מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

punto sx75 אחרי הרבה השקעה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-03-08, 22:53   #21
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי פיליפ צפה בהודעה
דווקא שהוריאטור מגיע ממש לסוף חייב יש פגיעה בכושר הסחיבה של הרכב.
בדיקה שהומלצה ע"י גדעון ואורן, סע בהילוך 4 במהירות נמוכה (40 קמ"ש) נניח ותאיץ מהר, אם הסל"ד עולה מהר והעסק לא זז זה אחד הסימנים לסופו של הוריאטור, לפחותת ככה אני זוכ ראת זה, המנוסים יותר בבדיקה יתקנו אותי אם צריך. וריאטור גמור- יש תחושה של קלאץ מחליק.
נכון מאוד פיליפ לא הייתי מנסח את זה יותר טוב.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 00:41   #22
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
נכון, אבל במקרה זה אני מאמין שזו סתם פליאה של הבחור על ההילוך הראשון הקצר ברכב, ולא מדובר על סימפטום של וריאטור מת.
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 06:41   #23
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי KoF-sHeLeG צפה בהודעה
נכון, אבל במקרה זה אני מאמין שזו סתם פליאה של הבחור על ההילוך הראשון הקצר ברכב, ולא מדובר על סימפטום של וריאטור מת.
כן גם אני מאמין שאין שום קשר לוריאטור.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 09:24   #24
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
תגדירו האצה חלשה...
אצלי הרכב דווקא מאוד זריז בראשון.
זה בדיוק הרעיון של יחסי העברה קצרים יחסית, לספק יותר כוח על חשבון מהירות סופית.

אדם, אלא אם אתה מפעיל את המזגן (שאז אני אבין אם תתנסה בהאצה חלשה מבד"כ), לא אמורות להיות בעיות מיוחדות אם שאר מכלולי הרכב תקינים.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 13:44   #25
adaml
Junior Member
 
האווטאר של adaml
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 4
האצה חלשה ושאר סימפטומים (וריאטור? הזרקת דלק?)

אני אעשה את הבדיקה בהילוך רביעי ברגע שיצא לי.

כשאני אומר האצה חלשה - הכוונה היא שלא מרגישים משיכה\תאוצה רצינית בהילוך ראשון. (למשל בפונטו ELX שהיתה לי - לדעתי היתה משיכה יותר טובה בהילוך ראשון). למרות שזה ההילוך שאמור להיות עם התאוצה הכי חזקה.

לפי מה ששמתי לב, כשהמנוע חם אז יש משיכה טובה יותר. כנ"ל אם האוטו עשה קצת נסיעה בין עירונית והגיע למהירויות והילוכים גבוהים, אז הוא מתנהג טוב יותר אח"כ. (כשנסעתי לטיול בצפון, הוא נסע ממש טוב).
בנסיעה עירונית עם פקקים, זה כאילו שהמנוע נסתם - עושה הרבה רעש ולא נותן ביצועים (אולי המנוע מוצף בדלק?)
זה כאילו יש לאוטו מצבי רוח.. לפעמים חזק מאוד ונותן "פתיחות" חזקות מאוד, ולפעמים - פשוט לא.

עוד משהו ששמתי לב אליו ומתחבר לי לזה שהבעיה היא אולי בהזרקה - אם אני מאיץ בלי ללחוץ על הדוושה עד הסוף, אלא רק באופן יחסי - לחיצה חלקית (כלומר מעלה את הטורים לא בבת אחת אלא בהדרגתיות), המנוע מתנהג הרבה יותר טוב.

ועוד משהו אחרון - האוטו זולל דלק בעירוני - 1-8, 1-7.5. בבינעירוני עושה 1-12, 1-13.

לגבי רעש דיזל - אצלי זה מופיע לא רק בהתנעה אלא גם בנסיעה איטית (כשיש הילוך משולב זה יותר רועש - פחות בניוטרל) - ושוב, לא תמיד.. פעם כן, פעם לא.

בקיצור.. אני לא ממש סגור על מה בדיוק הבעיה... וגם ברור לי שזה כמו הליכה לרופא.. ברגע שמישהו יבדוק לי אותה היא תתנהג כמו בובה

מישהו יכול להמליץ לי על מוסך טוב שיודע איך האוטו אמור להתנהג?
(הייתי במוסך המרכזי ברמת החייל אחרי שקניתי אותה)
adaml מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 15:35   #26
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
דווקא ההילוך ה-1 חזק ב-HGT, בגלל שהוא גם קצר יחסית.
צריכת הדלק פחות או יותר תקינה, הרבה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך.
אצלי שומעים את הוריאטור גם כאשר הרכב עומד עם מכסה סגור ועמדים ליד האוטו, שומעים בדרך כלל טרטור דיזלי כזה.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 17:14   #27
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
צטט:
במקור פורסם על ידי adaml צפה בהודעה
מישהו יכול להמליץ לי על מוסך טוב שיודע איך האוטו אמור להתנהג?
(הייתי במוסך המרכזי ברמת החייל אחרי שקניתי אותה)
אין מה ללכת למוסך. הם יתחילו לפרק לך את האוטו בלי סיבה.

חבר'ה, אתם מדאיגים את הבחור לשווא!
אף אחד לא אמר שאין כוח בהילוך ראשון, כוח לא חסר בשום הילוך. הקטע של ההילוך הראשון שהוא מאוד מאוד קצר, לכן אין כ"כ טעם ללחוץ עליו ולסחוט אותו למוות כי אתה לא תפתח מהירות בהילוך זה.
זה כמו "הילוך כוח" ברכב שטח. כשמו כן הוא, הוא מספק מלא כוח, אבל זה בא על חשבון מהירות.

אדם, אתה רוצה לדעת שהאוטו שלך בסדר? תן אותו לנסיעה קצרה לאחד מבעלי ה-HGT במפגש הבא והוא יוכל לומר לך בוודאות.
למרות שממה שתיארת אני כמעט בטוח שהכל בסדר עם רכבך.
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 18:28   #28
adaml
Junior Member
 
האווטאר של adaml
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 4
תודה קוף-שלג:)

הרגעת אותי. מקווה להפגש במפגש הקרוב!
adaml מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 18:37   #29
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי פיליפ צפה בהודעה
צריכת הדלק פחות או יותר תקינה, הרבה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה שלך.
.
תקינה אם יש לך רגל כבדה...
אני מקבל צריכת דלק של 1:11 בנסיעה עירונית, שזה רוב הנסועה שלי.
בנסיעות בינעירוניות, 1:14 בקלות. באחת הפעמים שהדרמתי עד לבה"ד 1 (חבר שסיים קק"צ), הגעתי ל1:15.6, שזה זהה לנתוני היצרן
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 20:47   #30
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
צטט:
במקור פורסם על ידי Caveman צפה בהודעה
תקינה אם יש לך רגל כבדה...
אני מקבל צריכת דלק של 1:11 בנסיעה עירונית, שזה רוב הנסועה שלי.
בנסיעות בינעירוניות, 1:14 בקלות. באחת הפעמים שהדרמתי עד לבה"ד 1 (חבר שסיים קק"צ), הגעתי ל1:15.6, שזה זהה לנתוני היצרן
בגלל זה כתבתי תלוי באופי הנהיגה.
אצלי בבינעירוני על 90 קמ"ש בקלות מגיעים ל1:16.
בעיר זה יותר לכיוון 1:10.
ממוצע יוצא לי 1:12 שרוב הנסיעות מחוץ לעיר במהירות 100-120קמ"ש.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
כמה שאלות לגבי פונטו ספייס (נערך) YOSI-BR פיאט כללי 5 15-04-08 01:02
נזילת מים ממכסה רדיאטור (נערך כמובן) nizar פונטו - טכני 4 30-01-08 20:06
קניית פנסי ערפל מקוריים לרכב (פונטו דור רא amimalka שיפורים וקוסמטיקה 13 27-12-07 20:53
ספייס - טורים גבוהים לאחר ניקוי מיצעת יעקב פונטו - טכני 7 14-12-07 22:30
החלפת משאבת מים ורצועת טיימינג (sx 2001, נערך) עומר פונטו - טכני 1 31-10-07 15:42


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:20.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד