מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כמה זויות להנצחת תוצאות הפוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

סקסית שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-02-09, 00:52   #1
Goodwill
Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט אונו s70
הודעות: 35
עדכון

התקלה הייתה פילטר דלק חליפי סתום וממסר שנשרף.
תודה לעוזרים
Goodwill מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 13-02-09, 11:02   #2
צביקה קרבורטור
בעל מקצוע
 
האווטאר של צביקה קרבורטור
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: מיציבושי לנסר
הודעות: 147
Thumbs up

צטט:
במקור פורסם על ידי Goodwill צפה בהודעה
התקלה הייתה פילטר דלק חליפי סתום וממסר שנשרף.
תודה לעוזרים
שלום רב !
ובכן אליקו צדק בהשערתו, יש תמיד ללכת מן הקל לכבד,ף בסמקרה זה היה עלייך לחשוד תחילה במסנן הדחק ולא במשאבת הדלק, משום שהסכוי שמשאבת דלק תתקלקל, מעכשו לעכשו היא נדירה, וכמעט בלתי אפשרית.
החיבור הישיר של הזרם למשאבה, גרם גם לשרפת הממסר.
לסיכון אבחון נכון של תקלה, הוא אלף בית של מקצעונות, החלפת החלק התקול היא שולית.
מכיוון שאתה לא בעל מקצוע, אנחנו נסלח לך הפעם.

בברכה
צביקה
__________________
צביקה קרבורטור
נתניה
נייד :054-4861318
צביקה קרבורטור מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-02-09, 13:06   #3
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
צביקה

אני חולק על דעתך.
האיש הצהיר שהמשאבה אינה עובדת, כך שבטח אתה לא יכול לצפות ממנו לגשת ולהחליף פילטר דלק.
אם משאבה לא עובדת, ראשית יהיה עליו לבדוק את ממסרי המשאבה ואת המשאבה עצמה.
היות ואינו מקצועי ואינו מבין בחשמל, ולומר לו לבדוק ממסר לא כל כך יעבוד בשל חוסר התמצאותו בחשמל, כפי שהוא מצהיר (אני לא יודע לבדוק ממסר), הדבר הפשוט היחידי שהוא יכול לעשות זה לחבר לה זרם קבוע וזאת רק על מנת לבדוק אם היא תכנס לעבודה או לא.
אין ספור פעמים עקפתי ממסרים, ולעולם לא נשרף ממסר בגלל הבייפאס שעשיתי. כך שלכתוב שנתינת זרם עוקף ממסר זה מה ששרף את הממסר ממש ממש לא עולה על דעתי.
ואם דעתך אכן נכונה, הריי שלאחר שנשרף ממסר ובוצע מעקף עליו וניתן זרם קבוע למשאבה ולו רק לשם בדיקה אם היא תקינה או לא, הריי שהשאבה הייתה צריכה להיכנס לפעולה בקבלת הזרם הקבוע שהוא אינו תלוי ממסר.

עם זאת גם זאת, שכל דיאגנוזה שניתנת פה, היא ניתנת על סמך המסך והמחשב, מבלי ראיית הרכב ותחושת הבעיה באופן פיזי ומציאותי. כך שלתת את המוסר השכל בסוף , את זה כולנו יודעים.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעית חשמל שלא נפתרת קובי פונטו GT פונטו - טכני 1 01-10-08 21:12
פונטו טורבו בעית חשמל etavz3 פונטו - טכני 1 10-02-08 19:18
בעית חשמל מעצבנת בפונטו ספייס 2005 elihana פונטו - טכני 3 16-01-08 01:30
בעית חשמל באונו 45 מלבין אונו - טכני 2 17-11-07 17:44
בעית חשמל באונו: נעילה מרכזית משתגעת פורום הגראז' 7 26-05-07 22:02


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 23:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד