![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פיאט כללי מדברים על פיאט בכלליות וחדשות. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#18 |
|
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
נכון בהחלט,
ושים לב כמו שציינת שהמידע יימסר אך ורק לבעלים של הרכב (הקונה) ולא לכל אחד מהציבור הרחב, וגם זה רק בהסכמת המוכר. זה הגיוני. להעמיד את המידע הזה חופשי לציבור - זאת פגיעה רחבה ולא נחוצה בפרטיות של כולנו. לגבי טאבו - אני לא מבין בעניין.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
|
|
|
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| דוושת התאוצה מפסיקה "להגיב" בזמן נסיעה אונו 94 1.4 | gil | אונו - טכני | 10 | 21-04-08 08:34 |
| סמל"ת בקמפיין פרסומי על כביש 6: "מפיאט באהבה" | פיאט כללי | 2 | 13-04-07 16:52 | |
| סמל"ת בקמפיין פרסום: "LOVE FIAT" | פיאט כללי | 2 | 23-03-07 21:52 | |
| "יד שנייה"- פיאט קופה, דניאל סקלי , "הארץ& | פיאט כללי | 1 | 28-01-06 19:56 | |
| כתבה: "בפיאט אוהבים אותן קטנות" | פיאט כללי | 1 | 29-12-05 12:10 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד