![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
תן עוד פרטים ק"מ איזה יד מתי נקנה
אחד הבעיות בפיאט זה חום המנוע שעולה עקב טרמוסטט נעול(לא מאמין לטרמוסטט פתוח) טמפ' עבודה של חום המנוע בד"כ בסביבות ה-90 מעלות כך שכל בעייה של טרמוסטט או וונטה שלא פועלת גורמת לחום מעל 100 מעלות שזוהיא רתיחה ולכן האטם ראש מנוע נפרץ . חוצמזה אטם ראש מנוע מחזיק בסביבות 120K . על הדרך החלף טרמוסטט חובה ואיכותי רצוי אורגינלי אל תתפשר. אטם ראש מנוע גם איכותי עדיךף של ויקטור ריינס גרמני. דאג לישור ראש ,החלפת גומיות לשסתומים,אטם מכסה שסטומים בדוק את משאבת המים,רצועת טיימינג,ומותחן |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אונו 1.4 - מנוע התחמם + הופעת "טחינה" (כ"ע) | solomon yacov 111 | אונו - טכני | 35 | 30-12-10 17:14 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד