![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
פה אתה אומר: ופה אתה אומר
צטט:
בזמן שהמחוג יורד מתחת לחצי, ז"א הטמפ' מתחילה לרדת, ז"א הטרמוסטט צריך להתחיל להיסגר ואז חום צריך לעלות חזרה (אין צירקולציה של נוזל קירור דרך רדיאטור). בזמ שחום חוזר לטמפ' העבודה של המנוע, טרמוסטט נפתח עד הסוף ונותן לנזול קירור לבצע צירקולציה דרך רדיאטור. זה תפקידו של טרמוסטט! לשמור על טמפ' אופטימלית של המנוע. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
ערב טוב חברים ותודה על התגובות החמות,
רק עכשיו חזרתי מרכיבת ערב על האופניים וישר ניגשתי לראות אם יש תגובות
![]() אז ככה: כרגע, חד משמעית - אין תרמוסטט. ביצעתי בדיקה פשוטה וידועה ע"י בחינת החום של הצינור העליון והתחתון שמחוברים לרדיאטור. כידוע, אם קיים תרמוסטט, הצינור התחתון אמור להישאר קר עד לפתיחת התרמוסטט בזמן שהעליון אמור להתחמם. במקרה שלי, שני הצינורות מתחממים בו זמנית מה שמצביע על היעדר תרמוסטט. השאלה היא כזו: איזה תרמוסטט אני אמור לשים? הכוונה מבחינת טמפרטורת פתיחה. ויוניט מאוורר אמור להיות משהו כמו 82 מעלות? לפי מה שראיתי יש לי מהירות אחת במאוורר אבל יכול להיות שלא הגעתי למצב שהוא יעבוד במהירות הגבוהה אם יש לו כזו... בעניין הבולמים, הם בהחלט בדרך למות, אני גם מרגיש את זה בסיבובים, הרכב מגלה סימני חוסר אחיזה אם הכביש מעט משובש בתוך הסיבוב.. כמה עולים בולמים לרכב הזה? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
מעניין מאוד למה הוציאו את הטרמוסטט מקווה שאני טועה.
הכנס טרמוסטט איכותי ולא זבל סיני. לבדיקת מהירות 2 הוצא את תקע מהירות 1 (שיושב על כונס האויר מצד שמאל למטה )ובדוק את מהירות 2 עובדת ומרעיש קצת יותר ממהירות 1 יוניט מאוורר יש לה 3 רגליים והכל בהנחה שיש לך מזגן אוגינלי 4 מהירויות |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
סבבה, אני אבדוק. אגב, זה מזגן מקורי. ועוד דבר:
איפה אני משיג את נוזל הקירור PARAFLU ?
אני לא מוכן לקחת את הסיכון הכי קטן לבעיות התחממות וראש מנוע.. היה לי מזה מספיק בדייהו..
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
סטיו, אבל בהתחשב לחורף שלנו (מס' חודשים בודדים בשנה) לא צריכה להיות בעיה.
אולי המהנדסים של אונו/פונטו עשנו משהו על הדרך (אך היתכן שמנוע לא יוכל לחמם את עצמו בתנאים "קרים"?הרי בכל הרכבים אחרים זה תקין!) ![]() דודו, יש לך מאוורר 1 שיושב על הרדיאטור ? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
|
חיובי, מאוורר אחד, מזגן אורגינלי 4 מהירויות.
....
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
אז יש לך 2 מהירויות.
יוניט שלך הוא בצבע כחול בהיר עם קונקטור (3 פינים) |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
צטט:
מעבר לכפור (או מה שאתם רואים/שומעים בטלוויזיה כ- "קרה") נסיעה בטמפ' כאלו ללא טרמוסטט מזיקה למנוע ומעלה את צריכת הדלק, במקרים מסויימים המנוע עלול להתכבות/קשיי הנעה. לא הייתי מוותר על טרמוסטט. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פונטו ELX 2002 ידנית - OBD קורא תקלה מספר P1135 | raanan_t | פונטו - טכני | 7 | 30-10-11 23:42 |
| יעוץ לגבי טיפול לאחר רכישה | Juvalz | פונטו - טכני | 3 | 07-03-10 12:16 |
| מספר שאלות לגבי גרנדה פונטו 2008 | dor hajaj | יעוץ ברכישת רכב | 2 | 04-12-09 23:26 |
| מספר בעיות לאחר ביקור במוסך- פונטו HGT | *ניר* | פונטו - טכני | 8 | 01-07-09 20:42 |
| פוליס ווקס - מספר שאלות לאחר חיפוש | פורום הגראז' | 9 | 04-06-07 17:21 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד