![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
הינה , שים לב הימיני הרבה יותר שטוח מאשר השמאלי
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
אני לא שאלתי על השיפור עתידי אני שאלתי על התמה פיזיתת.
לתשובתך.... ועם אקסצנטר של גל זיזים של 1400 בותו צורה כמו אצל 1100 אבל בחצי מ"מ גבוה יותר? למכשבותך.....
__________________
בעבר: Ford fiesta 957 - 1978 Fiat 127 1050 - 1986 Voltsvagen Jetta 1300 - 1982 Fiat Regatta atomatic 1300 - 1986 Subaru Jasty 1000 - 1986 Nissana Sunny 1600 - 1993 Daytsu Charade 1300 automatic - 1993 Kia Rio 1500 automatic - 2001 Subaru DL 1800 - 1982 Uaz 31512 2500 - 1990 Lada Niva 1600 - 1995 היום: Fiat Uno 1000 -1993 Suzuki Vitara 5 door automatic 1600 - 1997 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
אני גם לא התייחסתי לשיפור עתידי ....????
הרי אתה לא סתם רוצה להכניס גל זיזם אחר רק בגלל שהוא אולי מתאים פיזית , אלא בגלל שאתה מצפה , כפי שכתבת , שהחלפה הזאות תועיל למנוע . לגבי הערה השניה : אם האקסצנטר של 1400 יהיה בחצי מילימטר יותר גבוה מהמקורי של 1100 והאם בהכרח זה ישפיע לטובה ....אני לא יודע ... ...מי אמר שלשסתום יש מרווח חופשי לתנועה הזאת ...., לדעתי חצי מילימטר העודף אפשר להשיג ע"י כיוון שסתומים ( במידה ובאונו זה דיסקיות, אני מאמין שאפשר להשיג יותר עבות ) .
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
צטט:
אני נותן לך לחשוב על זה פעם נוספת.
__________________
בעבר: Ford fiesta 957 - 1978 Fiat 127 1050 - 1986 Voltsvagen Jetta 1300 - 1982 Fiat Regatta atomatic 1300 - 1986 Subaru Jasty 1000 - 1986 Nissana Sunny 1600 - 1993 Daytsu Charade 1300 automatic - 1993 Kia Rio 1500 automatic - 2001 Subaru DL 1800 - 1982 Uaz 31512 2500 - 1990 Lada Niva 1600 - 1995 היום: Fiat Uno 1000 -1993 Suzuki Vitara 5 door automatic 1600 - 1997 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: לנצ'ה דדרה
הודעות: 694
|
אופס ...צודק , סליחה ...( הרי כך שסתום לא ייסגר עד הסוף ) ותהיה בריחה של גזים .
את הפרינציפ אני יודע ...מותר לטעות , לא ?
__________________
לנצ'יה , כי לחיות צריך עם אופי
נערך לאחרונה על ידי eliko1976 : 12-02-09 ב 16:19. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
זה מזקיר לי
את התקופה ששיחקנו בהחלפת קמים להרלים,ולעיניננו,זה מענין ואשמח לישמוע את המקורות לשמועה .ולהצעתי גלוש ועשה חיפוס בפורום פיאט מהעולם תעשה חיפוס על קמים ושיפורים ותחכים.בהצלחה ,ואשמח לקבל קישורים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
לדעתי זה יוסיף משהוא רק אים טוסיף לפרויקט קרבורטור,סעפט יניקה,וכוהל של אונו 1400
כי ברגע שתסים את הקמשפט בלי כל הדברים שציינתי אתה תיפתח קצת יותר את השסטומים ותישאר על אותה טערובת כך שהדבר לא היה מורגש. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| [מכירה] גיטרה חשמלית מקצועית + גיטרה אקוסטית + מגבר | מכירה | 0 | 27-06-06 23:39 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד