מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תמונות שלפני ואחרי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו המתוקה שלי אחרי פינוק של סוף שבוע.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-03-09, 00:45   #1
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
זה עושה מין רעש מוזר כזה, זה כמו מכה קטנה של הסטרטר כאילו הוא מקבל חשמל ואיזה משהו מבטל אותו מיד.
בדומה למשל שאם תנסה להניע רכב עם קודנית משוכללת שמונעת הנעה בלי להקיש את הקוד יהיה לך סטרטר ממש לשניה אחת ואז כבר לא תשמע כלום . בדיוק כך ..

בנסיונות חוזרים , בוא נגיד אחרי איזה 10 דקות ( אנילא מאמין שזה קשור לחום של הסטרטר כי ב10 דקות הוא מספיק להתקרר כל כך ? ) ,בנסיון חוזר אם הוא לא מניע אז יש סטרטר שהוא קצת יותר ארוך בערך תגיד 2 שניות וגם אז כאילו הוא מקבל איזה פקודה להפסיק וממש נכבה ואין כלום .

אבל נדיר מאוד שיהיה נסיון חוזר וזה לא יניע אני בדרך כלל מאז שזה התחיל אם בנסיון ראשון לא מצליח אני מחכה 5 דקות וזה מניע, אמנם מניע יותר חלש סתומרת לוקח לו יותר זמן להניע כאילו הוא ממש מתאמץ אבל בסופו של דבר מניע .

בדקתי היום את הפלאגים סתומרת רק הוצאתי את החוטים מהפלאג לא ראיתי דברים מוזרים הבנתי שכדי לראות אם יש פלאג שרוף או משו צריך לפתוח אותם השאלה אם יש טעם וקשר בין הדברים ?! סתומרת אם יש איזה פלאג שרוף יכול להיות שהוא עושה את הבלגן .. ?

בתודה .. אלמוג
almogxxx מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 00:58   #2
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
ניראה לי שהמצבר חלש

ומה קורה שאתה מחבר מצבר נוסף במקביל למצבר שלך?.(אולי אחד החיבורים למצבר?)אים התופעה דומה צריך לתת (+)ישירות לסטרטר ,ואים עדין ניתקע שלח אותו לשיפוץ.

נערך לאחרונה על ידי upetar : 07-03-09 ב 01:03.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 09:12   #3
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
חיבורים של המצבר ?

אתה מתכוון לחיבור העגול הזה שנסגר עם האום 13 מברזל הזה של ה+ וה - ??? אין לי בעיה להחליף אותם כאילו אבל לא הבנתי את המשמעות כי לכל שאר הרכב יש זרם הכל עובד ..
זה לא שהדברים עובדים לסירוגין באוטו הכל עובד מצויין רק ההנעה המוזרה הזאת ..

לחבר + ישירות לסטרטר ?! ואז מה לנסות להניע ואם זה עובד אז כנראה שיש בעיה בדרך לסטרטר ?
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 20:29   #4
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
אני לא הבנתי כלום, כלום כלום כלום.
תן יותר חידוד לפרטי הבעיה.
מה זה לא מניע, יש סטרטר? אבל אין הנעה.
יש קליק מהסטרטר ואין הנעה?
אין בכלל תגובה שאתה נותן סטרטר?
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 21:19   #5
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
טוב אז ככה .

יש בעיה שכשהאוטו חם אחרי נסיעה והוא מתחמם ולמשל כיביתי את האוטו ואני בא להניע אחרי כמה דקות האוטו לא מניע .

עכשיו לגבי הסימנים הסימן הוא מוזר כאילו יש פתיחה של הסווט'צ ונגיעה של הסטרטר אבל נגיעה ממש כאילו לשניה אחת ואז אין כלום כמה שלא תנסה להניע ממש אפשר להגיד כמו שאמרת נגיעה מהסטרטר ככה ..

אבל היום פתחתי את כל הפלסטיקה של ההגה שם והסתכלתי על כל מני חוטים שמחוברים שם השפרצתי קצת ספריי מגעים בכל החיבורים של הסווצטצ' .. ואני לא יודע אם בכל הרכבים יש את זה או שזה קומבינה של בעל הרכב הקודם היה פיוז של 10A שמחובר שם באזור של הסווצטצ' גיליתי שהוא בעצם שבור . הוחלף ,ובוצע ניקויי מגעים בכל האזור ..

כרגע מנסיעות של בדקתי ככה במשך היום לא קרה עדין שהוא לא הניע או משו כזה נראה כי יכול להיות שזאת היתה בעיה של מגעים או אולי הפיוז הזה . בכל מקרה תודה לכל התותחים שניסו והעלו רעיונות מצויינים אם הבעיה תחזור מבטיח לעדכן ולחזור לפה . בכל מקרה תודה תודה ...
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 22:17   #6
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
זה מזכיר בעיות שנובעות עקב שינוי יחס דחיסה במנוע (שיפוץ ראש שגולח ממנו הרבה \ פיח רב בתא השריפה) הייתכן?!
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-03-09, 23:08   #7
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
הסימצים שתארתה יכולים גם

להיות מצבר או מגעי מצבר.שים לב אים כאשר אתה נותן סטרטר האורות והצרכנים שפועלים כבים.ובנוסף אים זה קורה,תיבדוק,תנסה להניע עים עוד מצבר,ותעדקן.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-03-09, 00:00   #8
almogxxx
Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
מצטער אבל לא הבנתי את המשפט שלך , כאילו לא הבנתי את הכוונה תוכל להסביר לי שוב ?!



כן המנוע עבר שיפוץ כלומר החלפת שסטומים וחריטה של הראש אבל לא יודע .. זהלא נראה לי כל כך קשור לדחיסה כי כשהאוטו מניע הוא מניע מצויין .. והדחיסה וההילוך סרק שלו הכל חלקק ועובד מצויין ..

נערך לאחרונה על ידי Caveman : 08-03-09 ב 01:04.
almogxxx מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיות חשמל ozyaron אונו - טכני 17 28-07-08 18:32
תקלה באונו 94 (בעיות חשמל, כנראה) פורום הגראז' 9 12-05-07 17:23
בעיות חשמל פונטו מודל 2000 פורום הגראז' 3 27-01-07 15:58
בעיות חשמל במנוע - ספייס פורום הגראז' 3 20-06-06 11:00
בעיות חשמל פורום הגראז' 12 16-06-06 13:41


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:28.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד