מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > מריאה - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

מריאה - טכני טכני - דגמי מריאה בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה פיאט גרנדה פונטו 2008 אוטומטית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-11-09, 15:53   #1
יאיר שחר
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: מריאה סטיישן בנזין
הודעות: 3
שוב שלום,
הייתי במוסך והדיאגנוסטיקה היא כדלהלן:
בהתחלה הבחורצ'יק חשב שהבעיה היא בחיישן- שהוא מוסר מידע שגוי לתצוגה (ולמאורר). אחרי בדיקה נוספת הוא הגיעה למסקנה שהבעיה היא בטרמוסטט (הוא הראה לי משהו עם הלחץ מים בצינורות ובמיכל עיבוי). ואכן- הוא החליף את הטרמוסטט והכל תקין. הוא גם הראה לי בטרמוסטט הישן שהוא לא נפתח ומלא קורוזיה.

בכל מקרה תודה לכולם!
יאיר שחר מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-11-09, 15:56   #2
blueuno
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: פיאט אונו
הודעות: 232
//

זוהיא תוצאה של צילוי מי ברז.
blueuno מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-11-09, 16:12   #3
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
אם הטרמוסטט שהוחלף היה מלא באבנית וקורוזיה כך נראת כל מערכת הקירור אצלך
ולא רק הטרמוסטט, לכן אני מציע לך לבצע במכון ניקוי רדיאטור ואז תראה שיפור ניכר בטמפ' המנוע.
בנוסף כדי שלא יחזרו תקלות במערכת הקירור היצרן פיאט ממליץ על נוזל קירור בשם פראפלו,
בצע חיפוש עם שם החברה ותגלה דברים שאולי לא ידעת בכל מקרה מים מהברז או
גלון של מים ירוקים ב 20-30 ש"ח לא להכניס למערכת הקירור, עדיף להשקיע על נוזל קירור איכותי ולקבל עמידות גבוהה יותר של מערכת הקירור וטמפ' נמוכה יותר בזמן עבודה.
ושוב, המומלץ ע"י פיאט זה פראפלו.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-11-09, 20:01   #4
Lexxxa
Senior Member
 
האווטאר של Lexxxa
 
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
צטט:
במקור פורסם על ידי Amit-IL צפה בהודעה
אם הטרמוסטט שהוחלף היה מלא באבנית וקורוזיה כך נראת כל מערכת הקירור אצלך
ולא רק הטרמוסטט, לכן אני מציע לך לבצע במכון ניקוי רדיאטור ואז תראה שיפור ניכר בטמפ' המנוע.
בנוסף כדי שלא יחזרו תקלות במערכת הקירור היצרן פיאט ממליץ על נוזל קירור בשם פראפלו,
בצע חיפוש עם שם החברה ותגלה דברים שאולי לא ידעת בכל מקרה מים מהברז או
גלון של מים ירוקים ב 20-30 ש"ח לא להכניס למערכת הקירור, עדיף להשקיע על נוזל קירור איכותי ולקבל עמידות גבוהה יותר של מערכת הקירור וטמפ' נמוכה יותר בזמן עבודה.
ושוב, המומלץ ע"י פיאט זה פראפלו.
+1
Lexxxa מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
כמה עולה מנוע אונו ?? unoies אונו - טכני 2 27-04-09 14:42
אני כמעט מתביישת לשאול... (החלפת נורה) rubinstein1 פונטו - טכני 20 06-01-09 19:23
חום מנוע עולה בעליות (ערוך) gil_a בראבו - טכני 14 19-10-08 12:04
למה הסמל על מכסה מנוע בספייס דוהה כמה עולה חדש? 11efraim פונטו - טכני 7 08-01-08 22:47
מד חום מנוע עולה בצורה מוגזמת (פיאט בראבה) פורום הגראז' 7 13-12-06 17:32


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 08:24.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד