![]() |
בעיית התחממות
יש לי בעיה ששמתי לב שהחלה לאחרונה..בימים קרים,המד טמפרטורה לא עובר את הרבע..אבל לפני כמה ימים המד טמפרטורה מגיע ל3/4 בסקאלה של החום..לדוגמא היום נסעתי בכביש 6 כל הדרך 110-120 והמד פשוט נשאר על החצי (לא ירד מהחצי! לא מהרוח ולא משום דבר!,בעוד שבדרך כלל המד טמפרטורה היה יורד מתחת לחצי בזמן נסיעה בגלל הרוח)..בדקתי מים ויש לי מים ושמן ברכב..מה יכולה להיות הבעיה?..הבנתי שיכול להיות שהרדיאטור סתום?..איך בודקים את זה ואם הוא אכן סתום מאבנית או מכלד בר אחר באיזה חומר מומלץ להשתמש ואיך עושים זאת?..
והאם יש למישהו אולי רעיון אחר להתחממות? עריכה: בעמידה האוטו מתחמם ממש מהר ומטפס עד ל3/4 ואף מתחיל לעבור אותו אך אני מכבה מהר את המנוע |
דבר ראשון בדוק אם הוונטה עובדת.
דוד. |
היא אכן עובדת..ראיתי כבר בפוסטים אחרים על זה שיש 2 מצבים שהיא עובדת..מהיר ואיטי..איך אני בודק את 2 המהירויות?..אני רק יודע שהמנוע עובר את החצי הונטה מסתובבת דיי מהר אפשר לומר
|
אם כך, לך על טרמוסטט תקוע, או על רדיאטור סתום חלקית.
בדוק אם החלק העליון של הרדיאטור חם בהרבה יותר מהתחתון, כאשר הוונטה לא עובדת. דוד. |
צטט:
ראיתי את הפוסט שלך ולא יכלתי שלא להגיב, אז ככה לא לכול פונטו דור ראשון יש שני מהיריות, לי יש פונטו HSD75 שנת 96 ולה כן יש שני מהיריות. לאחותי יש פונטו HSD75 שנת 97 ולה יש רק מהיורת אחת. אינני יודע למה זה כך, אולי הבעלים הקודמים שינו. גם לאחותי יש אותה בעיה של התחממות המחוג לא זז מהחצי, והרכב ללא טרמוסטט, רדיאטור נקי, ומשאבת מים חדשה, גם אויר אין המערכת. אלוהים יודע למה היא מתחממת. לאומת זאות גם לי ברכב יש אותו הדבר בדיוק, ללא טרמוסטט והמחוג לא עובר את הקו הראשון, בעמידה או בנסיעה, זה בגלל שהוספתי וונטה לרדיאטור, והמחוג צנח פלאים! עכשיו יגידו " הרכב שלך עובד בטמפרטורה נמוכה, בלאי גבוהה, אכילת דלק, ועוד ועוד.." אני מעדיף! שהרכב יאכל דלק, יהנה מבלאי גבוהה, אבל מה? שלא ילך לי ראש מנוע מהתחממות. כל אחד יעשה את הבחירה שלו, ברכב שלו, הנקודה שלי, תוסיף וונטה, או שתתחיל בחיפוש אחר הבעיה הרכב, שתיקח לך המון זמן והמון כסף שישפך סביר להניח סתם, כי במילא לא תמצא אותה. |
חשוב לציין הפונטו שלי שנת 2000 הדגם המפואר (מזגן מקורי וכו' וכו').
צטט:
|
למה בורות ?. כתבת בדיוק איך צריך לבדוק. :???:
דוד. |
מהירויות מאורר רדיאטור בפונטו
בפיאט פונטו דור 1 (עד שנת 2000) מאורר הרדיאטור הנו עם 2 מהירויות בדגמים עם מזגן מקורי ובדגמים שהגיעו ארצה ללא מזגן והותקן בהם מזגן ישראלי, יש מאורר רדיאטור עם מהירות פעולה אחת.
בפונטו שהותקן בו מזגן "אלכס אורגינל", הוחלף מאורר הרדיאטור למאורר גדול מתוצרת "בוש" שיש בו גם 2 מהירויות פעולה, אבל הן פועלות בשיטה שונה מהמקורי. בברכה - רפי לין |
צטט:
|
יש על הרדיאטור נגד מצד שמאל למטה עם שני חוטים
הוצא כל פעם חוט אחד וראה אם שני המהירויות עובדות כמובן בזמן פעולת המאוורר |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:51. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©