מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

HGT ABARTH בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-03-12, 21:30   #1
forum770
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
אוקיי אבל אם זלגו מים אז מן הסתם חסר

אז תמלא טוב עם ניקוז אויר ותוודא שהמהירות הראשונה האיטית גם עובדת בטמפ' עבודה (חצי סקלה חום).
forum770 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 04-05-12, 18:53   #2
madmongo
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
המשך...

1)

אז אחרי ביקור אצל שמשון, הפעלת המנוע על 3000 סל"ד במשך כ-5 דקות, חום המנוע התחיל לטפס מעלה. לדבריו יש לנקות את הרדיאטור (~700 שח) או להחליף (~1300 שח).

מכיוון שהגישה של חיים, בעל המוסך, לא לטעמי ("בשביל 600 שקל לא כדאי לא להחליף", כאילו כולנו מלייאנים, מטורפים שנוסעים בפיאט פונטו 2002) , וכיוון שלדעתי הבחור, למרות אמינותו ומקצועיותו הרבה, בטווח הגבוה (מאוד) של מחירים, ומיועד לבעלי ממון רב, אחרוג ממנהגי ולא אבצע את העבודה אצלו.


מחפש המלצה למישהו מקצועי ואמין, עם מחירים שאפשר לחיות איתם, שיטפל בבעיה.


2) שמתי לב לתופעה נוספת שמטרידה אותי: לאחר כמה דקות שהרכב מונע, חום המנוע מגיע למחצית הדרך, ואז הוא יורד 2 קווים למטה, חוזר לאמצע, ונשאר שם קבוע.

2)א) האם זה קשור לבועות אוויר במערכת הקירור?
2)ב) ביצעתי הבוקר ניקוז אוויר - הרכב מונע. מכסה רדיאטור פתוח. הוספתי מעט מים. פתחתי את הפקק שרחוק מקיר האש (לא הצלחתי לפתוח את זה הקרוב לקיר האש), חיכיתי כמה שניות עד שכמות המים ירדה להיכן שהייתה, סגרתי הפקק ואז את מכסה הרדיאטור. האם עשיתי נכון?

ראיתי באתר מסויים משהו שאומר " זהירות!. תתחיל מזה שקרוב לקיר האש ואחר כך זה שעל הרדיאטור". האם חייבים בשניהם? זכור לי שפעם אצל שמשון עשו רק באחד מהפקקים...
madmongo מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-05-12, 19:26   #3
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
יש אופציה שיוניט חום עובדת רק על מהירות 2
איך תדע אם תשמע את המאוורר כשאתה בתוך הרכב
שלב שני אהבתי את החשיבה של המלייאנים צודק מאה אחוז
אם הבעיה היא ברדיאטור אז יש לך חלופי והוא טוב (אצלי גם)גש לאבי פרטס יחליף לך רדיאטור בסביבות 400 ש"ח +הרכבה
כך שאם אתה בטוח מחליף רדיאטור יש לך אופציה נוספת לגשת לדוד חבר הפורום גם יפרק גם ירכיב ולא ישדוד אותך
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-05-12, 19:40   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
גש ל"רדיאטור רחובות" לקובי.
הוא לוקח עבור ניקוי 150 ש"ח. במידה ואתה מביא את הרדיאטור.
פירוק והרכבה הוא לוקח עוד 200 ש"ח. סה"כ 350 ש"ח כולל.
מוסך משלם על ניקוי אצל משפץ רדיאטור 100 ש"ח.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-05-12, 19:44   #5
madmongo
Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 85
תודה, המחיר נשמע סביר הרבה יותר. אולי כדאי לשקול בעתיד לא למהר להמליץ על "שמשון" (שפכתי שם די הרבה כסף לאחרונה...)

מה בנוגע לשאלה השנייה? ניקוז האוויר שלי נעשה כשורה? מה גורם לירידה הזמנית בחום המנוע וחזרתו לאמצע המדיד?
madmongo מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-05-12, 19:59   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי madmongo צפה בהודעה
תודה, המחיר נשמע סביר הרבה יותר. אולי כדאי לשקול בעתיד לא למהר להמליץ על "שמשון" (שפכתי שם די הרבה כסף לאחרונה...)

מה בנוגע לשאלה השנייה? ניקוז האוויר שלי נעשה כשורה? מה גורם לירידה הזמנית בחום המנוע וחזרתו לאמצע המדיד?
ביחס לשאלה השניה. קודם סדר את הרדיאטור. יש מצב שלאחר מכן הבעיה תיעלם.
אם לא יש בעיה קלה במגעים. או בגלל שהמהירות הנמוכה אינה פועלת.
כאשר מהירות הוונטה הגבוהה נדלקת והנמוכה לא עובדת. נוצר מפל מתח רגעי על המערכת.
האם הירידה הזמנית בחום המנוע, מופיעה כאשר הוונטה נדלקת ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-05-12, 20:03   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
צריך לבדוק אם היוניט עובדת ורק אח"כ להחליף רדיאטור
לא נראה לי ששמשון לא יעלה על הבעיה הזאת או שזה כמו המנוע שלך
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-05-12, 19:44   #8
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
דוד מה עם האליקופטר לא בכבוד שלך לחלץ אנשים
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נורת מנוע דולקת לאחר כיבוי מנוע פתאומי-עזרה? YuriFink פונטו - טכני 3 11-11-11 20:34
מנוע מתחמם + מאוורר תקול + מנורת מנוע דולקת עזרה ! dekel פונטו - טכני 22 02-08-11 01:14
שיפוץ מנוע פונטו S55 מנוע 1108 vadvad פונטו - טכני 11 10-05-10 15:36
כמות שמן מנוע פונטו ספייס 02,מנוע 1245 16 שסתומים gibson9655 פונטו - טכני 11 03-10-08 19:11
התקנת מד חום מנוע בפונטו 55 מנוע 1108 {עזרה דחוף} פורום הגראז' 3 31-03-06 11:18


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד