשאול. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים. ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
חום מנוע גבוה | yair791 | אונו - טכני | 16 | 15-08-12 14:54 |
ספייס עשן בסל"ד גבוה | ברא | פונטו - טכני | 7 | 22-11-10 12:17 |
תקלה באורות דרך ואור גבוה | bargal | אונו - טכני | 13 | 13-10-08 18:10 |
co2 גבוה בטסט מה סיבה ? | פורום הגראז' | 2 | 15-07-07 19:57 | |
מוסך אגוז | פורום הגראז' | 1 | 07-04-07 04:14 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד