מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-04-11, 21:58   #1
Sufadev
Senior Member
 
האווטאר של Sufadev
 
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: Fiat Punto XTZ
הודעות: 185
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
אפשר לקנות בת"א אצל צנטרל יצחק שדה פינת שונצינו.
ולבקש טרמוסטט ויוניט חום לפונטו?..וכל העסק אמור לעלות לי 100-150 ש"ח?
Sufadev מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-04-11, 22:03   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אפשר לקנות טרמוסטט סיני ב-40 ש"ח את זה לא אמרתי חבל על הכסף.
טרמוסטט טוב יעלה 80 ש"ח ספרדי שנחשב טוב עד אוגינלי 150 ש"ח
יוניט טובה עולה 80 ש"ח .
הטיפול הזה לא יעזור לך כל כך צריך ניתוח שורש.
תמשיך לנסוע כך יהרס לך בלוק המנוע והנזק יהיה יותר גדול
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-04-11, 22:24   #3
Sufadev
Senior Member
 
האווטאר של Sufadev
 
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: Fiat Punto XTZ
הודעות: 185
צטט:
במקור פורסם על ידי yair068 צפה בהודעה
אפשר לקנות טרמוסטט סיני ב-40 ש"ח את זה לא אמרתי חבל על הכסף.
טרמוסטט טוב יעלה 80 ש"ח ספרדי שנחשב טוב עד אוגינלי 150 ש"ח
יוניט טובה עולה 80 ש"ח .
הטיפול הזה לא יעזור לך כל כך צריך ניתוח שורש.
תמשיך לנסוע כך יהרס לך בלוק המנוע והנזק יהיה יותר גדול
אני לא נוסע עם האוטו אני מתכוון מחר לבדוק את הונטה ע"י חיבור שיר למצבר לראות אם הפאק בוונטה או ביוניט..ואני יסע עם רכב של חבר להביא את התרמוסטט ויוניט,אני יחליף אותם ואני יראה אם יש שיפור בחום
Sufadev מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-04-11, 23:04   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אתה לא צריך חיבור מהמצבר כדי לבדוק את היונית.
קצר את החוטים בחיבור ליונית. סוויצ' דלוק.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-04-11, 18:56   #5
Sufadev
Senior Member
 
האווטאר של Sufadev
 
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: Fiat Punto XTZ
הודעות: 185
עדכון:
בדקתי את היוניט,והוא מעביר חשמל כמו שצריך,ככל הנראה נשרף המנוע של הונטה..כמה תעלה כזאת וונטה או שאפשר לקנות רק את המנוע?..

שאלה,איפה נמצא הטרמוסטט ואיך אפשר לבדוק אותו?
Sufadev מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-04-11, 19:04   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
איך בדקת את היונית ?.
איך בדקת שהוונטה שרופה ?.
הטרמוסטט נמצא בקצה הצינור העליון, שיוצא מהרדיאטור למנוע.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-04-11, 19:22   #7
Sufadev
Senior Member
 
האווטאר של Sufadev
 
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: Fiat Punto XTZ
הודעות: 185
אבא שלי חשמלאי במקצועו הוא בדק קודם אם מגיע לזרם ליוניט,אחרי זה הוא בדק אם היוניט מעביר את הזרם הלאה (כשהמנוע בחום עבודה,ואיפלו טיפה יותר חם),והיוניט מעביר את הזרם (שאמור להפעיל את הונטה).אבל הונטה פשוט לא מתחילה לעבוד.
ככה הוא בדק את היוניט לפי מה שהבנתי ממנו,אבל לגבי הונטה השרופה אני לא בטוח שנשרף..אבא שלי אמר שאם הונטה לא עובדת כנראה המעגל כבר לא סגור ושצריך לבדוק את הונטה וגם לבדוק עוד אופציות לכן שאלתי לגבי הטרמוסטט כדי לדעת איך בודקים אותו.
Sufadev מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-04-11, 21:10   #8
wizmaster
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו 16V
הודעות: 58
צד ימין בתמונה...

עריכה: לא משנה, העיקר שיש תמונה יפה ונקייה
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  PUNTO_1200_8V 1+balta marked.jpg
צפיות: 803
גודל:  111.9 KB  
wizmaster מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 26-04-11, 12:09   #9
Sufadev
Senior Member
 
האווטאר של Sufadev
 
תאריך הצטרפות: Jan 2011
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: Fiat Punto XTZ
הודעות: 185
תודה לכולם,כמה עדכונים:
1.פירקתי את הבית תרמוסטט ולהפתעתי גיליתי שאין אחד כזה,מה שמצביע על בעיית התחממות שקרתה בעבר ופשוט הוציאו את התרמוסטט.אבא שלי אמר שהיו עושים את זה הרבה במשאיות של פעם שהראש היה מברזל וברגע שהיו מוציאים את התרמוסטט הייתה סירקולציה טובה יותר של מים.
2. תודה דוד על התמונה של הפיוים..אכן בדקנוו את הפיוזים והקונקטורים והם נראו תקינים לחלוטין אבל אחרי שבדקנו והחזרנו אותם למקומם והנעתי את האוטו בכדי להגיע לטמפרטורת עבודה הונטה חזרה לפעלול (כנראה שאחד הפיוזים לא ישב טוב משום מה) כרגיל גם במהירות האיטית וגם במהירות הגבוהה מה שאומר שהונטה והיוניט עובדים טוב.
3. בזמן שהמאוור עבד אבא שלי עשה בדיקה קטנה כדי לבדוק אם המאוור מוציא אוויר חם והוא בעצם הוציא אוויר קר מה שאומר שאין סירקולצייה של הנוזל קירור ושיש סתימה ברדיאטור כנראה..לקחנו את הרכב בבוקר למוסך של חבר של אבא שלי ואכן כל הרדיאטור סתום.

הוצע לי להחליף לרדיאטור(כולל מיכל עיבוי חדש) חדש מקורי של פיאט + טרמוסטט + עבודה + מע"מ ב900-1000 שקל..האם המחיר סביר או גבוהה מדי?

דוד
Sufadev מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית התחממות רגעית בפונטו elx 01 הדר פונטו - טכני 26 01-08-09 22:24
בעיית התחממות בפיאט פונטו שנת 97 דגם SX 1300 david266 פונטו - טכני 7 13-04-09 12:17
בעיית התחממות גיא127 טיפו - טכני 5 07-04-09 22:18
בעיית התחממות. ronip פונטו - טכני 9 03-08-08 23:26
בעיית התחממות פורום הגראז' 4 08-08-07 11:23


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד