מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום כללי > פיאט כללי
עקוב אחרינו ב-RSS

פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט 127 שנראתה במשרד הרישוי בחולון
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 11-11-08, 06:11   #21
simon377
משורר הפורום
 
האווטאר של simon377
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: טורונטו
הגלגלים שלי: פונטו SX לשעבר. מאזדה 3. רכב שהוא אונייה עם שם של מטוס :)
הודעות: 689
צטט:
במקור פורסם על ידי ארילו צפה בהודעה
הלו! מה עם קצת פרטיות?
למה שאני אסכים שמישהו ידע כמה ק"מ אני עושה בשנה רק בגלל שבא לו?
אולי גם יפרסמו כמה אני מרוויח, כמה אני מוציא, וכמה פעמים בשבוע אני ואישתי מקיימים יחסים?
מה זה העסק של מישהו אחר בכלל?
אז מה שאתה אומר בעצם זה שצריך לחבר לכל בחורה "מונה" שיציג את ה"קילומטראז'" שלה?
כל בחורה מתחילה תוכל לספר לך שגם הן "מזייפות ספידומטר". (אני? רק 2. וגם איתם יצאתי מעל שנה= 17, לא כולל אנאלי, אוראלי וארילו)

אם ברכבים זה היה כמו אצל גברים, אזי היינו מוצאים את עצמנו מגלגלים מעלה ספידומטרים.
5000 ק"מ בשנה היה הופך ל 150,000. וזה רק ברוורס!
(אני? אני מז%*ן בערימות. איזה 40-50 ככה = 3. כולל בתשלום וקרם גוף יוקרתי בריח של כוסית.)

צטט:
במקור פורסם על ידי danceoflife צפה בהודעה
אפשר בבקשה הסבר, לסמב"צית החביבה, מה לע$%^$&?
בה"פ, קיבלת.


צטט:
במקור פורסם על ידי ilanzi צפה בהודעה
לדעתי - זה לא כל כך משנה באיזה אופן המידע יהיה נגיש,
אלא עצם העובדה שאפשר לברר אותו אמורה להרתיע נוכלים מפני זיוף מד הק"מ.
לדעתי זה לא ירתיע אף אחד.
ההגונים ימשיכו לנהוג בהגינות והנוכלים ימשיכו לנסות לנכלן. תמיד יגיע הפראייר שלא ידע\ישכח\לא יבין\יאמין למוכר.
וזה בדיוק מה שהם צריכים.
פראיר אחד לכל רכב.

אם יקבעו עונשי מאסר בפועל ייתכן וזה יקטין את מימדי התופעה.
אבל (נכון- אבל גדול)
זה לא ימנע תופעות מסוכנות יותר.
"גלגול לאחור" מביע, לדעתי, זלזול באינטלגנציה של הקונה.

הסתרת מידע על תאונות שלדה קשות, ניתוק נורות כגון ABS, כריות אוויר וכד' (להסוואת כשל במערכת או פתיחה לאחר תאונה) ומכירה של הרכב כתקין.

יש דרך להקטין משמעותית את התופעה (ואני נזהר מלכתוב "למנוע"), אבל היא כוללת חקיקה, ענישה, פיקוח, בקרה, אכיפה ועוד דברים שלעולם לא יקרו בארץ.
__________________
"בשני מקומות בעולם - המיטה והאוטו - איש אינו מעז לחשוב שהביצועים שלו פחות טובים מהממוצע. יש שתי בעיות עם הטענה הזאת; האחת היא שהיא בלתי אפשרית מתמטית, השנייה היא שהממוצע נמוך מאוד".
טום ונדרבילט.
simon377 מנותק   הגב עם ציטוט
 



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
דוושת התאוצה מפסיקה "להגיב" בזמן נסיעה אונו 94 1.4 gil אונו - טכני 10 21-04-08 08:34
סמל"ת בקמפיין פרסומי על כביש 6: "מפיאט באהבה" פיאט כללי 2 13-04-07 16:52
סמל"ת בקמפיין פרסום: "LOVE FIAT" פיאט כללי 2 23-03-07 21:52
"יד שנייה"- פיאט קופה, דניאל סקלי , "הארץ& פיאט כללי 1 28-01-06 19:56
כתבה: "בפיאט אוהבים אותן קטנות" פיאט כללי 1 29-12-05 12:10


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 09:42.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד