מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 12-09-10, 18:55   #11
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
ליאור הרגת אותי.
קודם שחף כל היום מדליק אותי על להמשיך לשפר את הפונטו ועכשיו אתה מראה לי את הפונטו 5 דלתות הכסופה שם...
אחח הג'וק הזה לא יעזוב אותי
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 19:26   #12
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
לפני כמה זמן קראתי בעיתון על נער בן 19 שמתלונן על כאבים באוזן, בצילום אצל רופא אף אוזן גרון התברר שיש לו ג'וק אמיתי בתוך הראש.
בדוק את העניין אצלך, למרות שזה ג'וק בריא ורצוי מאוד.
עוד אחד בשביל התאבון
http://www.youtube.com/watch?v=XvDHu...eature=related
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז

נערך לאחרונה על ידי ליאור23 : 12-09-10 ב 19:28.
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 19:31   #13
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
לא צריך רופא ולא בטיח, התזה קצרה והכל עובר.
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  C876076.jpg
צפיות: 1454
גודל:  65.3 KB  
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 19:53   #14
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
אבל השאלה היא...האם אני רוצה שזה יעבור
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
dodihob מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 20:15   #15
agent5
Senior Member
 
האווטאר של agent5
 
תאריך הצטרפות: Aug 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 218
Send a message via Skype™ to agent5
מאוד פשוט... הוא שיחק עם האיפוס של המד סל"ד, המחט פשוט מתחילה מנק הרבה יותר מאוחרת. המחט "שמחה" מדי להיות בסל"ד גבוהה והרעש של המנוע נשמע בסל"ד נמוך מהקריאה. לדעתי.
agent5 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 20:29   #16
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
בעל הרכב בסרטון רשם : "ECU reflash, and other CDA But The engine is original"
למומחים: מה זה ECU REFLASH, ומה זה CDA ?
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 20:41   #17
vRS
צלם מערכת
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נס ציונה.
הגלגלים שלי: Skoda Fabia 1.6 16V "SPORT"
הודעות: 846
ECU זה ניהול מנוע. לדעתי הוא התעסק מעט עם ניהול המנוע.
__________________
למכירה: Škoda Fabia 1.2TSI SPORT 10 - Black Magic Pearl Effect metallic & White Roof.
vRS מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 21:32   #18
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי ליאור23 צפה בהודעה
צהריים טובים
יש לי התלבטות בקשר להספק מנוע של הרכב.

נתוני היצרן אומרים ש131 כוחות הסוס של הרכב יגיעו ב6300 סיבובי מנוע ואילו המומנט שהוא 16.7 יגיע ב4300 סל''ד, ממה שהבנתי הרכב יהיה בשיאו רק בתנאים האלו ( דרך אגב מתי המנתק הצתה נכנס לעבוד?), עכשיו לדוגמא אם אני מעלה את הסלד לכיוון ה7000 אני רק מפסיד כוח?
כלומר אם עברתי את ה6300 ההספק והמומנט יהיו נמוכים יותר?
די חשובה לי תשובה ברורה בנושא.( אורן, קייבמן, מישהו שדומה להם?)


ועוד שאלה שמכוונת לבעלי אבארט, מה המספר הסידורי של הפגוש הקדמי?
הבנתי שהוא רשום בצד הפנימי של הפגוש
תודה והמשך יום נעים
אני לא גאון גדול בנושא הזה, אבל לפי הבנתי כך העניין עובד.
כאשר אתה מגיע ל4300 סל"ד, הרכב מקבל את שיא המומנט שלו. בצורה מאוד שטחית, זה אומר שהוא מספק את הדחיפה המקסימאלית שהוא מסוגל לתת. כלומר, המקסימום ק"ג למטר שניתן להפיק מהמנוע. כל זה בהתאם לעקומת המומנט, שהאמת אין לי מושג איך היא נראית.

ברכבים עם מנוע מוגדש הסף הזה יורד, שזה דבר טוב אגב, מפני שהאוויר שנדחס למנוע מגיע בעוצמה חזקה יותר, בגלל המגדש עצמו. לרכב בעצם יש מישהו שעוזר לו לינק אוויר (בצורה מאוד מתוחכמת, אבל זה כבר דיון אחר). מנוע אטמוספרי לא נהנה מהיתרון הזה.

כאשר תגיע ל6300 סל"ד המנוע מגיע לשיא העבודה שהוא מסוגל לתת בפרק זמן נתון. זוהי ההגדרה הפיזיקלית של הספק. לצורך העניין, 6300 סל"ד הוא קו ה"קסם" של המנוע. מעליו המנוע מאבד מיעילותו המקסימלית. ולכן אין ממש מה לחפש מעליו. אגב, גם כאן עקומת ההספק תשפוך אור טוב יותר על ההבנה של הנושא.
עוד אגב, לא ממש צריך להגיש לשם כל הזמן. אלא אם אתה באמת מחפש את הזמנים האלה בתאוצות...
המנתק לא רחוק ממש משם, תנסה פעם, אל תדאג, לא יקרה כלום אתה גם תרגיש בירידה מסוימת בסחיבה של הרכב. זה טבעי.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 21:38   #19
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
מישהו יכול לשים את ידיו על עקומת המומנט ולהעלות אותה לפה(שוב אורן?)
אגב יצא לי בטעות פעם אחת למשוך את ההילוך הראשון עד הסוף ואז פשוט המנוע כאילו נתקע, לא יודע איך להסביר את זה.
ולפני שמישהו ישאל איך בטעות, אני מתכוון שכשבאתי להעביר הילוך אז לא לחצתי על הקלאצ' וההילוך לא ירד ובזמן הזה הסלד המשיך לעלות.

בחזרה לנושא, נקודת הקסם כמו שקראת לה היא 6300 סל''ד, אבל עדיין האם ב6700 סל''ד הרכב נגיד יהיה מסוגל לאבד 30 כוחות סוס בערך? וירידת מומנט חדה.
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-09-10, 21:59   #20
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
אני לא יודע את המספר המדויק, אבל ישנה ירידה בהספק המנוע, כן.
שוב, תנסה, תאיץ בשני או שלישי עד הסוף, תראה בעצמך. שוב, לא יקרה שום דבר למנוע. כל עוד לא עושים את זה בעקביות, הכל בסדר
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
שמן גיר בHGT זאב-ב פונטו - טכני 5 21-09-09 23:56
בעיה מוזרה בHGT זאב-ב פונטו - טכני 6 29-05-09 12:25
בעייה עם האורות בHGT זאב-ב פונטו - טכני 13 25-02-09 16:57
גיר נוקשה בHGT idango פונטו - טכני 16 11-04-08 22:29
בעיות לחץ שמן בHGT GriMx פונטו - טכני 2 03-03-08 21:56


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:11.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד