![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
בעיות חשמל והנעות לסירוגין . אונו 95 1400.
טוב אז כנראה שיש לי מזל ממש גרוע עם האוטו הזה . זה מתחיל באמצע השבוע עם החיישן של המיכל שמן ברקס שכל הזמן דולק לאחר שנפתרה הבעיה מתחילה בעיה מצחיקה ולא מובנת חדשה .
האוטו משום מה לא מניע כמו שצריך ואני אסביר . יש פעמים שהוא מניע בלי שום בעיה . ויש פעמים שמתי לבלרוב זה קורה כשהמנוע חם אחרי נסיעה קצרה למשל וקפיצה קלה לקיוסק הוא לא מניע .. בדקתי את כל הדברים שיכולים לעלות על דעתי יש רק דבר אחד הוא קודנית שבעיקרון לא בפעולה בעל הרכב הקודם אמר לי לא לגעת בה וזהו . אבל המנורות שלה כל הזמן דולקות ואני מניע בלעדיה רק עם המפתח . חשבתי בהתחלה על טעינה של המצבר אבל מצד שני אם לא היתה טעינה היתה נדלקת מנורה בלוח שעונים . דבר אחר שאמרו לי שיכול להיות שהאוטומט של הסטטר בעייתי כשהו מתחמם הוא פשוט לא מניע מאיזה שהיא סיבה . לפי מיטב ידיעתי כל עניין ההצתה תקין האוטו עבר טיפול לפני 4 אלף קילומטר למרות שזה ע"י הבעלים הקודמים אבל עדין חוטי הצתה ופלאגים נראים חדשים . הקודנית הזאת עדין מחוברת ואני לא מצליח להבין לאן היא מחוברת כדי לנתק אותה אחת ולתמיד .. אולי היא הבעיה ?! אם היא מחוברת בדרך כל שהי לסוויטצ' זה הגיוני . עכשיו הקטע שזה לא מסכים להניע זה מצב שהמנורות בלוח שעונים נדלקות וזה עושה ממש נגיעת חשמל של הסטסטר ומתכבה לא עושה שום דבר אחר ..אפילו לא נסיון של רעש של התחלה של הצתה . בדקתי את כל הפיוזים ברכב כולם תקינים . אני לא יודע על מה לחשוב עוד . . וכשהאוטו מניע ואני נוסע איתו הוא נוסע דווקא לא רע והכל אבל כאילו המצבר לא נטען למרות שהוא מראה כן סימנים של הטענה בקיצור הסתבכתי קשות עם עצמי כמו שאתם רואים אין לי הרבה ידע במערכות חשמל האלה .. אם חסר איזה פרט אני מצטער תשאלו אני אגיד כל מה שקרה .. בכל מקרה במה עליי להתחיל לבדוק ?! מה זה יכול להיות !? האם באמת הדבר הזה של הסטסטר יש תופעה כזאת ?! בקיצור עזרה .. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: בראבו דובלו סורנטו אסטרה
הודעות: 430
|
יש חלק חשמלי בסוף של הסויץ תבדוק אותו לפני כל הבלאגן שאתה מתחיל לעשות
לרוב החלק הזה גורם להרבה בעיות שאתה מציין כאן ועוד סיבה יכול להיות שיש עלוקה ( ממסר) שמנתק זרם מחלק חיוני |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
כן אבל ..
כן אבל איזה מהממסרים שיש ברכב יכול להצביע על דבר כזה ?! ואפה הם נמצאים ?! ועוד משו אפה הרכיב הזה נמצא בתוך הפלסטיק של ההגה ליד הסווטצ' ?ואיך אני אמור לבדוק אותו ?!
תודה . אלמוג . |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: בראבו דובלו סורנטו אסטרה
הודעות: 430
|
צטט:
נורית ביקורת בכל החוטים בכל המצבים שיש לסויטיץ מתי שעובד תקין ומתי שיש את התקלה הנ"ל אבל לפני זה שווה לפרק את השקע שם לשים קונטקט ( ספריי מגעים ולסגור) ולראות אם זה פתר את הבעיה ובשביל לאתר את העלוקה צריך לעקוב על הצמה של החוטים שיוצאים מהסויטיץ ועל החוטים שיוצאים מהקודנית זה השיטה היחידה או משהו שלא מומלץ בכלל אבל דרך לתת כיון היא + ישיר לסטרטר בזמן שהתקלה מופיעה חזור אלינו עם תוצאות |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
מזה לא מניע?
הסטרטר פועל מהר ויפה,והאוטו לא נידלק?.או שלפעמים אין סטרטר וליפעמים יש?,ואים זו הבעיה ,אז מה קורה בנסיונות חוזרים ?יכול להיות בדרך לסטרטר, ויכול להיות בסטרטר עצמו .חזור עים פרטים ונמשיך.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
זה עושה מין רעש מוזר כזה, זה כמו מכה קטנה של הסטרטר כאילו הוא מקבל חשמל ואיזה משהו מבטל אותו מיד.
בדומה למשל שאם תנסה להניע רכב עם קודנית משוכללת שמונעת הנעה בלי להקיש את הקוד יהיה לך סטרטר ממש לשניה אחת ואז כבר לא תשמע כלום . בדיוק כך .. בנסיונות חוזרים , בוא נגיד אחרי איזה 10 דקות ( אנילא מאמין שזה קשור לחום של הסטרטר כי ב10 דקות הוא מספיק להתקרר כל כך ? ) ,בנסיון חוזר אם הוא לא מניע אז יש סטרטר שהוא קצת יותר ארוך בערך תגיד 2 שניות וגם אז כאילו הוא מקבל איזה פקודה להפסיק וממש נכבה ואין כלום . אבל נדיר מאוד שיהיה נסיון חוזר וזה לא יניע אני בדרך כלל מאז שזה התחיל אם בנסיון ראשון לא מצליח אני מחכה 5 דקות וזה מניע, אמנם מניע יותר חלש סתומרת לוקח לו יותר זמן להניע כאילו הוא ממש מתאמץ אבל בסופו של דבר מניע . בדקתי היום את הפלאגים סתומרת רק הוצאתי את החוטים מהפלאג לא ראיתי דברים מוזרים הבנתי שכדי לראות אם יש פלאג שרוף או משו צריך לפתוח אותם השאלה אם יש טעם וקשר בין הדברים ?! סתומרת אם יש איזה פלאג שרוף יכול להיות שהוא עושה את הבלגן .. ? בתודה .. אלמוג
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
ניראה לי שהמצבר חלש
ומה קורה שאתה מחבר מצבר נוסף במקביל למצבר שלך?.(אולי אחד החיבורים למצבר?)אים התופעה דומה צריך לתת (+)ישירות לסטרטר ,ואים עדין ניתקע שלח אותו לשיפוץ.
נערך לאחרונה על ידי upetar : 07-03-09 ב 01:03. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
חיבורים של המצבר ?
אתה מתכוון לחיבור העגול הזה שנסגר עם האום 13 מברזל הזה של ה+ וה - ??? אין לי בעיה להחליף אותם כאילו אבל לא הבנתי את המשמעות כי לכל שאר הרכב יש זרם הכל עובד ..
זה לא שהדברים עובדים לסירוגין באוטו הכל עובד מצויין רק ההנעה המוזרה הזאת .. לחבר + ישירות לסטרטר ?! ואז מה לנסות להניע ואם זה עובד אז כנראה שיש בעיה בדרך לסטרטר ? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
מישהו מטפל בך?
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
|
אני לא הבנתי כלום, כלום כלום כלום.
תן יותר חידוד לפרטי הבעיה. מה זה לא מניע, יש סטרטר? אבל אין הנעה. יש קליק מהסטרטר ואין הנעה? אין בכלל תגובה שאתה נותן סטרטר?
__________________
בתקווה שעזרתי, סער |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: כפר סבא
הגלגלים שלי: אונו S70 הזרקה
הודעות: 89
|
טוב אז ככה .
יש בעיה שכשהאוטו חם אחרי נסיעה והוא מתחמם ולמשל כיביתי את האוטו ואני בא להניע אחרי כמה דקות האוטו לא מניע .
עכשיו לגבי הסימנים הסימן הוא מוזר כאילו יש פתיחה של הסווט'צ ונגיעה של הסטרטר אבל נגיעה ממש כאילו לשניה אחת ואז אין כלום כמה שלא תנסה להניע ממש אפשר להגיד כמו שאמרת נגיעה מהסטרטר ככה .. אבל היום פתחתי את כל הפלסטיקה של ההגה שם והסתכלתי על כל מני חוטים שמחוברים שם השפרצתי קצת ספריי מגעים בכל החיבורים של הסווצטצ' .. ואני לא יודע אם בכל הרכבים יש את זה או שזה קומבינה של בעל הרכב הקודם היה פיוז של 10A שמחובר שם באזור של הסווצטצ' גיליתי שהוא בעצם שבור . הוחלף ,ובוצע ניקויי מגעים בכל האזור .. כרגע מנסיעות של בדקתי ככה במשך היום לא קרה עדין שהוא לא הניע או משו כזה נראה כי יכול להיות שזאת היתה בעיה של מגעים או אולי הפיוז הזה . בכל מקרה תודה לכל התותחים שניסו והעלו רעיונות מצויינים אם הבעיה תחזור מבטיח לעדכן ולחזור לפה . בכל מקרה תודה תודה ... |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| בעיות חשמל | ozyaron | אונו - טכני | 17 | 28-07-08 18:32 |
| תקלה באונו 94 (בעיות חשמל, כנראה) | פורום הגראז' | 9 | 12-05-07 17:23 | |
| בעיות חשמל פונטו מודל 2000 | פורום הגראז' | 3 | 27-01-07 15:58 | |
| בעיות חשמל במנוע - ספייס | פורום הגראז' | 3 | 20-06-06 11:00 | |
| בעיות חשמל | פורום הגראז' | 12 | 16-06-06 13:41 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד