![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
סליחה על ההטרדה... כמה שאלות על ספייס 03, אני ממש אובד עצות
היי.
אני משתמש חדש (ברכות על הפורום) ![]() כמה שאלות שמטרידות אותי (אשמח לכמה תשובות...). 1. האם אפשר בכלל לכון שפריצרים קידמיים ברכב? -הם משפריצים לי על הגג במקום על השמשה 2. איך מגבירים טורים ברכב? האם יש את הכבל הזה שצריך למתוח כמו ברכבים הישנים ? כי תאמינו לי שחיפשתי ואין אחד כזה !!! 3. יש לי בעיה של אדים בפנס הקידמי ימני כיון נסיעה. האם אפשר להוציא את הפלסטיק הקידמי של הפנס ולאטום אותו עם סיליקון ? כמה בכלל עולה פנס קידמי לספייס ? |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
1. תכניס סיכה ותכוון לאן שצריך
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
היי.
זו בדיוק הבעייה . זה לא עובד עם סיכה. השפריצרים מקובעים למקום. |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
0. אתה לא מטריד, אם לא תשאל, איך תדע
![]() 1. סיכה דווקא עשויה לעזור. 2. אין לך כבל, יש לך מצערת אלקטרונית. מדוע אתה צריך להגביה את הטורים בוא נתחיל מזה. אולי הבעיה נעוצה בגורם אחר. 3. בדוק שהפנס סגור מאחורה (היכן שמחליפים את הנורות) בתור התחלה. |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
0. תודה על התמיכה ...
1.במקרה שלי סיכה לא עוזרת כי כמו בית השפריצר,גם המנגנון הפנימי של השפריצר מקובע לגוף השפריצר עצמו, כלומר, לא 2 חלקים נפרדים אחד בתוך השני אלה גוף אחד בעל חור . יש עוד אופציה שהיא להקטין את לחץ המים היוצא מהמשאבה ובכך לקבל את האפשט הרצויי , האם זה אפשרי ? 2. הייתה לי הרגשה זה משהוא אלקטרוני כי פשוט לא מצאתי את הכבל ... הבעיה היא כזו : בעמידה ברמזור, על הילוך דרייב הרכב רועד, לא רעידות קריטיות אבל ממש מציקות לרכב כל כך משוכלל ואהוב, המחט של הסלד רועדת ממש אבל ממש קצת ובכך מבטלת את הרעידות מדיי פעם. הרכב לא נכבה עדיין מהרעידות הנ"ל. 3.לאחר הטלבטויות קשות (באמת קשות ) החלטתי להחליף את הפנס הסורר מ2 סיבות. א. זה מפריע משמעותית לקסנון ב. הפנס עבר שיפוץ בהלבנה של הפלסטיק הקידמי וההלבנה לא מושלמת ב100 אחוז. יש הערכות מחיר לפנס כזה ? הבנתי שצריך לפרק כנף שלמה בשביל להחליף אותו . נכון?[/img] |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
1. אולי היציאות של המים פשוט סתומות מעט ואפשר לנקות אותם עם הסיכה.
2. ניקוי בית מצערת יפתור את בעית הרעידות. זוהי ה"בעיה" ברובו הגדול של המקרים. 3. אין צורך לפרק את הכנף כדי להחליף את הפנס. לפני מספר שנים, שעוד הייתה לי את הELX הקודמת, ביררתי גם לגבי מחיר של פנס חדש מקורי, והמחיר היה 1500 ש"ח. אולי הוא ירד מאז.. |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
תודה תודה תודה על העזרה !!!!!!!
|
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
למיטב זיכרוני יש בצד של כל אחד משני השפריצרים מקום להכניס מברג שטוח ולכוון את הגובה שלהם, של כל השלושה יחד.
95% שניקוי בית מצערת וסעפת יניקה יפתור את בעיית הטורים - בהנחה שפילטר אוויר של המנוע ומצתים הוחלפו בזמן ולא דורשים החלפה. במוסך המרכזי עושים את זה ממש טוב ובעצם בכל מוסך מורשה פיאט הבעיה מוכרת וידועה. דווקא זכור לי שכיום פנס קדמי של פונטו ספייס עולה סביבות 600-700 ש"ח. תתקשר ביום ראשון ל- מ.י.ר בתל אביב (חפש בפורום) ושאל אותם. יש גם פנסים תחליפיים (לרוב לא מומלצים....תראה מה קורה למקוריים) וגם פנסים מפירוקים (גם לא מומלץ). ההחלפה שלהם די קלה ומהירה. ואגב, תזכור תמיד שלתיבת ההילוכים הרציפה שמים אך ורק שמן גיר מקורי ולא סוגים אחרים. אם תכתוב לי בפרטי את האי-מייל שלך אז אשלח לך העתק של דף הטיפולים המומלצים לרכב הזה (משהו דומה למה שיש בספר רק יותר מסודר). |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
רשמת שהלבנת את הפנס - איפה עשית, כמה עלה
האם תוכל לשם תמונה? תודה |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
היי.
זה בת"א , יצחק שדה 23 מעבר לכביש יש חנות לאביזרי רכב שמנהל אותה אדם מבוגר איטלקי. עלות כל פנס130 שקל. אין לי מושג מה הוא עשה: הכנסתי את הרכב למחסן שלו וחזרתי אחרי שעה , בטענה שאסור לי להישאר עקב האדים הרעילים......(סוד מקצוע ? ). המלצות חמות על העבודה ( אבל לא ממש ממש חמות ....) תהנו. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד