מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

העגלה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my punto spice


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 06-03-09, 20:17   #1
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
כן אבל ..

כן אבל איזה מהממסרים שיש ברכב יכול להצביע על דבר כזה ?! ואפה הם נמצאים ?! ועוד משו אפה הרכיב הזה נמצא בתוך הפלסטיק של ההגה ליד הסווטצ' ?ואיך אני אמור לבדוק אותו ?!


תודה . אלמוג .
almogxxx מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 06-03-09, 21:36   #2
command sergeant major
Senior Member
 
האווטאר של command sergeant major
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: בראבו דובלו סורנטו אסטרה
הודעות: 430
צטט:
במקור פורסם על ידי almogxxx צפה בהודעה
כן אבל איזה מהממסרים שיש ברכב יכול להצביע על דבר כזה ?! ואפה הם נמצאים ?! ועוד משו אפה הרכיב הזה נמצא בתוך הפלסטיק של ההגה ליד הסווטצ' ?ואיך אני אמור לבדוק אותו ?!


תודה . אלמוג .
הרכיב הזה נמצא בסוף של הסויטץ ואתה בדוק אותו ככה
נורית ביקורת בכל החוטים בכל המצבים שיש לסויטיץ מתי שעובד תקין ומתי שיש את התקלה הנ"ל
אבל לפני זה שווה לפרק את השקע שם לשים קונטקט ( ספריי מגעים ולסגור) ולראות אם זה פתר את הבעיה
ובשביל לאתר את העלוקה צריך לעקוב על הצמה של החוטים שיוצאים מהסויטיץ ועל החוטים שיוצאים מהקודנית זה השיטה היחידה או משהו שלא מומלץ בכלל אבל דרך לתת כיון היא + ישיר לסטרטר בזמן שהתקלה מופיעה חזור אלינו עם תוצאות
command sergeant major מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 06-03-09, 22:30   #3
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
מזה לא מניע?

הסטרטר פועל מהר ויפה,והאוטו לא נידלק?.או שלפעמים אין סטרטר וליפעמים יש?,ואים זו הבעיה ,אז מה קורה בנסיונות חוזרים ?יכול להיות בדרך לסטרטר, ויכול להיות בסטרטר עצמו .חזור עים פרטים ונמשיך.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 00:45   #4
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
זה עושה מין רעש מוזר כזה, זה כמו מכה קטנה של הסטרטר כאילו הוא מקבל חשמל ואיזה משהו מבטל אותו מיד.
בדומה למשל שאם תנסה להניע רכב עם קודנית משוכללת שמונעת הנעה בלי להקיש את הקוד יהיה לך סטרטר ממש לשניה אחת ואז כבר לא תשמע כלום . בדיוק כך ..

בנסיונות חוזרים , בוא נגיד אחרי איזה 10 דקות ( אנילא מאמין שזה קשור לחום של הסטרטר כי ב10 דקות הוא מספיק להתקרר כל כך ? ) ,בנסיון חוזר אם הוא לא מניע אז יש סטרטר שהוא קצת יותר ארוך בערך תגיד 2 שניות וגם אז כאילו הוא מקבל איזה פקודה להפסיק וממש נכבה ואין כלום .

אבל נדיר מאוד שיהיה נסיון חוזר וזה לא יניע אני בדרך כלל מאז שזה התחיל אם בנסיון ראשון לא מצליח אני מחכה 5 דקות וזה מניע, אמנם מניע יותר חלש סתומרת לוקח לו יותר זמן להניע כאילו הוא ממש מתאמץ אבל בסופו של דבר מניע .

בדקתי היום את הפלאגים סתומרת רק הוצאתי את החוטים מהפלאג לא ראיתי דברים מוזרים הבנתי שכדי לראות אם יש פלאג שרוף או משו צריך לפתוח אותם השאלה אם יש טעם וקשר בין הדברים ?! סתומרת אם יש איזה פלאג שרוף יכול להיות שהוא עושה את הבלגן .. ?

בתודה .. אלמוג
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 00:58   #5
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ניראה לי שהמצבר חלש

ומה קורה שאתה מחבר מצבר נוסף במקביל למצבר שלך?.(אולי אחד החיבורים למצבר?)אים התופעה דומה צריך לתת (+)ישירות לסטרטר ,ואים עדין ניתקע שלח אותו לשיפוץ.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 07-03-09 ב 01:03.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 09:12   #6
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
חיבורים של המצבר ?

אתה מתכוון לחיבור העגול הזה שנסגר עם האום 13 מברזל הזה של ה+ וה - ??? אין לי בעיה להחליף אותם כאילו אבל לא הבנתי את המשמעות כי לכל שאר הרכב יש זרם הכל עובד ..
זה לא שהדברים עובדים לסירוגין באוטו הכל עובד מצויין רק ההנעה המוזרה הזאת ..

לחבר + ישירות לסטרטר ?! ואז מה לנסות להניע ואם זה עובד אז כנראה שיש בעיה בדרך לסטרטר ?
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 20:29   #7
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
אני לא הבנתי כלום, כלום כלום כלום.
תן יותר חידוד לפרטי הבעיה.
מה זה לא מניע, יש סטרטר? אבל אין הנעה.
יש קליק מהסטרטר ואין הנעה?
אין בכלל תגובה שאתה נותן סטרטר?
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיות חשמל ozyaron אונו - טכני 17 28-07-08 18:32
תקלה באונו 94 (בעיות חשמל, כנראה) פורום הגראז' 9 12-05-07 17:23
בעיות חשמל פונטו מודל 2000 פורום הגראז' 3 27-01-07 15:58
בעיות חשמל במנוע - ספייס פורום הגראז' 3 20-06-06 11:00
בעיות חשמל פורום הגראז' 12 16-06-06 13:41


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:29.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד