מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו HGT
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-07-09, 09:44   #21
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
אכן בנסיעה עם מזגן זה לוקח מעט יותר
וככל שהימים חמים יותר המאוורר יעבוד זמן רב יותר עד שיפסיק
אני גם משתדל לחכות להפסקת עבודה המזגן לפני כיבוי המנוע..
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-07-09, 12:59   #22
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
אני לא עושה את זה, הכמה שניות האלה שהמאוורר נשאר לעבוד זה מה שיציל את המנוע?

ושחר, ראיתי אותך אתמול בנשר (בטוח אתה לפי מס' רישוי). אני מבין שהרכב שלך כמו יין, הוא משתבח עם השנים (אפילו ברכב חדש מהחברה הפח לא נוצץ ומבריק כמו הפח ברכב שלך...)
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-07-09, 14:33   #23
shachar
Senior Member
 
האווטאר של shachar
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: Punto Dynamic
הודעות: 1,129
שלח הודעה דרך MSN ל shachar
תודה
דווקא בנשר ? האמת הלכתי לתדלק בתחנת תן בתל חנן כניראה שאז...
shachar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-07-09, 15:12   #24
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אפשרות

חיבור המאוורר בחיבור ישיר וללא חיבור דרך מפתח הרכב.
גיא צודק מבחינת טמף' פעולת נהמנוע היא 87-89 מעלות ז"א המצב יותר קשה ואסביר.
מה שקרה אם כך להדר שהמנוע נתפס ובחום של מעל 100-110 מעלות המנוע יתפס זמנית .
הנזק בטווח הקצר לא יהיה אבל לטווח ארוך הולך אטם ראש .
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-07-09, 17:02   #25
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
שחר- כן, היית ברמזור ליד התחנת הדלק, אני יצאתי מרמי לוי (לקחתי את אמא שלי לקניות. החנתי על הגג, כולם נדחפים למטה ואני מחנה לבד על הגג. תענוג...)

יאיר- אני לא יודע לגבי תופעת המנוע התפוס, אבל גם כשאני נסעתי בעליות משמר העמק עם תרמוסטט מנוע תפוס (מצב סגור) והגעתי למצב הזה, המנוע הניע לי מיד.
ולאוטובוס תיירים שעבר מולי בזמן שמי הרדיאטור פורצים מהפקק+ בזמן שאני נחנק מהאדים עם האפוד הצהוב וצוחקים עליי מהחלונות- אני מקווה שאתם מאיטליה, שתראו עם מה אני צריך להתמודד. (ואם אתם דווקא צרפתים- התוצרת שלכם ממש לא יותר טובה... ).

אגב, ירדתי לשוליים בזמן- לא היה נזק למנוע/ ראש וחילצתי את עצמי (פשוט נסעתי עם מנוע כבוי 7 ק"מ בירידות עד הבית. מי יחכה ביום שבת לגרר?).



stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-07-09, 17:24   #26
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
גיא
כשחום מנוע עולה מעל 100 מעלות זה מצב רתיחה.
הבוכנות מתרחבות מנוע נתפס עד לקירורו מה שציינה הדר זאת התופעה.
הרגתה אותי עם מחוג הטמפ' עד ל-140 הם תיכננו להגיע אני חייב הסבר.
בכדי להחליף חלק במנוע אתה צריך יום שלם לחכות ולא הינך מוזמן לראות יידי מתאבק לאחר החלפת חלק בפונטו המ....
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 01-08-09, 22:24   #27
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
להרגע כולם

ובמיוחד בעל הרכב.
התופעה הינה בגדר הנורמה.
(לאחר נסיעה מאומצת במיוחד וכיבוי המנוע מיד לאחריה, ניסיתי להניע את הרכב שוב כעבור 4 דק' וגם לי זה קרה. הנעה קשה ומד טמפ' ב-3/4 שירד לחצי כ10 שניות לאחר ההנעה, החלטתי לרדת לעומקה של התופעה)
מס' שלבים עד להבנת התופעה.
יחידת המדידה של הטמפ' נמצאת בחלקו העליון של המנוע.
עת המנוע פועל זורם במנוע נוזל הקירור. מעברי הנוזל גורמים לקירור המנוע, כל מעבר בסביבתו.
כאשר מכבים את המנוע עולה הטמפ' של הבלוק מכיוון שהצילינדרים חמים מאוד (והגזים שבתוכם לוהטים, מה שגורם לחימום של ראש המנוע מכיוון שכידוע אוויר חם עולה למעלה) וללא קירור סדיר הם מחממים את כל יחידת המנוע, מה שמוביל לקריאה מוטעית של טמפ'.
עם הנעת המנוע (שייתכן ותהייה קשה מכיוון שהמאוורר עובד על המהירות הגבוהה והבוכנות מורחבות עקב החום) מתחיל לזרום נוזל הקירור ומביא את טמפ' המנוע (והראש) לגדר הנורמה ומכאן הקריאה התקינה.

(החתירה לפתרון בסיועו של גדי השפיץ ממוסך שמשון)

תהיו חזקים.

(3.5 שבועות לפני מכירת הפונטו )
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית התחממות בפיאט פונטו שנת 97 דגם SX 1300 david266 פונטו - טכני 7 13-04-09 12:17
בעיית התחממות גיא127 טיפו - טכני 5 07-04-09 22:18
בעיית התחממות. ronip פונטו - טכני 9 03-08-08 23:26
בעיית התחממות פורום הגראז' 4 08-08-07 11:23
בראבו - בעיית התחממות חוזרת (ערוך) בראבו - טכני 19 31-05-07 18:04


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד