מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבה - טכני טכני - דגמי בראבה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט אונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 14-09-10, 13:49   #1
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
נסה לעשות משהו פשוט, חבר מינוס מבודי הרכב בכניסה למתג, אם נפתרה הבעיה, אז דיינו.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 15-09-10, 00:46   #2
car4u
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 7
ידידי, בכניסה למתג מינוס חזק!!! ביציאה ממנו מינוס חלש. אבל תודה בכל מקרה.

לכאורה לולא נחום סודאי, הייתי חותם על מתג אינרציה תקול, אבל לא הגיוני שאני הראשון שזה קורה לו.
אבדוק בכיוון של רפי לין.
אגב לקנות רק את המחבר לא ניתן, (בהנחה שהוא תקול).
car4u מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-09-10, 09:38   #3
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
מתג אינרציה

מתג האינרציה פועל ע"י כדור מתכת המונח על 2 מגעי מתכת (שאליהם מתחברים החוטים) ובזמן תאונה או התהפכות הרכב, כדור המתכת זז ממקומו ומתנתקת הארקה למש' הדלק והמנוע כבה.
תוכל גם לבדוק את המצב ע"י ביצוע גישור בין 2 החוטים של מתג האינרציה (כך עקפת אותו).
לגבי שעון החום ומד המהירות נסה זאת:
יתכן שהארקת מרכב הרכב (BODY) אינה טובה ולתקנה יש לפעול כך (אתה עצמך או חשמלאי רכב):
1. פרק את כבל ההארקה מהמצבר ומהמרכב מתחת למצבר והלאה מתיבת ההילוכים והוציאהו החוצה.
2. קלף את בידוד הכבל ליד האוזן המתחברת אל המרכב, מתחת למצבר ונקה היטב ע"י מברשת פלדה
ו/או נייר זכוכית את הכבל שנתגלה ואת גוף המתכת של האוזן המתחברת רק בלחיצה על הכבל (ושם מקום הכשל).
3. ע"י פטיש הלחמה ובדיל, בצע הלחמה של הכבל שנחשף עם אוזן המתכת להשגת חיבור חשמלי טוב
ומשופר.
4. בצע אותו תהליך עם הכבל והאוזן המתחברת אל תיבת ההילוכים לשיפור המגע גם כאן.
5. הרכב הכבל בחזרה למקומו (החיבור האחרון יהיה אל המצבר).
6. הנע הרכב ובדוק.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043

נערך לאחרונה על ידי רפי לין : 25-09-10 ב 00:21.
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-09-10, 13:13   #4
car4u
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 7
הארקה ומפל מתח

רפי, בהארקה לגוף הרכב אני מניח שהכוונה למינוס?
אם כן, אז כמו שכבר כתבתי לפני,
גם כשחברתי מינוס למשאבה ישירות מגוף הרכב
וגם כשחשפתי וקצרתי את הכניסה והיציאה מ/למתג האנרציה (עקפתי אותו כדבריך)
התקבל מינוס חזק והמשאבה עבדה תקין.
כלומר ההארקה לגוף הרכב תקינה וגם אין מפל מתח מיציאת מתג האנרציה ועד למשאבה.
ובכן אם כך,
1) האם ניתן להניח שמתג האנרציה או לפחות רק התקע שלו תקול???


2) אגב האם זה תקין שכל לחיצה על המתג תשמיע תיקתוק בודד? שהרי במצב תקין, וללא תאונה/התהפכות המתג אמור להיות על ON, כלומר לחיצה לא אמורה לשנות את מצבו ולהעבירו מחדש ל-ON.

לגבי השעונים טרם הספקתי לפרק ולבדוק תקע רופף וגם לא את תקע חיישן המהירות בגיר.
תודה
car4u מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-09-10, 16:58   #5
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
CAR4U, הסברתי לך בדיוק אך לבדוק את המתג.
אם לא הבנת אז תגיד, ואני יפרט יותר
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-09-10, 13:37   #6
car4u
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 7
חברים, מתג אינרציה היה תקול. כעת מחוג מהירות איטי ומחוג דלק שחורג רק בהתחלה

רעיונות נוספים...
car4u מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-09-10, 23:59   #7
car4u
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בראבה
הודעות: 7
רפי - לפני פירוקה, איך ניתן לבדוק שההארקה לא תקינה ואולי היא הגורם לבעיית השעונים

כרגע אגב לאחר החלפת מתג האינרציה התקול, (שאחת משיניו התגלתה כשרופה, וכן לא שמר על מצב ON), האור במנורת הביקורת חזר להיות זהה בעוצמתו בכניסה וביציאה מהמתג.
תודה וחג שמח
car4u מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
אני לא מצליח לשים גופיה בגלל המשענת שלא יוצאת לי... Kazzanova שיפורים וקוסמטיקה 8 24-07-10 05:10
נוזל קירור אמריקן איגל אדיר רכב כללי 4 23-04-09 13:10
בעיית הנעה בגלל בעיה באימובילייזר?! maayani12 פונטו - טכני 7 30-08-08 19:33
קאיה מודיעה על הפסקת הזיכיון לשיווק מכוניתיה ע"י סמל"ת בגלל ביצועיו הירודים של היבואן stio פיאט כללי 8 17-12-07 15:32
אונו 1300 . חום מנוע גבוה בגלל אוברול ?? פורום הגראז' 10 30-01-07 10:35


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:33.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד