מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי ..
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו HGT
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי פוליש ווקס מתיש


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 15-03-08, 19:35   #1
adaml
Junior Member
 
האווטאר של adaml
 
תאריך הצטרפות: Mar 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 4
ויראטור

אשמח אם המנוסים יוכלו להרחיב עוד על הסימפטומים של קלקול וריאטור מלבד "רעש הדיזל".

אצלי למשל HGT יש לפעמים האצה מאוד חלשה בהילוך ראשון למרות שהמנוע מגיע לטורים גבוהים (האם זה סמפטום של ואירטור שדורש החלפה? - יש לי גם את רעש הדיזל האופייני)

תודה רבה
אדם
adaml מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 15-03-08, 20:01   #2
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
צטט:
במקור פורסם על ידי adaml צפה בהודעה
אשמח אם המנוסים יוכלו להרחיב עוד על הסימפטומים של קלקול וריאטור מלבד "רעש הדיזל".

אצלי למשל HGT יש לפעמים האצה מאוד חלשה בהילוך ראשון למרות שהמנוע מגיע לטורים גבוהים (האם זה סמפטום של ואירטור שדורש החלפה? - יש לי גם את רעש הדיזל האופייני)

תודה רבה
אדם
ההאצה בהילוך ראשון אמורה להיות ככה, כי ב-HGT ההילוך הראשון מאוד מאוד קצר.
החל מההילוך השני העניינים מתחילים לזוז...

כאמור, אין שום קשר בין זה לבין תופעת הוריאטור, שאמורה להסתיים בשניה וחצי של רעש דיזלי בהתנעה.
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-03-08, 20:29   #3
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
צטט:
במקור פורסם על ידי adaml צפה בהודעה
אשמח אם המנוסים יוכלו להרחיב עוד על הסימפטומים של קלקול וריאטור מלבד "רעש הדיזל".

אצלי למשל HGT יש לפעמים האצה מאוד חלשה בהילוך ראשון למרות שהמנוע מגיע לטורים גבוהים (האם זה סמפטום של ואירטור שדורש החלפה? - יש לי גם את רעש הדיזל האופייני)

תודה רבה
אדם
אולי מחליק לך הקלאץ?



שחרון
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-03-08, 22:08   #4
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
דווקא שהוריאטור מגיע ממש לסוף חייב יש פגיעה בכושר הסחיבה של הרכב.
בדיקה שהומלצה ע"י גדעון ואורן, סע בהילוך 4 במהירות נמוכה (40 קמ"ש) נניח ותאיץ מהר, אם הסל"ד עולה מהר והעסק לא זז זה אחד הסימנים לסופו של הוריאטור, לפחותת ככה אני זוכ ראת זה, המנוסים יותר בבדיקה יתקנו אותי אם צריך. וריאטור גמור- יש תחושה של קלאץ מחליק.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-03-08, 22:53   #5
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי פיליפ צפה בהודעה
דווקא שהוריאטור מגיע ממש לסוף חייב יש פגיעה בכושר הסחיבה של הרכב.
בדיקה שהומלצה ע"י גדעון ואורן, סע בהילוך 4 במהירות נמוכה (40 קמ"ש) נניח ותאיץ מהר, אם הסל"ד עולה מהר והעסק לא זז זה אחד הסימנים לסופו של הוריאטור, לפחותת ככה אני זוכ ראת זה, המנוסים יותר בבדיקה יתקנו אותי אם צריך. וריאטור גמור- יש תחושה של קלאץ מחליק.
נכון מאוד פיליפ לא הייתי מנסח את זה יותר טוב.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 00:41   #6
KoF-sHeLeG
חבר מועדון
 
האווטאר של KoF-sHeLeG
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: Alfa Romeo 156
הודעות: 461
נכון, אבל במקרה זה אני מאמין שזו סתם פליאה של הבחור על ההילוך הראשון הקצר ברכב, ולא מדובר על סימפטום של וריאטור מת.
__________________
High Gran Turismo
KoF-sHeLeG מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 06:41   #7
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
צטט:
במקור פורסם על ידי KoF-sHeLeG צפה בהודעה
נכון, אבל במקרה זה אני מאמין שזו סתם פליאה של הבחור על ההילוך הראשון הקצר ברכב, ולא מדובר על סימפטום של וריאטור מת.
כן גם אני מאמין שאין שום קשר לוריאטור.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-08, 09:24   #8
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
תגדירו האצה חלשה...
אצלי הרכב דווקא מאוד זריז בראשון.
זה בדיוק הרעיון של יחסי העברה קצרים יחסית, לספק יותר כוח על חשבון מהירות סופית.

אדם, אלא אם אתה מפעיל את המזגן (שאז אני אבין אם תתנסה בהאצה חלשה מבד"כ), לא אמורות להיות בעיות מיוחדות אם שאר מכלולי הרכב תקינים.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
כמה שאלות לגבי פונטו ספייס (נערך) YOSI-BR פיאט כללי 5 15-04-08 01:02
נזילת מים ממכסה רדיאטור (נערך כמובן) nizar פונטו - טכני 4 30-01-08 20:06
קניית פנסי ערפל מקוריים לרכב (פונטו דור רא amimalka שיפורים וקוסמטיקה 13 27-12-07 20:53
ספייס - טורים גבוהים לאחר ניקוי מיצעת יעקב פונטו - טכני 7 14-12-07 22:30
החלפת משאבת מים ורצועת טיימינג (sx 2001, נערך) עומר פונטו - טכני 1 31-10-07 15:42


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:41.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד