![]() |
co גבוה
שלום רב יש לי מריאה 98 אוטו עם כ220 ק"מ הרכב במשפחה כבר כ8 שנים ואף פעם לא היה לו בעיה בCO .בטסט אפשר שיהיה עד 0.3 וכל שנה היה יוצא 0.035 ומעלה אבל לא יותר 0.1 וביום שישי לצערי בטסט יצא שה CO 0.9 שזה כפול 3 ממה שצריך להיות. לפני כשבועים תוסף K44 ונגמר הדלק שהיה עם התוסף ועוד תדלוק של 50 ליטר ועכשו אני בחצי של התדלוק השני של ה50 ליטר השני כך שלא נראה לי שזה קשור, ולפי דעתי הבעיה זה באיזה חישן או משהוא כזה . אשמח לקבל עזרה לפני שאני מפרק דברים.
תודה רבה. |
היי אני אמנם בעל מריאה אבל לא בקיא במכניקה. האם ניסית לפנות למוסך שמשון ? נסה גם להתייעץ עם גיא127 שהוא בעל מוסך וגם לו יש מריאה.
|
CO גבוה
צריך להתחבר עם מכשיר 4 גזים ולראות מהם יתר הנתונים ולפי זה להתקדם הלאה.
כמו כן צריך לבצע בדיקת איבחון עם מחשב/סורק איבחון ולראות את נתוני החיישנים השונים ובעיקר חיישן חמצן וחיישן חום מנוע. בברכה - רפי לין |
צטט:
|
נתוני הבדיקה
כתוב את הנתונים ואולי זה יאפשר משהוא.
בברכה - רפי לין |
|
חשוב לי להגיד שהוא לא ביקש שאני יעלה את הטורים ולכן אני לא יודע איך הוא מדד בטורים גבוהים????
יש מצב שהוא בדק רכב אחר והעביר את התוצאה אלי ואת התוצאה שלי לרכב אחר??? אני לא יודע אם זה נכון אבל חבר שלי אמר שלא יכול להיות שבK15 ק"מ בשנה מהטסט הקודם יעלה הCO בכזה גובה מ0.03 ל0.9 זה נכון??? תודה רבה לכולם |
CO
ה CO עלה ל 0.72 ונתון הלמבדא הנו 0.971.
מכאן רואים שתערובת הדלק קצת עשירה אבל כאמור צריך עוד נתוני גזים נוספים HC ו CO2 ו O2 שיכולים לעזור בקבלת תמונה על הרכב גזי הפליטה והגורמים לכך. קצת (בעצם הרבה) על גזי הפליטה ברכב, בדיקתם והגורמים לתקלות בהם כאן: http://www.jeepolog.com/forums/conte...epolog-archive www.iga.org.il/assets/garages/zium_ovir318.pdf בברכה - רפי לין |
כל התגובות כאן ראויות, אבל אף אחת מהן לא מובילה לפתרון הבעיה.
הבעיה היא באחד מהחלקים הבאים. א. חיישן (ECT) ב. חיישן (IAT) ג. הקניסטר. ד. חיישן (HO2S) משום שה- CO גבוה מידי, לא הייתי מתחיל לבדוק את חיישן החמצן. אם אתה עושה לבד, אתן לך את הנתונים על החיישנים ואיך לבדוק אותם. דוד. |
שלום
צטט:
|
כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©