מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-09-10, 15:32   #1
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
הספק מנוע בhgt

צהריים טובים
יש לי התלבטות בקשר להספק מנוע של הרכב.

נתוני היצרן אומרים ש131 כוחות הסוס של הרכב יגיעו ב6300 סיבובי מנוע ואילו המומנט שהוא 16.7 יגיע ב4300 סל''ד, ממה שהבנתי הרכב יהיה בשיאו רק בתנאים האלו ( דרך אגב מתי המנתק הצתה נכנס לעבוד?), עכשיו לדוגמא אם אני מעלה את הסלד לכיוון ה7000 אני רק מפסיד כוח?
כלומר אם עברתי את ה6300 ההספק והמומנט יהיו נמוכים יותר?
די חשובה לי תשובה ברורה בנושא.( אורן, קייבמן, מישהו שדומה להם?)


ועוד שאלה שמכוונת לבעלי אבארט, מה המספר הסידורי של הפגוש הקדמי?
הבנתי שהוא רשום בצד הפנימי של הפגוש
תודה והמשך יום נעים
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 12-09-10 ב 17:40.
ליאור23 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 15:49   #2
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
http://www.carsforum.co.il/vb/showth...C%D7%99&page=2
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 16:01   #3
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
לא הייתי ממליץ להגיע ל7,000 סל"ד, זה כבר קרוב מאוד למנתק, וממש לא בריא, אין כבר הרבה כוח בתחום הזה ובטוח בהילוכים הנמוכים. 1-2-3 ממש לא צריך למשוך לשם, יש מספיק יחס העברה בשביל כוח. אם באמת אתה משום מה מנסה להגיע למהירות גבוהה אז בין הילוך רביעי לחמישי אפשר למשוך את הרביעי מעט- במיוחד לאור העובדה שהמנוע כבר מאיץ לאט בסל"ד הזה (170?) והעברה מוקדמת מקשה על להמשיך לטפס במהירות.

צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23 צפה בהודעה
צהריים טובים
יש לי התלבטות בקשר לנספר מנוע של הרכב.

נתוני היצרן אומרים ש131 כוחות הסוס של הרכב יגיעו ב6300 סיבובי מנוע ואילו המומנט שהוא 16.7 יגיע ב4300 סל''ד, ממה שהבנתי הרכב יהיה בשיאו רק בתנאים האלו ( דרך אגב מתי המנתק הצתה נכנס לעבוד?), עכשיו לדוגמא אם אני מעלה את הסלד לכיוון ה7000 אני רק מפסיד כוח?
כלומר אם עברתי את ה6300 ההספק והמומנט יהיו נמוכים יותר?
די חשובה לי תשובה ברורה בנושא.( אורן, קייבמן, מישהו שדומה להם?)


ועוד שאלה שמכוונת לבעלי אבארט, מה המספר הסידורי של הפגוש הקדמי?
הבנתי שהוא רשום בצד הפנימי של הפגוש
תודה והמשך יום נעים
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 16:11   #4
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
לשם הבהרה.
אני לא מנסה להגיע לשום מהירויות גבוהות, אני רוצה להבין את העניין מבחינה תאורטית בלבד.
וזה חשוב כי יש לי ויכוח עם מישהו על זה.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 16:27   #5
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
אוקיי, הבנתי
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 16:34   #6
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
בכל מקרה, אני יודע שלא בריא להתקרב למנתק הצתה, למרות שהשאלה די בעייתית אולי בכל זאת מישהו יוכל לומר לי כמה כוח נאבד ב6700 סלד בקירוב? יהיה איבוד כוח גבוה או שולי?
ועד כמה פילטר פתוח עם צנרת יוכל להשפיע על ביצועי הרכב בסלד הזה, במידה והוא לא מורכב כהלכה.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 16:59   #7
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
ממש מיותר:
http://www.youtube.com/watch?v=-Dok5NBGmqg
הוא מגיע כמעט ל 8K סל"ד
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 17:21   #8
vRS
צלם מערכת
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
צטט:
במקור פורסם על ידי גיא .ב צפה בהודעה
ממש מיותר:
http://www.youtube.com/watch?v=-Dok5NBGmqg
הוא מגיע כמעט ל 8K סל"ד
ולא נראה לי שהוא סטנדרטי במיוחד...
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof.
vRS מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 17:22   #9
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
צטט:
במקור פורסם על ידי vRS צפה בהודעה
ולא נראה לי שהוא סטנדרטי במיוחד...
למה לא? אולי הוא ניתק את המגביל סל"ד?!?
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 17:25   #10
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
לפי הרעש של המנוע לפחות נראה שהוא מסתדר יופי עם 8000 סל''ד, לדעתי הוא לא סטנדרטי בעליל.
ואם כבר מתי אנחנו נוכל להרים דבר כזה
http://www.youtube.com/watch?v=ff2x_...eature=related
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 12-09-10 ב 17:28.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שמן גיר בHGT זאב-ב פונטו - טכני 5 21-09-09 23:56
בעיה מוזרה בHGT זאב-ב פונטו - טכני 6 29-05-09 12:25
בעייה עם האורות בHGT זאב-ב פונטו - טכני 13 25-02-09 16:57
גיר נוקשה בHGT idango פונטו - טכני 16 11-04-08 22:29
בעיות לחץ שמן בHGT GriMx פונטו - טכני 2 03-03-08 21:56


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:36.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד