![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
co2 גבוה בטסט מה סיבה ?
שלום!
השבוע רכבי עבר טסט ונכשל על זיהום CO2 . במנוע שלי מורכב קאמשאפט חם וסעפת 38 מ"מ וציפ שכולם תוכננו לעבוד יחדיו . לפני הטסט אני מחזיר את הציפ המקורי ובכל שנה הכל בסדר . השנה מסתבר שהיה לי זיהום אוויר גבוה מתמיד . הלכתי קניתי תוסף (מוזהב כזה ) שמתחייב שהוא מעביר טסט שנגרם ע"י זיהום אוויר . ואכן הוא הוריד את הזיהום ברמה מספקת לעבור בקושי . השאלה היא ממה נגרם זיהום אוויר CO2 (יש לציין כי הוחלף למבדה לחדשה וקטליטי בשנה שעברה ). וכיצד ניתן להקטין את הזיהום ?? בתודה עמית |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
עמית,
התכוונת ל co ? CO2 דווקא מעיד על שריפה תקינה. אם זה co, אז השריפה כמובן לא תקינה וחסר חמצן. אולי זה הכיוון לחפש את התקלה - משהו מכאני או משהו בצ'יפ. אגב כבר עברת בדיקת 4 גזים תקינה לאחר החלפת הממיר, או שהטסט זו פעם ראשונה ? בכל אופן, נושא מעניין ואשמח לשמוע מה חושבים המומחים. איתי. |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
צודק טעות שלי CO . אני מחליף מחשב לציפ המקורי לפני טסט וכן כבר יצא לי לעבור טסט עם הממיר החדש . לפני שנה . והכל היה בסדר .
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד