מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עוד טיפולים לצבע
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תמונות שלפני ואחרי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-01-07, 21:38   #1
Guest
 
הודעות: n/a
אונו 1300 . חום מנוע גבוה בגלל אוברול ??

שלום לכולם .
לאחר מספר נסיעות מבחן שמתי לב כי טמ"פ המנוע גבוהה מהחצי בקו לפעמים בקו וקצת .
גם כאשר המאוור פועל קבוע. הטרמוסטט חדש . דיברתי עם מוסכניק והוא אמר לי בגלל שהרינגים חדשים יתכן כי המנוע מתחמם יותר מהרגיל אבל עם הזמן החום ירד (בגלל החיכוך) . האם זה נכון ??
הוא המליץ לי להוריד טרמוסטט לתקופת ההרצה ואז להחזיר אותו .
 
ישן 29-01-07, 22:53   #2
Guest
 
הודעות: n/a
Re: אונו 1300 . חום מנוע גבוה בגלל אוברול ??

צטט:
במקור פורסם על ידי amitoha23
שלום לכולם .
לאחר מספר נסיעות מבחן שמתי לב כי טמ"פ המנוע גבוהה מהחצי בקו לפעמים בקו וקצת .
גם כאשר המאוור פועל קבוע. הטרמוסטט חדש . דיברתי עם מוסכניק והוא אמר לי בגלל שהרינגים חדשים יתכן כי המנוע מתחמם יותר מהרגיל אבל עם הזמן החום ירד (בגלל החיכוך) . האם זה נכון ??
הוא המליץ לי להוריד טרמוסטט לתקופת ההרצה ואז להחזיר אותו .
לא מקובלת עלי חוות הדעת של ה" מוסכניק" שלך, ובוודאי לא המלצתו להוריד את התרמוסטט!
במנוע תקין גם לאחר אוברול, אין כל סיבה שהרכב יתחממם.
יש לבדוק סירוקלציית משאבת מים, ( הזכרת כמדומני בעבר משאבת מים מסתובבת הפוך?)
תקינות פתיחת התרמוסטט, ניקיון הרדיאטור, כוון סיבוב המאוור החשמלי, כוון השסתומים,וכוון ההצתה.
חזור לפורום לדווח, או קפוץ אלי לאבחון מקרוב.
בברכה
צביקה
 
ישן 29-01-07, 22:55   #3
Guest
 
הודעות: n/a
Re: אונו 1300 . חום מנוע גבוה בגלל אוברול ??

צטט:
במקור פורסם על ידי amitoha23
בגלל שהרינגים חדשים יתכן כי המנוע מתחמם יותר מהרגיל אבל עם הזמן החום ירד (בגלל החיכוך) . האם זה נכון ??
הוא המליץ לי להוריד טרמוסטט לתקופת ההרצה ואז להחזיר אותו .
חה חה חה, גדול, זה פשוט ענק, איך לא חשבנו על זה קודם?!
מה לא שמתם לב , ברכב חדש ,בספר הוראות לנהג רשום: "לאחר סיום ההרצה( כ 1000 ק"מ )נא לפנות למרכז שרות מורשה לצורך התקנת טרמוסטת" זה בסך הכל סוג של מדגם .

אני כבר מזמן הפסקתי להתפלא משאלות ודעות ואבחנות דביליות של לקוחות (נהגים).
אבל אני כל פעם מחדש ופתע מתשובה של "מכונאים דגולים" למינהם .


אני מעדיף להעמיד פנים כאילו לא קראתי את מה שהוא אמר לך, אותו דבר אני ממליץ גם לך לעשות .
 
ישן 29-01-07, 23:08   #4
Guest
 
הודעות: n/a
אני אישית לא חובב דגול של מוסכים .
פירוט הבעיה בשנית . נוצרה אצלי התחושה שאין זרימת מים טובה במנוע עקב זה שלמרות שיש מים והמנוע חם, אין חום בראדיאטור החימום הרכב. וגם המנוע נשאר חם למרות שאני מפעיל את המאוור קבוע . אני הנחתי הנחה בסיסית שהמשאבה לא תקינה. הוצאתי את המשאבה שזה סרט בפני עצמו וממה שאני מבין היה נדמה לי כי המשאבה אמורה להסתובב לכיוון הפוך ממה שהיא מסתובבת היום (אני עוסק בנושא משאבות מים ביום יום) ולאחר חקירה קטנה מסתבר שטעיתי למרות שאני לא מבין את ההיגיון שבדבר. כחלק מהשיפוץ מנוע החלפתי גם את בית המשאבה שהיה די שחוק לאחר 20 שנה. המשאבה והבית שלה חדשים . אני כיום במהלך הרכבה בשנית של המנוע . האם יש משהו נוסף ששכחתי לבצע ? כי בעצם לא שיניתי כלום אני מניח ששוב המנוע יתחמם ולא יתחמם הרדיטור הפנימי .
האם יש צורך לבצע ניקוז פנימי של אוויר במערכת ? האם יתכן כי לא חדרו מים לכל המכלולים כראוי ?
הטרמוסטט חדש ונראה לי כי הוא פועל כהלכה . האם יתכן כי הוא תקוע או לא נפתח מספיק ?
כל רעיון יתקבל בברכה..
ואפרופו צביקה אני אתאם איתך פגישה בקרוב אני חייב שתעיף לי איזה כיוון קטן בקרבורטור הוא משגע אותי..
 
ישן 29-01-07, 23:19   #5
Guest
 
הודעות: n/a
סתם שאלה הכי בסיסית:
ניסית לבדוק את הטמפרטורה עם שעון חום אחר, (חיצוני, לוח שעונים, חיישן)?

אפרופו משאבה- משאבה יונקת ולא דוחפת.
תשים לב ובזמן שמנוע עובד, תנסה לתת גז ותראה שבמיכל עיבוי המפלס של הנוזל יורד ולא עולה.
 
ישן 29-01-07, 23:29   #6
Guest
 
הודעות: n/a
יש לי שני לוחות שעונים . אני אבדוק אבל המנוע ממש חם . ולמה המאוור לא מקרר אותו ? ואיך נסביר שהראדיאטור הפנימי לא מתחמם .??
 
ישן 29-01-07, 23:35   #7
Guest
 
הודעות: n/a
אני הייתי ממליץ לך לבדוק האם הרדיאטור של הרכב אינו סתום.
התופעה קרתה גם לי- החלפתי רדיאטור והבעיה נפתרה.

בקשר לטרמוסטט- אם הוא תקין לא לגעת. אם היו נותנים לי תשובה כזאת במוסך לא הייתי דורך שם יותר בחיים.
 
ישן 29-01-07, 23:59   #8
Guest
 
הודעות: n/a
אני כבר לא הולך לשם . יצא לי לפגוש אותו בחנות החלפים . דבר שני הראדיאטור מתחמם באופן שווה האם יתכן כי הוא עדיין סתום ??
 
ישן 30-01-07, 00:08   #9
Guest
 
הודעות: n/a
האם הרדיאטור סתום?

צטט:
במקור פורסם על ידי amitoha23
אני כבר לא הולך לשם . יצא לי לפגוש אותו בחנות החלפים . דבר שני הראדיאטור מתחמם באופן שווה האם יתכן כי הוא עדיין סתום ??
לא!
בברכה
צביקה
 
ישן 30-01-07, 09:51   #10
Guest
 
הודעות: n/a
עמית, אל תשכח לעשות ניקוז אוויר (כן, מהצינור הזה שהולך לרדיאטור חימום).
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 21:18.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד