מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

השקה גרנדה פונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קניתי פנדה 2011 ידנית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-05-10, 11:03   #1
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
פקק רדיאטור/מיכל עיבוי (עודפים)
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 17:34   #2
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
שלום,
גם ברשותי ישנה פיאט פונטו בדיוק כמו שלך,
גם אני עברתי את כול בעיות התחחמות, החלפתי את כול מה שניתן כולל רדיאטור,וונטה,פקק,מיכל עיבוי,טרמוסטט, וכול הירקות האלה.
אני ממליץ לך,
בשלב ראשון להוציא את הטרמוסטט.
* ניקוי מערכת הקירור עלידי חומר יעודי.
*הוצאת אויר מהמערכת.
*לבדק שאכן הוונטה עובדת על שני המהירויות.
(למרות שעם אין טרמוסטט המד חום עם היה לך לא היה אמור לעבור את החצי)
*להתקין מד חום!
*להחליף פקק של מיכל עודפים.
אני מבטיח לך שעם אחרי כול הדברים האלה, הרכב ימשיך להתחמם זה בוודאות ! ראש מנוע!
Roi b.e מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 18:51   #3
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
רועי נשמה יקרה, טוב שלא אמרת להחליף את כל הרכב.
מדובר בשיטת המצליח, והיא ראויה למי שיש לו כסף.
מי שאין לו כסף, מריץ סדרת בדיקות לדעת בדיוק מה דרוש החלפה, ומה לא.
סתם לדוגמא, מדוע להחליף טרמוסטט אם הוא תקין?
אז נכון, אפשר להקדים תרופה למכה, אך לטעמי לכל דבר יש את הגבול שלו, הרי לא נחליף חיישן סתם דוגמא בשביל להקדים תרופה למכה.
אני ממליץ שתבצע סדרת בדיקות, איתור נזילות בלחץ, ואם הכל נמצא תקין, ומערכת הקירור נמצאה תקינה על מרכיביה, אז ככל הנראה שגלישת המים היא כתוצאה מפקק רדיאטור / מיכל עודפים לקוי שמוציא את המים בלחץ שהוא גם פחות מ 1 באר.
בדיקת ניקוז אוויר, זה קורה גם שיש אוויר במערכת אז המערכת תפלוט החוצה בלחץ, ומנגד כאשר המערכת תתקרר יהיה חסר מים.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 19:18   #4
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
סער,
אני מדבהר מניסיון,
פונטו מתחמם ואלוהים יודע למה!
יכולות להיות 1000 סיבות,
שברתי את הראש בפונטו שלי כדי לדעת באמת למה הוא התחמם,
עד היום, אני לא יודע מה איתה התקלה, אבל היא נפתרה!
עשיתי כול אחד מהדברים שציינתי למעלה, בהפרש של כמה ימים\שבועות,
והינה התוצאות, רכב לא מתחמם!
Roi b.e מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 19:32   #5
מנש המטורף
Banned
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט בארטונה
הודעות: 147
מסכים עם סער התותח
יש בדיקות הרבה יותר פשוטות כדי לדעת מה הבעיה
נכון פיאט ופיג'ו ידועות בהתחממות שלהן (בדיוק כמו צרפתיות ואיטלקיות מתחממות מהר)
אבל אם תטפל פעם אחת כמו שצריך, לא יהיה לך בעיות אפילו שנתיים.
לי אני זוכר היייתה בעיה דומה בפונטו מההתחלה היא הייתה מתחממת נוזלים לך מים מהאוזניים
ולסיום אתה רואה גם אדים שיהיה שמח
מאז שהחלפתי וונטה ומשאבת מים, היא לא חרמנית יותר
יכול להיות אפילו פקום ראש אבל לא הייתי ממהר להחליף
למה בכלל ניתקת את התרמוסטט?

נערך לאחרונה על ידי מנש המטורף : 30-05-10 ב 19:36.
מנש המטורף מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 20:46   #6
Andrei
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
תודה לכל המגיבים למצוקתי!
החלפתי את המכסה לחדש וניראה לי שהאוטו שרד נסיעה חולון-נס ציונה, ובאמם אחרי הנסייעה הבחנתי בלחץ מוגבר בתוך המיכל וכשניסיתי לפתוח טיפה את המיכסה נישמע שהעדים הדחוסים התחילו לצאת והמפלס של מים עלה והם התחילו להשפריץ החוצה, אז מיד סגרתי את המיכסה.
רוצה להאמין שהבעיה נפתרה אבל בכל זאת אני מתכוון להתקין מד חום חיצוני כדי לעכוב אחרי טמפרטורת המים.
ויש לי כמה שאלות בנושא:
ברור לי שקודם יש להחליף את מדיד הטמפרטורה המותקן על הבלוק באחד עם התנגדות משתנה, השאלה היא האם התבריג של המדיד החדש זהה לתבריג שבבלוק המנוע?
האם כל מד חום אנלוגי יכול להתאים לקריאת הטמפרטורה מהמדיד או שיש משהו מיוחד ואם כן אז אולי למישהו יש המלצה על חברה או מה שלא יהיה?
איפה באיזור חולון אפשר לקנות את שני הדברים והאם יש מד חום חיצוני עם איזה כיסוי יפה שיתאים לפנים הרכב?
האם ניתן להשתמש באותו פלג וחוט שמגיעים מהמדיד הקיים ללוח שעונים ואם כן אז איך בדיוק מחברים את המד האנלוגי?
נאמר כאן שכדאי לבצע ניקוז אוויר ממערכת הקירור, איך עושים את זה? האם ניתן לעשות את זה לבד או חייבים במוסך?
תודה מראש
Andrei מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 20:56   #7
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
יש בחולון את מיקי ספידומטרים

http://www.d.co.il/3402650/28270

התקנה של שעון חום חיצוני תעלה בערך 300 שקל.
לא מומלץ כל כך כי הוא לא ממש מדויק, הוא מודד טמפ' של בורג במנוע וזה נקרא יוניט חום יבש

אני הרכבתי לוח שעונים של פונטו SX עם מד טמפ' כבר בתוכו. תנסה להשיג מפירוק
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 22:16   #8
מישל431
Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: עמק חפר
הגלגלים שלי: פונטו s 60
הודעות: 33
ניקוז אוויר מהמערכת.

[אני מקפיד כל 20 K להחליף נוזל קרור .. ומבצע באותה פעולה גם ניקוז אויר.
אני יוצא מנק' הנחה שכל מה שקשור למערכת הקרור ברכב תקין.
השלבים שלי: מחכה שהרכב יתקרר קצת, פותח מכסה מיכל עיבוי במקביל מכין את נוזל הקרור החדש.
אח"כ פותח את ברז הניקוז שיושב על צינורות החימום מאחורי המאייד (בעצם זו הנקודה הכי גבוהה במערכת הקירור- ולכן שם הגיוני לנקז).. פותח אותו לגמרי ושם בצד (זהירות לא לאבד) -- הבורג מפלסטיק וניתן לפתיחה גם ידנית וגם ע"י מברג.
מניע את הרכב.. וממלא נוזל קרור דרך מיכל העיבוי. .. בשלב שהטרמוסטט נפתח ומתחילה סירקולציה של נוזל קרור מחוץ לבלור ולראש מנוע.יתחיל לצאת נוזל קרור מהפתח ניקוז של הבורג.
במקביל ממלא מים במיכל עיבוי וברגע שזרימת המים מפתח הניקוז חלקה וללא בועות אויר- תסגור בעדינות את הבורג חזרה ותהדק עם היד.
אח"כה שלם מילוי נוזל קרור עד הגובה המתאים. תוודא באותה הזדמנות את פעולת המאוורר- שנכנס לעבודה וגם שמפסיר אחרי דקה או שתיים כשהטמפרטורה יורדת.אחרי מספר נסיעות - לבדוק שוב מפלס נוזל קרור.

אצלי עבד פעמיים טפו טפו.. עד היום לא ברור לי איך אין שעון חום בדגם הזה.

בהצלחה




.







רוצה להאמין שהבעיה נפתרה אבל בכל זאת אני מתכוון להתקין מד חום חיצוני כדי לעכוב אחרי טמפרטורת המים.
ויש לי כמה שאלות בנושא:
ברור לי שקודם יש להחליף את מדיד הטמפרטורה המותקן על הבלוק באחד עם התנגדות משתנה, השאלה היא האם התבריג של המדיד החדש זהה לתבריג שבבלוק המנוע?
האם כל מד חום אנלוגי יכול להתאים לקריאת הטמפרטורה מהמדיד או שיש משהו מיוחד ואם כן אז אולי למישהו יש המלצה על חברה או מה שלא יהיה?
איפה באיזור חולון אפשר לקנות את שני הדברים והאם יש מד חום חיצוני עם איזה כיסוי יפה שיתאים לפנים הרכב?
האם ניתן להשתמש באותו פלג וחוט שמגיעים מהמדיד הקיים ללוח שעונים ואם כן אז איך בדיוק מחברים את המד האנלוגי?
נאמר כאן שכדאי לבצע ניקוז אוויר ממערכת הקירור, איך עושים את זה? האם ניתן לעשות את זה לבד או חייבים במוסך?
תודה מראש[/quote]
מישל431 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 22:06   #9
idango
Senior Member
 
האווטאר של idango
 
תאריך הצטרפות: Feb 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Abarth 2003
הודעות: 1,115
פונטו שלי מתחמם ...

מנהלים , תוסיפו "ה"פונטו שלי מתחממ"ת" בכותרת , תודה.
__________________
חרטה , עזוב אותך ,הלאה ...(מיכאל 2010)
idango מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פיאט פונטו HSD 97 מתחמם ramboli פונטו - טכני 3 30-04-10 22:35
פונטו S, שנת 1996, מתחמם, כבר לא יודעים מה לעשות miramis פונטו - טכני 10 06-10-09 00:40
מנוע מתחמם...פונטו דור 1 i12z פונטו - טכני 10 15-05-09 22:22
פיאט פונטו - מנוע מתחמם lag5 פונטו - טכני 7 02-12-08 16:04
[פונטו 2001] הרכב מתחמם תחת עומס כבד, ניקוי רדיאטור ? student פונטו - טכני 40 19-08-08 01:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:10.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד