מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Punto_gt95
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

לפני ג'נטים ואחרי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX 2001 ידנית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 04-04-10, 11:01   #1
dodihob
מנהל
 
האווטאר של dodihob
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו elx ידנית / מאזדה 6
הודעות: 1,645
צטט:
במקור פורסם על ידי 0r3n צפה בהודעה
היי,

חזרתי לעדכן כי לאחר התקנת תרמוסטט חדש (לא היה תרמוסטט בכלל, רק בית תרמוסטט) הבעיה נפתרה.
הבנתי גם כי מדובר על בעיה נפוצה בפונטו וכי מומלץ להחליף תרמוסטט כל שנה בערך עקב הרבה תרמוסטטים של פונטו ש"נתקעים".
זה גם בעייה נפוצה שתרמוסטטים נעלמים אחרי טיפול?
בעבר האוטו היה מגיע לחום אופטימלי (חצי סקאלה) ונשאר שם, משמע היה תרמוסטט
אחרי הטיפול החלה הבעיה, כשבאת למוסך לבדוק את התקלה התקינו תרמוסטט חדש ואמרו שלא היה בכלל.
זה מה שנקרא לעשות קופה: גם הרוויח עלייך תרמוסטט חדש, וגם לפי מה שהוא אמר לך כל שנה תבוא ותחליף תרמוסטט.
- יש 2 אופציות, התרמוסטט אכן הלך כשהיה לך ראש מנוע, ולכן היה צריך להחליפו ולא עשה זאת
- הוא פשוט ניתק את התרמוסטט בשביל שתחזור אליו להחליף לחדש - הרי הוא אמר שצריך להחליף כל שנה
שיהיה בהצלחה בהמשך הטיפולים שם
תצטרך את זה
__________________
2002 Fiat Punto MK2 ELX Manual
"Low N' Slow"
dodihob מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 04-04-10, 15:57   #2
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
חוצפה ממדרגה ראשונה, לא הייתי חוזר לשם - אך זאת אומר לעניות דעתי.

ישנם כללי ברזל שמקצוענים ממלאים כל פעם שרכב מגיע אליהם לטובת ראש מנוע או כל תוצאה של טראומה מכשל במערכת הקירור.

הרי אם הגעת אליו לתיקון ראש מנוע, סימן שמערכת קירור המנוע כשלה ולכן הלך הראש, אז מה פתאום מתקנים את הראש, אך לא נוגעים במערכת הקירור. איזה אינטיליגנט עושה דבר כזה, רק אחד שירצה שתחזור אליו עוד חצי שנה לעוד ראש מנוע.

חוקי הברזל בכל רכב שמגיע עם טראומה כתוצאה מכשל במערכת הקירור, היא לאחר הטיפול בטראומה, יש לעבור על מערכת הקירור בקפידה, ולוודא שהיא תקינה (וברור שהיא לא, הרי כי אם היא הייתה תקינה, הרכב מלכתחילה לא היה מגיע למצב של טראומה שנצרך אליה מוסך).

בדרך כלל אני באופן אישי לאחר ראש מנוע תמיד מחליף טרמוסטט (גם אם הוא תקין) מדובר על משהו זניח לעומת עוד עבודה של ראש מנוע, כמו כן אני בודק את משאבת המים, מחליף יוניטים, ובודק את הרדיאטור על בוריו, אולי נסתם שם המעברים הדקים? אני נוטה להחליף גם את הרדיאטור (שוב מדובר במחיר זניח לעומת עבודת ראש מנוע), בדיקה מקיפה של הוונטה. בדיקה מקיפה של הפקק של הרדיאטור, בדיקה מקיפה של הצינורות, בדיקה מקיפה של הפקקים במעברי המנוע, בדיקה מקיפה של מעברי המנוע. ורק אז משחרר את הרכב.

אם עשה הבחור ראש מנוע, אך השאיר את הטרמוסטט איך שהוא ולא נגע במערכת הקירור כמו שצריך, על זה נאמר מה הועילו חכמים בתקנתם.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו דור שני, מד חום על הרבע. וכותרת ערוכה. NoamS פונטו - טכני 28 27-12-09 23:32
מד טמפרטורה bugmenot אונו - טכני 1 19-08-09 23:34
צריכת דלק גבוהה לאחר ראש מנוע ! Rotem פונטו - טכני 5 23-03-09 23:53
פיאט גרנד פונטו מוזרה שצולמה הרגע צביקוש23 פיאט כללי 11 05-09-08 11:22
מנוע(?) פועל לאחר כיבוי. gamba בראבה - טכני 2 05-09-08 02:37


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 20:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד