מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

בראבו HGT
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 17-11-07, 13:02   #1
מלבין
Junior Member
 
האווטאר של מלבין
 
תאריך הצטרפות: Nov 2007
מיקום: שוהם
הגלגלים שלי: אונו 45
הודעות: 15
בעית חשמל באונו 45

שלום ברשותי אונו 45 שנת 93'.

לפני כשבוע האוטו ניסתי להתניע והחשמל נפל.. האזעקה התחילה לפעול והשעון ברדיו התאפס..
נסתי וניסתי להניע וכלום...
הנעתי בדחיפה ונסעתי למוסך.. שם החליפו לי למצבר חדש.
ובאמת הניע חלק ללא בעיות.

היום בדיוק שבוע אחרי ניסתי להתניע ושוב החשמל נפל; האזעקה החלה לפעול והשעון ברדיו התאפס.. הפעם הניע מיד חלק... אבל לרגע הכל נפל..

לדעתי שבוע שעבר היו לי שני בעיות שרק אחת מהן פתרתי -> המצבר (הישן החזיק 3.5 שנים)
כנראה יש בעיה חשמלית באוטו...

מה יכולה להיות הבעיה?

תודה מראש.

נערך לאחרונה על ידי מלבין : 17-11-07 ב 13:14.
מלבין מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 17-11-07, 15:28   #2
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
האם בדקו לך את האלטרנטור והטעינה?

האם נעלי הכבל מחוברים היטב למצבר?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-11-07, 17:44   #3
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
תקלת חשמל

מקוטב המצבר החיובי יוצא כבל אדום אל המתנע (סטרטר) וחוט חשמל אדום דק יותר.
עקוב אחרי חוט זה עד למחבר פלסטיק מלבני הנמצא מתחת למצבר.
יש לנתק החוטים המתחברים בתוך המחבר הזה ולראות אם אחד מהם (או יותר) אינו שרוף ולכן מגעו החשמלי, לפעמים אינו טוב. הפתרון במקרה שזאת הבעיה, הנו לחתוך את 2 החוטים המתחברים יחדיו, לקלף מעט הבידוד ביניהם, להלחימם ביחד ולבודד היטב (גם בתוך שרוול שרשורי).
בכך מוותרים על החיבור המתפרק הזה שאינו בשימוש כלל ומבצעים חיבור חשמלי טוב וחזק.
נא עדכן בתוצאות וממצאים.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד