![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX 2001
הודעות: 92
|
תודה רבה
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX 2001
הודעות: 92
|
התחלתי היום בתהליך החלפת המים לראדיאטור
ביצעתי את השלבים לפי הסדר הבא: פתחתי את מיכל המילוי,לאחר מכן את שני פקקי ניקוז האויר,האחד שנמצא על הראדיאטור ואילו השני שנימצא על צינור המים המפוצל. לאחר מכן פתחתי את הבנד של הצינור שנמצא בצידו השמאלי תחתון של הראדיאטור(בתחתית מיכל המילוי).המים התרוקנו מהראדיאטור החזרתי את הצינורית וחיזקתי את הבנד. התחלתי למלא נוזל קירור PRESTONE עד שיצאו מים מפקק הניקוז שבראדיאטור . סגרתי אותו והמשכתי למלא, כמובן שפקק הניקוז אויר השני זה שבצינור עדיין פתוח. לצערי נגמרו המים במיכל שקניתי ,אקנה מיכל נוסף ואמשיך בתהליך. האם זה חובה שיצאו מים גם מפקק ניקוז האויר השני ורק אז לסגור אותו? האם בגמר התהליך עלי להניע את הרכב ולהשאיר את פקק המילוי מים פתוח למשך זמן מה? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: מאחורי ההגה
הגלגלים שלי: Punto XTZ
הודעות: 479
|
למה אתה ממלא מים של PRESTONE???
אם אתה רוצה לשמור על המנוע לאורך זמן, תמלא פרפלו, קונים אותם במוסכי פיאט או אצל סודאי או מ.י.ר.
בפיאט מומלץ לעבוד ע"פ הוראות והמלצות היצרן. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
+1 (ברוב הפעמים)
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX 2001
הודעות: 92
|
תודה רבה ,
אני אוסיף נוזל קרור ,עד שיצא מהפקק השני. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX 2001
הודעות: 92
|
אז ככה , היום לאחר שקניתי נוזל קירור נוסף,התחלתי למלא לאחר שפתחתי את פקק ניקוז האויר שנמצא בצינור היה חסר ממש מעט. לאחר שהוספתי נוזל ויצא מהפקק סגרתי אותו,אך הבחנתי שכמות המים במיכל המילוי הינה מעל הסימון המציין מקסימום. השארתי את פקק מיכל המילוי פתוח והנעתי כעבור חצי דקה דקה של עבודה ,המים עלו בקצב ממש איטי לעבר פתח המילוי כאשר החלו לגלוש מהפתח סגרתי אותו והשארתי את המנוע מונע עוד כ 2 דקות.
האם תופעה זו נורמאלית, אמורה לקרות? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Feb 2010
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX 2001
הודעות: 92
|
שלום לכולם
לאחר נסיעה הכל הסתדר הרכב נוסע חלק ומפלס נוזל הקרור מאוזן |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
כן זה חובה, וכן זה הכרחי.
אחרת יהיה לך אוויר כלוא במערכת.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת נוזל קירור | amit2775 | פונטו - טכני | 4 | 16-05-10 15:39 |
| החלפת נוזל קירור | yagel32 | פונטו - טכני | 5 | 22-04-09 01:22 |
| החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור | lord1 | פונטו - טכני | 14 | 15-02-09 21:52 |
| החלפת נוזל ברדיאטור | abrahamlev | פונטו - טכני | 5 | 12-01-09 19:59 |
| החלפת נוזל קירור. | ronip | פונטו - טכני | 23 | 16-09-08 19:08 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד