צטט:
במקור פורסם על ידי student
התופעה נקראת "חום כמוס".
בגלל שסעפת הפליטה לוהטת (הטמפ' שלה גבוהה מזו של המנוע) אז כאשר אתה מכבה את המנוע ואין יותר קירור למנוע אז הסעפת גורמת לעלייה של חום בלוק המנוע.
כאשר סובבת את המפתח ל-ON אז המחשב זיהה את החום הגבוה והדליק את המאוורר החשמלי (שאינו תלוי במנוע פועל אלא במצב ON בסוויץ').
לא חסרים רכבים שלאחר הכיבוי מאוורר המנוע לא ממשיך לעבוד. ממילא בגלל שאין סירקולצית מים אז לא ממש יש קירור יעיל של בלוק המנוע. ברגע שתתניע תראה שהמאוורר יעבור אפילו למהירות הגבוהה שלו ותוך כמה שניות חום המנוע יירד לחצי בגלל חידוש זרימת המים במנוע.
ואם או בלי קשר, אכן המנועים בספייס מאוד רגישים.
|
student הרשה לי להחמיא לך על ההסבר המדוייק התופעה נפוצה בעיקר בפונטו ספייס. גם ב HGT בדיוק אותה תופעה.