![]() |
|
![]() |
בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
בוריס ערב טוב
צטט:
ברכב אוטומטי הסל"ד בניוטרל צריך להיות בסביבות 1000. כשאתה מכניס להילוך הסל"ד אמור ליפול לאזור ה 800. אם הסל"ד שלך בניוטרל נמוך מידי ואתה בדרייב, הסל"ד יפול לאזור 700 סל"ד שזה גבולי. למה גבולי? כי במצב הזה, אם המאוורר נכנס לעבודה, הוא מפיל רגעית את הסל"ד עוד יותר ועלול לכבות את המנוע אם הסל"ד נמוך מידי. תבדוק את הסל"ד בכל המצבים ותדווח. תנסה לעמוד ברמזור בניוטרל ולא בדרייב ותגיד לנו אם יש כיבוי של המנוע.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
|
צטט:
תודה על התמיכה. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
שעון סל"ד
ליד הספידומטר יש שעון נוסף וזה או מד סל"ד בדגמי הרכבים המפוארים יותר או שעון זמן בדגמים הפשוטים. למרות שמד סל"ד הוא כיום די סטנדרט בכל הרכבים, עדיין יש יצרנים שיוצרים "הבדלי מעמדות"...
![]()
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2010
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: בראבה
הודעות: 15
|
אז ככה
סיכום הדברים:אני מחזיק בראבה 97 שעד לפני חודשיים הייתה נוסעת מצויין, לפני כחודשיים ירדה רצועת טיימינג והיה צורך לשפץ ראש מנוע, עשו לי ראש מנוע וטיימינג בעלות 3,500 ש"ח,הרכב חזר לנסוע אך מאז הטיפול האוטו כבה מספר פעמים בכל נסיעה ( מבמפרים וברקסים) ויש תחושה שהמנוע "חלש", מה אני צריך לדרוש מהמוסך שטיפל באוטו והאם עלי לשלם על התיקון הנוסף שיהיה ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
נראה שהשסתום החד כיווני של הבוסטר ברקס לא מתפקד.
תפקידו למנוע מעבר אדי דלק ושמן לבוסטר, ולשמור על ווקום קבוע בבוסטר. כמו כן הוא מאפשר בזמן כיבוי המנוע לתת ברקס פעם או פעמיים ברכות. כאשר פותחים מצערת או סוגרים, הוואקום בסעפת היניקה יורד לאפס, כתוצאה מכך נוצר הפרש לחצים בין הבוסטר לסעפת. בשסתום תקול, מתחילה השוואת לחצים ביניהם, הדבר גורם לזרימה מהבוסטר לסעפת, ולשינוי יחס אוויר דלק. לא בטוח שזאת הבעיה אצלך, אבל שווה לבדוק את השסתום. פרק את השסתום ובדוק עם הפה. נסה למשוך אויר ולדחוף. וראה אם הוא תקין. דוד. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
מנוע נכבה | orenshemen | פונטו - טכני | 4 | 23-11-09 22:21 |
עזרה:רעידות סל"ד נמוך פונטוספייס 01 אוטו' נכבה! | misteralex150 | פונטו - טכני | 3 | 23-10-09 02:49 |
מנוע נכבה פתאום ללא סיבה | snufkin | פונטו - טכני | 44 | 31-05-09 23:05 |
האוטו נכבה מה עושים? | שחפיתי | פונטו - טכני | 5 | 05-02-09 02:06 |
ברקס + גז = המנוע נכבה | agent54 | פונטו - טכני | 3 | 18-10-08 23:46 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד