מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-פונטו ספייס שלי אחרי פוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-03-10, 18:13   #1
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
מעניין. שאני לפני כמה שנים החלפתי המחיר סבב את ה 700.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 21-03-10, 00:05   #2
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
נכון גם אני הסתקלתי בחשבוניות, ומחירה לפני שנתיים היה 689 לפני מע"מ
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-10, 08:27   #3
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
התושבת הזאת הולכת רק מסיבה אחת שמרימים את הרכב בטסט של הרכב. מה שקורה שהם מרימים את הרכב מלמטה מהמנוע ואז זה קורע את התושבת תעמדו על זה שלא ירימו את הרכב והתושבת הזאת תחזיק שנים בלי בעיה.
במוסך בטיפולים אין בעיה כי מרימים את הרכב עם ארבע רגליים ואז המנוע נתלה באויר ואין לחץ על התושבות.
אצלי ברכב אני לא נותן שירימו את הרכב כי אני מאיים עליהם בחיוב של התושבת ואז הם מרימים את הרכב עם גק כדי לבדוק חופש בגלגלים.
התושבת העליונה אצלי חיה ותקינה כבר שנים רבות.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-10, 11:56   #4
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
אורן, על מה אתה מדבר? מאז שנת 99 אני עושה טסטים לרכב שלי,
ואף לא פעם אחת הרכב הורם או הופעל עליו לחץ מכיוון המנוע.

תושבת, כמו כל תושבת, במיוחד התושבת הגדולה, סופה להתבלות עקב תנאי מזג אויר
והמכות שהיא מיועדת לספוג.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-10, 16:00   #5
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
התופעה שאורן ציין קיימת. לשמחתי לא בכל המכונים.
אני הייתי גם קורבן לסוגיה הזו, ולכן הייתי צריך להחליף את התושבת שלי.
מאז אני לא מגיע לאותו מכון רישוי.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-04-10, 19:37   #6
isakovi
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: פיאט פונטו SX
הודעות: 19
החלפת תושבת מנוע

שלום לכולם, אני החלפתי תושבת חליפית במחיר של 460 שח במוסך המורשה של פיאט.
isakovi מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 19-04-10, 19:51   #7
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
צטט:
במקור פורסם על ידי isakovi צפה בהודעה
שלום לכולם, אני החלפתי תושבת חליפית במחיר של 460 שח במוסך המורשה של פיאט.
בשרשור הנ"ל מדובר על תושבת של פונטו HGT, היא שונה משל דגם ה SX.
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-10, 16:07   #8
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי רקובי צפה בהודעה
אורן, על מה אתה מדבר? מאז שנת 99 אני עושה טסטים לרכב שלי,
ואף לא פעם אחת הרכב הורם או הופעל עליו לחץ מכיוון המנוע.

תושבת, כמו כל תושבת, במיוחד התושבת הגדולה, סופה להתבלות עקב תנאי מזג אויר
והמכות שהיא מיועדת לספוג.
מדובר רק על דגם ה HGT לך אין בעיה כזו גם אם ירימו את הרכב מהמנוע. בגלל מבנה התושבת העליונה בHGT כל הרמה של הרכב מהמנוע קורעת את התושבת וזה בוודאות.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-10, 12:56   #9
רקובי
Senior Member
 
האווטאר של רקובי
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 SX
הודעות: 433
אני עדיין לא מבין מדוע בכלל לעשות זאת? מה המטרה?
מדוע לא תפרסמו את שם המכון שמנסה לחסל את הרכב בטסט? למען אחרים, תמימים.
רקובי מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-10, 13:03   #10
גיא .ב
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: השרון
הגלגלים שלי: סיאט לאון 1.8 TSI
הודעות: 711
למיטב ידיעתי רוב המכוני רישוי מרימים את הרכב דרך הקרטר שמן בעת ביצוע טסט שנתי.
תקנו אותי אם אני טועה.
גיא .ב מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
עזרה|תושבת גיר uno1.4 אונו - טכני 2 16-03-10 01:18
אובד עצות...עזרה לפני קנייה Lagy1941 יעוץ ברכישת רכב 6 14-12-09 19:37
תושבת מנוע Akusho טמפרה - טכני 2 21-07-08 15:47
סליחה על ההטרדה... כמה שאלות על ספייס 03, אני ממש אובד עצות פורום הגראז' 19 11-04-07 21:51
פונטו HGT אחת, תושבת מנוע עליונה קרועה, ומה שבינהן. פורום הגראז' 1 23-10-06 23:28


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:38.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד