![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#31 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
בן, לא נראה שמצאת את הסיבה בגללה נתפס המנוע. אם טיימינג היה מכוון, הרכב לא התחמם ולא היה חסר מים, למה המנוע נתפס ?. לא הבנתי מה זה "אטם ראש מנוע היה גמור", אם לא התחמם, לא העביר מים לשמן ולא שמן למים. איך קבעת שהאטם היה גמור וזאת אכן הסיבה ?. |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
ממראה עיין ,אני ייעלה תמונה מחר.
נכון כל מה שאתה אומר נכון בכל מקרה אוליי הבעיה לא באטם אבל הוא היה גמור ואין לי הסבר לזה. צריך לבדוק את החלק התחתון של המנוע,אוליי זה מייסב שנתפס ואולי זה רינג שתופס את המנוע אין לי מושג עד שלא פותחים ורואים אי אפשר לדעת בוודאות,אני ייפתח מחר ואעדכן
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אל תתפלא שעל הטעויות שלך אתה משלם וביוקר.
כמה חבל הרי נתנתי לך הסבר מפורט ואיזה חלקים לקנות ואתה מספר לי שלא מצאתה את סודאי . אינך יכול לשפר ולבצע במינימום עבודה וחלקים וכך זה נראה |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
טעיתי,כן עבר מים לשמן,אך לא היה חסר לי אף פעם מים,אפילו לא מעט,בוכנה שמאל סדוקה,שהוצאתי את הראש כולו הבחנתי באום מעוך,אין לי מושג איך הגיע אום למנוע,האום התפורר והשאיר חתיכות שלו,זאת הסיבה לסדק בבוכנה.
בראש מנוע אין שום בעיה. שאני מסובב את גל הארכובה הוא מסתובב חצי מהלך ונתקע ואז קשה יותר לסובב אותו,אני חושב שנתפסו הרינגים בין הצילנדר לבוכנה(כמו שקרה לפני חודשים),אין לי הרבה מיומנות בנושא,אני רוצה לשפץ את המנוע מא' עד ת' עם החלקים הטובים ביותר,ולעשות את זה הכי טוב הפעם. הבעיה היחידיה שאני רוצה לדעת איך בודקים אובר סייז לבלוק מנוע,אני פוחד להשקיע הרבה על המנוע ובסוף הבלוק במצב גמור,למרות שהוא נראה מצויין,והרכב עשה 150K. סודאי מוכר גם בוכנות?
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
הכוונה שלי שזה נראה לי לא הגיוני שאחרי חודשיים האטם נראה כאילו הוא שנתיים אצלי,כולו אכול כזה מקולף ואפילו כמה חורים קטנים
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
כל עוד אין לך הערכה כללית אין לך מה לקנות חלקים
פרק את הקרטר ותראה מה קרה שם יכול להיות או שהתעקם או שנשבר טלטל. לאחר מכן בדוק חילחול בצילינדר ע"י הכנסת סולר לאחר מכן הוצא את הבוכנות ועשה סט ורשום בדיוק לאן שייכים הבוכנות האם הייה לך עשן חזק לבן לפני כן לבסוף בדוק בציפורן אם יש לך סדק בצילינדרים צריך לראות את זה רק באור יום חזק |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
|
בצילינדר אין סדק בלוק המנוע נראה במצב טוב.
היה לי מעט עשן לבן... מילאתי סולר בשתי בוכנות לא מחלחל בשתי בוכנות ממש ממש לאט אפשר לסובב את הקראנק חצי מהלך ואז קשה מאוד . אני מקווה שהבעיה היא רק בבוכנות ,בוכנות אני יכול להשיג (רביעייה ולהלביש עליהם רינגים הפעם כמו שצריך לא לפשל) ולא בגל הארכובה,אני רוצה לפרק את הבלוק קומפלט ולעשות הונינג לבלוק מנוע,הראש לא משהו,השאלה איך מפרקים את בלוק המנוע-בחלק ימין של הגיר פירקתי 3 ברגים כמה עוד יש? ובחלק שמאל של התושבת הסתדרתי.
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
לא מציע לך לפרק את הבלוק יהיה לך מאוד קשה להחזיר .
יש סדר פעולות ואתה לא עושה אותם נכון שלב ראשון פתח את הקרנק הוצא את הבוכנות והחלף אותם וגם תחליף את הרינגים על הבוכנות שיהיו לך אל תוציא את הקרנק אלא הוצא כל פעם כפה אחת ובדוק את המיסבים בדוק אם פני שטח הקרנק נקי כמו מראה ואם המיסבים חלקים אם כן אתה על הדרך הנכונה הרכב בוכנות אחרות ושים עליהם רינגים חדשים לא יקר הונינג אפשר לעשות גם שהבלוק מורכב וגם יהיה יותר קל עדכן ותן צילומים |
|
|
|
|
|
#39 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
|
אום ????
שמע יכול לקרות לכל אחד .. אני מניח שהוא נפל אחרי שהרכבת את הראש כנראה הגיע מסעפת היניקה .. ואז השסתום מנוע ניגח את הבוכנה .בנוסף להכל בדוק את הראש מנוע . אגב ניקית את הבוכנות לפני הרכבה ?? נראה מאוד שחור העסק .. מחר אנסה לקפוץ להעיף מבט . עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי .. עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב .... |
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
|
צטט:
בפלג שיושב מעל הבוכנה הסדוקה האם מצאת שמן בראש של הפלג אם כן אז כנראה השמן התחיל לברוח דרך הבוכנה אז הייתי ממליץ להחליף בלוק ולא לשפץ תפתח קרטר ותראה האם יש עוד שאריות של האום במסננת או בשמן אם כן אז גם תחליף |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אונו 1.4 - מנוע התחמם + הופעת "טחינה" (כ"ע) | solomon yacov 111 | אונו - טכני | 35 | 30-12-10 17:14 |
| פונטו ספייס 2001, טורים "נופלים" לסרק מתחת ל-2500 סל"ד | fugazi | פונטו - טכני | 16 | 07-10-10 14:52 |
| "טרטל" - "קולור מג'יק פלוס" לצבע מטאלי | Ron_Dadon | שיפורים וקוסמטיקה | 0 | 04-04-09 16:48 |
| לראשונה: חובב מותג "פיאט" שלח מכתב ליצרן באיטליה עם עלילות סמל"ת- וקיבל תשובה | stio | פיאט כללי | 3 | 10-12-08 12:11 |
| כך צוות לוח "יד 2" מייעצים: "פונטו ELX לא אמינה, לא סחירה, הגיר נוטה לתקלות" | stio | פיאט כללי | 14 | 24-09-08 09:00 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד