מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי :-)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני שהגשם והאובך תוקפים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום של ניקיון של בראבו היפה שלי.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 02-04-09, 19:28   #1
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
פירוק פקק "נס קפה" הנמצא בין הגיר לבלוק המנוע, על בלוק המנוע (ערוך)

טוב אז אחרי שהחלפתי בשבועיים האחרונים 3 פקקי נס קפה
במקומות שונים במנוע, שתיים באיזור הטיימינג ואחד מתחת לסעפת פליטה,
הגיע תורו של הפקק הנורא מכל, זה שיושב בין הגיר למנוע.
מחר אני מפרק גיר עד חדירה למטרה בצורת פקק.
לפי מה שהסבירו לי היום השלבים הם:
הוצאת המצבר, פירוק כבל קלאץ, חיישן רברס בגיר, פירוק צינור מים הנכנס מהרדיאטור לטרמוסטט,
פירוק כבלי המתנע, פירוק ברגי המתנע, פירוק גלגל שמאלי ואת כל המיכלול כולל ציריה שמאלית,
הצבת מגבהה מתחת לקרטר שיתן יציבות, פירוק 4-5 ברגים שמחברים את הגיר למנוע, הורדת הגיר,
פירוק הקלאץ', ונקווה שיתאפשר לי לפרק את גלגל התנופה ללא פטיש אויר ואז אני חושף את הפקק אל מול עיניי, דקירה קלה במברג שפיץ והוא בחוץ, ניקוי המקום, מריחה קלה של סיליקון בבלוק ועל הפקק החדש, עכשיו אותו הדבר רק בכיוון ההפוך שתמיד לוקח כפול זמן להרכבה.

יש למישהו מה להוסיף לפני שאני מתחיל ? אזהרות או דברים שכדאי לי לשים לב ?
תודה מראש.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי raanan_t : 06-04-09 ב 01:05.
Amit-IL מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 02-04-09, 20:33   #2
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
אני מקווה שהפקק יצא בצורה חלקה כמו שאתה מתאר , שבוע שעבר נלחמתי עם אחד במשך שעתיים עד שהוצאתי ועד שהכנסתי ..
עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-09, 21:12   #3
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
בהצלחה

כמה ק"מ הרכב עשה שצריך להחליך האם בק"מ מסויים הם הולכים שווה לדעת.
יכול להיות שהרכב התחמם ואז הם נפרצים?
בכל אופן אני מעריך אנשים כמוך שעושים לבד אומנם זה קשה אבל יש סיפוק מזה אם תוכל לתת שני תמונות יהיה נחמד.
אני חושב שאתה צריך שמן לגיר ואם אני לא טועה אתה צריך לפרק את הצירייה הימנית שמחוברת לגיר.
ושיהיה לך בהצלחה
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-09, 22:56   #4
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
הדבר היחיד שאני יכול לחשוב עליו הוא החלפת כל הפקקים שיהיו נגישים.
כבר מורידים נוזל קירור וגם ככה הפקקים עושים צרות לפי דברייך, אז למה לא?! זה רק יחסוך כאב ראש אח"כ.

אני שמח לדעת שאנשים עושים עבודות כאלה בתנאים ביתיים.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-09, 01:40   #5
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
לרכב שלי יש 209K הרכב היה מוזנח.
הרכב התחמם ולכן יש השפעה אולי על הפקקים,
זה שלא השתמשו בנוזל קירור יעודי תרם הכי הרבה אני חושב.
לפי מה שאני יודע אין זמן מסויים להחלפת פקקי המנוע,
בדרך כלל שעובדים על אזור במנוע, מסתכלים על מצב הפקקים, אם יש צורך מחליפים.
הפקקים שאני משתמש הם תחליפיים ולא אורגינלים.
אני עובד בחנייה של הבניין משתדל לא לעשות רעש ולא משאיר לכלוך וכתמי שמן, אז בנתיים אין תלונות.
אני יעלה תמונות של תהליכים בעבודה.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 03-04-09 ב 17:49.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-09, 12:11   #6
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
יופי כול הכבוד ובהצלחה

אני עוד לא פרקתי גיר בפיאט,אבל שמח לישמוע שבישביל להחליף מצמד אפשר לפרק את הגיר וזהו.שים לב בהרכבה ,למרכז (לכוון את השינים ולמרכז את הדיסקית במדויק שיכנס הגיר).כשהחלפתי פקקים אצלי,קניתי פקקים מנחושת,שזה ניראה לי יותר טוב ועמיד.מענין מה בעלי הנסיון יגידו?המחירים היו 15ש לרגיל,ו20ש לנחושת.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-09, 18:00   #7
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
בגלל סידורים שנפלו עלי היום בבוקר החלטתי לדחות את הפרוייקט ליום ראשון הקרוב,
בנתיים אני נוסע על הרכב אין נזילה משמעותית סה"כ כמה טיפות על הכביש כאשר אני מכבה מנוע,
מפלס המים לא יורד ובכל מקרה יש אצלי בקבוק מים רתוחים בתא המטען, כמובן שאני לא מתרחק
מהעיר.
לא ידעתי על פקקים מנחושת אני אבדוק את הנושא העלות של ההפרש ממש לא משמעותית.
אני נכנסתי לחנות חלפים וביקשתי פקקים, לא הציעו לי סוגי מתכות שונות, אז פשוט לקחתי מה שהוצע לי.
אני לא מכונאי למרות שלמדתי בבי"ס.
בזמנו למדנו על מנועים של מכסחת דשא עם בוכנה אחת, רק בשנה השניה ללימודים עברנו למנוע 4 בוכנות של פורד וסובארו.
אני מרבה לשאול חברים שעוסקים במכונאות והם גם מכוונים אותי אם בטלפון ואם בכך שאני מגיע אליהם.
יש לי כמעט את כל הכלים (אני פריק של כלי עבודה) וידיים טובות וטכניות ועם זה אני מנצח.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 03-04-09 ב 18:03.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-09, 23:05   #8
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ושוב בהצלחה

ואני חושב שצריך לישאול בפורום איך הפקקי נחושת כי כבר ראיתי אותם בכמה חנויות.ואגב,מיים מורתחים טוב לחולים בבידוד בב"ח,(אין חידקים).לרכב משתמשים עים מיים יעודיים שיש בהם תוספות למניעת קורוזיה ולשימון משאבת המיים.(אולי יש לך את הבוקסה לסגירת ראש מנוע בפיאט טיפו\טמפרה)

נערך לאחרונה על ידי upetar : 03-04-09 ב 23:07.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-04-09, 23:52   #9
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
בקשר לסגירת ראש אני מתגורר בצפון ככה שזה פחות רלוונטי מבחינתך.
מסכים איתך שמים מורתחים מצויינים לשתייה לחולים בחדרי בידוד, אבל גם לפונטו שלי בעירבוב של 50% מים רתוחים, 50% נוזל קירור יעודי לפיאט בשם פראפלו יעשו עבודה אופטימלית לדעתי.

עם מה אתה מערבב את הפראפלו אצלך?
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 04-04-09, 00:19   #10
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
מיים מזוקקים או מיים של מזגנים(מי עיבוי)

הם נטולי מלחים ומינרלים ומתאימים יותר.הרתחה של מי ברז רק הורגת את החידקים,תקנו אותי עים אני טועה.בקשר לבוקסה אני מחפס את המקורית ולא מצאתי באזור המרכז.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 04-04-09 ב 00:22.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
[פרויקט מצולם] - פונטו ELX 16V - פירוק בית תיבת ההילוכים shachar פונטו - טכני 35 03-06-15 13:57
הרהורים לגבי הגיר - דרושה עזרה lag5 פונטו - טכני 2 23-07-08 10:02
פיאט אונו 92 - הגיר משוחרר uno kashi אונו - טכני 3 22-05-08 12:16
בד הנמצא מתחת למכסה מנוע - מה תפקידו? פורום הגראז' 4 21-07-07 00:11
נזילת מים מאיזור הגיר :( פורום הגראז' 5 19-09-06 10:46


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:37.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד