![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
מעניין. שאני לפני כמה שנים החלפתי המחיר סבב את ה 700.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
נכון גם אני הסתקלתי בחשבוניות, ומחירה לפני שנתיים היה 689 לפני מע"מ
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
התושבת הזאת הולכת רק מסיבה אחת שמרימים את הרכב בטסט של הרכב. מה שקורה שהם מרימים את הרכב מלמטה מהמנוע ואז זה קורע את התושבת תעמדו על זה שלא ירימו את הרכב והתושבת הזאת תחזיק שנים בלי בעיה.
במוסך בטיפולים אין בעיה כי מרימים את הרכב עם ארבע רגליים ואז המנוע נתלה באויר ואין לחץ על התושבות. אצלי ברכב אני לא נותן שירימו את הרכב כי אני מאיים עליהם בחיוב של התושבת ואז הם מרימים את הרכב עם גק כדי לבדוק חופש בגלגלים. התושבת העליונה אצלי חיה ותקינה כבר שנים רבות. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
|
אורן, על מה אתה מדבר? מאז שנת 99 אני עושה טסטים לרכב שלי,
ואף לא פעם אחת הרכב הורם או הופעל עליו לחץ מכיוון המנוע. תושבת, כמו כל תושבת, במיוחד התושבת הגדולה, סופה להתבלות עקב תנאי מזג אויר והמכות שהיא מיועדת לספוג. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
התופעה שאורן ציין קיימת. לשמחתי לא בכל המכונים.
אני הייתי גם קורבן לסוגיה הזו, ולכן הייתי צריך להחליף את התושבת שלי. מאז אני לא מגיע לאותו מכון רישוי. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 19
|
החלפת תושבת מנוע
שלום לכולם, אני החלפתי תושבת חליפית במחיר של 460 שח במוסך המורשה של פיאט.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
|
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
מדובר רק על דגם ה HGT לך אין בעיה כזו גם אם ירימו את הרכב מהמנוע. בגלל מבנה התושבת העליונה בHGT כל הרמה של הרכב מהמנוע קורעת את התושבת וזה בוודאות.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
|
אני עדיין לא מבין מדוע בכלל לעשות זאת? מה המטרה?
מדוע לא תפרסמו את שם המכון שמנסה לחסל את הרכב בטסט? למען אחרים, תמימים. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
|
למיטב ידיעתי רוב המכוני רישוי מרימים את הרכב דרך הקרטר שמן בעת ביצוע טסט שנתי.
תקנו אותי אם אני טועה. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| עזרה|תושבת גיר | uno1.4 | אונו - טכני | 2 | 16-03-10 01:18 |
| אובד עצות...עזרה לפני קנייה | Lagy1941 | יעוץ ברכישת רכב | 6 | 14-12-09 19:37 |
| תושבת מנוע | Akusho | טמפרה - טכני | 2 | 21-07-08 15:47 |
| סליחה על ההטרדה... כמה שאלות על ספייס 03, אני ממש אובד עצות | פורום הגראז' | 19 | 11-04-07 21:51 | |
| פונטו HGT אחת, תושבת מנוע עליונה קרועה, ומה שבינהן. | פורום הגראז' | 1 | 23-10-06 23:28 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד