![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
טוב אז ככה .
יש בעיה שכשהאוטו חם אחרי נסיעה והוא מתחמם ולמשל כיביתי את האוטו ואני בא להניע אחרי כמה דקות האוטו לא מניע .
עכשיו לגבי הסימנים הסימן הוא מוזר כאילו יש פתיחה של הסווט'צ ונגיעה של הסטרטר אבל נגיעה ממש כאילו לשניה אחת ואז אין כלום כמה שלא תנסה להניע ממש אפשר להגיד כמו שאמרת נגיעה מהסטרטר ככה .. אבל היום פתחתי את כל הפלסטיקה של ההגה שם והסתכלתי על כל מני חוטים שמחוברים שם השפרצתי קצת ספריי מגעים בכל החיבורים של הסווצטצ' .. ואני לא יודע אם בכל הרכבים יש את זה או שזה קומבינה של בעל הרכב הקודם היה פיוז של 10A שמחובר שם באזור של הסווצטצ' גיליתי שהוא בעצם שבור . הוחלף ,ובוצע ניקויי מגעים בכל האזור .. כרגע מנסיעות של בדקתי ככה במשך היום לא קרה עדין שהוא לא הניע או משו כזה נראה כי יכול להיות שזאת היתה בעיה של מגעים או אולי הפיוז הזה . בכל מקרה תודה לכל התותחים שניסו והעלו רעיונות מצויינים אם הבעיה תחזור מבטיח לעדכן ולחזור לפה . בכל מקרה תודה תודה ... |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
זה מזכיר בעיות שנובעות עקב שינוי יחס דחיסה במנוע (שיפוץ ראש שגולח ממנו הרבה \ פיח רב בתא השריפה) הייתכן?!
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) |
|
|
|
|
|
#3 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
הסימצים שתארתה יכולים גם
להיות מצבר או מגעי מצבר.שים לב אים כאשר אתה נותן סטרטר האורות והצרכנים שפועלים כבים.ובנוסף אים זה קורה,תיבדוק,תנסה להניע עים עוד מצבר,ותעדקן.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
מצטער אבל לא הבנתי את המשפט שלך , כאילו לא הבנתי את הכוונה תוכל להסביר לי שוב ?!
כן המנוע עבר שיפוץ כלומר החלפת שסטומים וחריטה של הראש אבל לא יודע .. זהלא נראה לי כל כך קשור לדחיסה כי כשהאוטו מניע הוא מניע מצויין .. והדחיסה וההילוך סרק שלו הכל חלקק ועובד מצויין .. נערך לאחרונה על ידי Caveman : 08-03-09 ב 01:04. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
שלום
תגיד לי מה עושים כשניתקעים עים מצבר גמור?.מבקשים עזרה מנהג אחר שיתן מצבר ,כבלים ,נכון?(עד פו הבנתה?)עכשיו שהתופעה תחזור פשוט תבקש מנהג אחר שיתו לך "מצבר"ותנסה להניע ותעדקן.
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
צטט:
ברגע שחורטים ראש מנוע (ומורידים קצת יותר מדי), גובהו קטן משמעותית, כתוצאה מכך נפח תא השריפה (צילינדר) קטן גם הוא. היות והבוכנה עושה את אותו המהלך נוצר מצב בו היא צריכה לדחוס את התערובת לתא קטן יותר וזה מצריך יותר כח. כשהמנוע קר הסטרטר מתמודד עם זה לא רע. מנוע חם = אוויר חם, תופס נפח גדול. כלומר נדרש עוד יותר כח בכדי לדחוס אותו לאותו חלל קטן שקודם דחסת אוויר קר. כאן כנראה הסטרטר לא מספיק חזק. מהן האפשרויות העומדות בפנייך בכדי להמנע מהבעיה, אינני יודע. אולי מוסך יוכל לסייע בעניין. כמובן שהבעיה תתכן גם ממערכת החשמל, שווה לבדוק כראוי במקום שמבין ולא להתחיל לשפוך כסף לחינם.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) נערך לאחרונה על ידי raanan_t : 08-03-09 ב 12:05. |
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
כל עוד ראש המנוע באונו בטווח המידות שהיצרן מאשר - לא אמורה להיות שום בעיה לסטרטר להתמודד עם זה.
אני הייתי מחפש מפל מתח / תקלה בסטרטר.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
עידכון ..
אז ככה אחרי חיפושים מטורפים התחלתי לחשוב על מצב שיש אולי משו בתוך הרכב שמקבל זרם באופן קבוע גם כשאפילו אין סוויטצ' וזה בעצן מרוקן את המצבר .. הגיוני במקצת שזאת אולי הבעיה .
עוד משו ששמתי לב אליו שלמשל השעון הדיגיטלי שיש ברכב והנורות של המזגן משום מה פתאום הפסיקו להדלק או לפעמים דולקות לפעמים לא .. דבר שכיוון אותי למצב שיש מצב שאין למצבר כוח משום מה .. התחלתי לחפש ברכב כל דבר עם מנורת ביקורת שהכנתי .. בסופו של דבר הגעתי למסקנות שקודם כל הפאנל של המערכת מחובר לרכב עם פלוס קבוע גם בלי סוויצטצ' המערכת נדלקת סתומרת שהוא מקבל זרם באופן קבוע ורציץ מהמצבר גם כשהרכב לא מונע . מצאתי בחיבורים של הסווטצ' מתחת להגה את הנקודת חשמל שמקבלת זרם רק אחרי סיבוב המפתח ואליה חיברתי את ה+ של הפנאל .. עכשיו המערכת עובדת רק עם סיבוב המפתח ומקבלת זרם רק כשהסווטצ' פתוח . עוד משו שמצאתי . ברכב יש מגבר של רמקולים מגבר של 2200 וואט ..יחסית חזק .. מבדיקה שלי ( חיבור הנורת ביקורת ל+ וה- של המגבר ) מתגלה שגם הוא מקבל זרם באופן קבוע מהמצבר גם בלי להניע ובלי כלום .. דבר שגרם לי לרצות לרצוח את המתקין אבל בסדר . לזה חשבתי על פיתרון של אולי מפסק בתוך תא הרכב שאני אוכל לשלוט בו ולכבות את המגבר ולהדליק אותו כי לחבר אותו לאותו חיבור בסוויטצ' יהיה בעייתי ואני מפחד שזה גם ישרוף אותו . אז הפתרוון הרלוונטי לדעתי הוא לשים מפסק בחיבור שבין המצבר למגבר מאחורה וכך אני אוכל לכבות אותו אחרי כל נסיעה ולהפסיק את הזרם הקבוע אליו כשהרכב לא דולק . אלא אם כן יש למישהו עוד הצעות ? עכשיו אחרי שהכל נראה טוב אחרי נסיעה של בערך חצי שעה הכל נראה תקין הרכב מניע בלי שום בעיה והשעון ומנורות המזגן חזרו לחיים . מקווה שלא יהיו עוד בעיות . בכל מקרה אם יש למישהו אחר הצעות לגבי החיבור של המגבר במקום מפסק משו אחר אני אשמח לשמוע כי לפי מה שהבנתי כל ניתוק או גישור בכבל הזה גורם לאפקטיביות פחות טובה סתומרת זאת בעצם ירידת מתח ואז כאילו אתה לא מנצל א ת המירב מהמגבר שלך .. תקנו אותי אם אני טועה .. בתודה . אלמוג .
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
צטט:
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיות חשמל | ozyaron | אונו - טכני | 17 | 28-07-08 18:32 |
| תקלה באונו 94 (בעיות חשמל, כנראה) | פורום הגראז' | 9 | 12-05-07 17:23 | |
| בעיות חשמל פונטו מודל 2000 | פורום הגראז' | 3 | 27-01-07 15:58 | |
| בעיות חשמל במנוע - ספייס | פורום הגראז' | 3 | 20-06-06 11:00 | |
| בעיות חשמל | פורום הגראז' | 12 | 16-06-06 13:41 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד