מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו היפה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 26-12-13, 22:17   #1
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
מצמד מפריד גבוה לאחר החלפת משאבה תחתונה.

שלום חברים.

מדובר בפונטו ספייס 2001 8V

הוחלף מצמד ברכב לפני כ 15,000 ק"מ ומאז רק אני נוהג ברכב ובעדינות.

הוחלפה משאבת מצמד תחתונה עקב נזילה,
כעת נק' ההפרדה שהייתה כמעט ברצפה נהייתה כמעט בסוף מהלך הדוושה (כלומר, מצמד מפריד גבוה מאוד).

אני מעוניין לשמוע את דעתכם האם זה תקין?
האם זה אומר שהקלאץ' בסוף חייו?

דרך אגב, למי שיש דה ז'ה וו, ההודעה הועלתה קודם גם בקארספורום

על מנת לא לחזור על אותן השאלות:
הוחלפה רק משאבה תחתונה כי במוסך (שמתמחה ברכבים איטלקיים) נמסר לי כי יש להחליף את
המשאבה התחתונה בלבד והעליונה לדעתו תקינה וחבל על הכסף להחליף גם אותה (לא דבר של מה בכך שמוסך משכנע לחסוך כסף ואני בהחלט מעריך את זה).

הוחלפה משאבה תחתונה מקורית ונאמר לי כי במידת הצורך ניתן להגיע להחליף גם עליונה וזה לא משנה בעלות כי ההחלפה של התחתונה והעליונה לא קשורה אחת לשניה.

במוסך נסעו עם הרכב מספר מטרים (על מנת להוציא את האוטו מהמעבר) ונאמר שזה בסדר גמור ונקודת ההפרדה עלתה כי המשאבה הקודמת הייתה גמורה.

לא ראיתי אגב כי בשום שלב מישהו ניקז אוויר מאזור הדוושה עצמה, לא התעסקו שם בכלל ולהבנתי
מנקזים אוויר ומפרקים את ציר הדוושות בהחלפת משאבה עליונה.

תודה
m1011409 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 26-12-13, 22:34   #2
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
הרגשתי שכבר קראתי את זה איפשהו ,

אם אתה לא שורף קלאצ'ים על בסיס יומיומי להנאתך אין סיבה שקלאץ שהוחלף אחרי 15 אלף יהיה גמור,

אני בדיוק לפני חודשיים החלפתי קלאץ,
לפני היה נתפס לקראת הסוף
לאחר ההחלפה נתפס בערך בשליש\רבע דוושה במיוחד בהתחלה הייתה הרגשה שהוא נתפס ממש מהר מדי
אך זה רק בגלל שהייתי רגיל לדוושה לפני הטיפול, אחרי כמה ימים התרגלתי כבר למיקום החדש של הדוושה והכל נהייה בדברו.
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-12-13, 01:29   #3
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אני מעריך שגם יש צורך להחליף את המשאבה השניה עקב זה שהיא גם נידפקה ולא עומדת בלחץ שיש עקב משאבה החדשה
או שלא ניקזו אוויר כמו שצריך אז ההפרדה והשילוב נעשים מאוחר יותר בגלל אוויר
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-13, 20:38   #4
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
השאלה מה כדאי לעשות הלאה...

בשנייה שהוצאתי את האוטו מהמוסך הרגשתי את זה ואמרתי על כך.
נאמר לי במוסך שזה תקין אך בתחושה שלי שמשהו שם לא לגמרי תקין.

ייתכן המצב מכיוון שלא ניקזו אוויר כמו שצריך?
האם בהחלפת משאבה תחתונה מנקזים אוויר מאזור הדוושות? באזור זה המוסכניק
לא נגע כלל ולא פירק את ציר הדוושות.

תודה
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-13, 21:27   #5
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
המשאבה של הרגלית מחוברת לרגלית ע"י תפס פלסטיק עם שינים ככה שאין צורך לפרק את הציר
ניקוז אוויר ממערכת משאבות הקלאצ נעשה מהמשאבה שעל הגיר לפני כן יש לפתוח את מיכל שמן הברק ולמלא עד הסוף
בחור בתוך הרכב מפמפם את הקלאצ מספר פעמים ומחזיק אותו למטה בחור שני פותח בורג ניקוז שעל המשאבה שמורכבת על הגיר אחרי שיחרור האוויר/נוזל יש לסגור את הבורג ולהרים את הרגלית של הקלאצ ביד אם היא לא חוזרת לבד יש לחזור על הפעולה מספר פעמים עד יציאת כל האוויר מהמערכת
חשוב מאוד ואפילו חשוב בטרוף ואני ממש רציני מדובר בדבר בעל השלחות של בטיחות ממדרגה ראשונה אם לא מודאים שגובה הנוזל במיכל הבלמים הוא מעל למינימום במשך כל התהליך על מנת למנוע כניסה של אוויר למערכת הבלמים כי משאבות הקלאצ מקבלות את הנוזל אותם הם עובדות איתו ממיכל הברקס
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-13, 21:44   #6
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
ניראה לי שכך ביצעו זאת באמת.
מה שכן, ביקשתי גם שיחליפו את כל נוזל הבלמים ברכב, כך שעשו זאת תוך כדי.
בדרך נהרסה גם ההברגה של הניפל במשאבת הבלם האחורית (בצד שמאל), אז החליפו גם אותה.

מה אתה מציע לעשות? להמשיך לנסוע כך כמו שאמרו במוסך?
לחזור למוסך ולבקש לבדוק שוב על מנת למצוא פיתרון?
פשוט לגשת ולבקש להחליף גם משאבה עליונה (אם היא תקינה, אז חבל לשלם
סתם בשביל להחליף חלק תקין)?

תודה.
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
דוושת מצמד נתקעת אחרי החלפת קלאצ' Buga1989 פונטו - טכני 1 12-03-13 10:07
החלפת מצמד majdy פונטו - טכני 1 16-11-11 11:23
החלפת מצמד yochai_t24 פונטו - טכני 0 16-10-10 18:32
החלפת מצמד+משאבה עליונה+טיימינג חוות דעת NoamS פונטו - טכני 19 10-12-09 00:14
החלפת משאבה ראשית באונו 70 S 93 (כולל תמונות) yair791 אונו - טכני 5 01-02-09 21:55


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד