![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Feb 2012
מיקום: נס ציונה
הגלגלים שלי: פונטו 60
הודעות: 1
|
חום מנוע
שלום רב קניתי פיאט פונטו 60 מודל 2000 עשיתי ראש מנוע לפני יומיים הוחלף גם טרמוסטט,
השאלה האם זה נורמלי שחום המנוע עולה מעט מעל החצי בעמידה במקום ויורד בנסיעה? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2011
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 175
|
תראה היה לי אישית בראבו והחום מנוע עלה מעל החצי ואז בזמן נסיעה הוא התקרר טיפה מתחת לחצי, הלכתי למוסך מורשה בראשון של פיאט והוא אמר שזה בסדר גמור ואין מה להתרגש... ככה לפחות לגבי הרכב שלי
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
באחד הימים הרדיאטור נזל, והחלפתי אותו לחדש. השעון לא עובר את החצי. לעומת זאת ב-GT ישנה אותה התופעה, מסרתי את הרדירטור לניקוי, המצב לא השתנה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
הנושא ידוע בפיאט פונטו/בראבה/בראבו.
יש אופציה להתקין שעון נוסף וחיישן חום באחד הצינורות (מוכרים מין פלאנץ' כזה עם הברגה) ולהשוות בינהם. אני ממליץ לא לגעת ולעקוב .
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ברכב של עידן הוסיפו שעון נוסף בדופן המשקוף , חיישן החום מותקן על מכסה השסתומים.
אצלו השעון המקורי מזייף, והנוסף מדייק. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
כן, הוספתי לשעון חום המקורי עוד שעון על הקורה עם יוניט חום יבש. משמע זה מודד את החום על בורג מסוים (אני שמתי על בורג מכסה השסתומים) והטמפ' מדוייקת יחסית.
כל מערכת הקירור חדשה (רדיאטור, טרמוסטט, יוניט, צינורות), השעון בלוח שעונים בפקקים עובר בטיפה את החצי ובנסיעה מתחת לחצי. נאמר לי בהרבה מקומות שזה תקין כי בדור 1 המד לא עומד קבוע. עוד אפשרות אפילו יותר מדוייקת למדידת החום כמו ש Lexxxa רשם, יש מין מחבר כזה מ ebay: http://www.ebay.co.uk/itm/32mm-Alloy...item4cf304627f חותכים צינור מים ומכניסים את זה בין לבין ויש לו יציאה ליוניט שמודד את הטמפ' בתוך המים. ועכשיו לדוד... על איזה צינור כדאי להרכיב את זה? של הטרמוסטט? כי אם הטרמוסטט נשאר תקוע אז בשעון לא יראה טמפ' נכונה. וידוע לך מה קוטר הצינורות בדור 1? יש 32MM, 34MM ו 36MM נערך לאחרונה על ידי chesh : 07-02-12 ב 13:36. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| נורת מנוע דולקת לאחר כיבוי מנוע פתאומי-עזרה? | YuriFink | פונטו - טכני | 3 | 11-11-11 20:34 |
| מנוע מתחמם + מאוורר תקול + מנורת מנוע דולקת עזרה ! | dekel | פונטו - טכני | 22 | 02-08-11 01:14 |
| כמות שמן מנוע פונטו ספייס 02,מנוע 1245 16 שסתומים | gibson9655 | פונטו - טכני | 11 | 03-10-08 19:11 |
| החלפת מנוע בטיפו או יבוא מנוע | פורום הגראז' | 4 | 20-11-06 20:26 | |
| התקנת מד חום מנוע בפונטו 55 מנוע 1108 {עזרה דחוף} | פורום הגראז' | 3 | 31-03-06 11:18 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד