![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
קודם כל אני בקושי מבין מה כתבת.
אתה צריך למלא מיכל מלא ולאפס את מד הק"מ. (במקרה שלך אין לך מד מתאפס אז תרשום את כמות הק"מ שהשעון מציג). סע כמה עשרות/ מאות ק"מ, כנס שוב לתחנת דלק, מלא מיכל מלא שוב. חלק את מספק הק"מ שנסעת לבין כמות הליטרים שנכנסו למיכל בתדלוק השני. לפי הבדיקה שלך זה יוצא 20 ק"מ לליטר ולא 25 אם עשיתי את החשבון נכון. 20 ק"מ לליטר זה זה נשמע יותר הגיוני אך עדיין קשה לי להאמין. אולי המד ק"מ שלך ברכב מזייף או המשאבה שבה מילאת דלק מזייפת. זה שהרכב שלך 3 דלתות לא אמור להשפיע בצורה משמעותית כמו שאתה מתאר על צריכת דלק. אולי הרכב שלך מגיע ל- 140-150, אבל יש לך רק 4 הילוכים ואתה הורס את המנוע, חבל. |
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
צטט:
אצלי גיר 5 הילוכים הוחלף לפני 5 שנים על ידי בעל הקודםעם הרכב לא הייה 5 הילוכים לא היתי קונה אותו. דרך אגף תיקנתי טעיות כתיב שלי. 20\1 אתה צודק וזה מה שיש. נערך לאחרונה על ידי garoldk : 05-02-08 ב 08:52. |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
מומחה טכני
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
|
למה אתה חושב שהוא הורס את המנוע?
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
זה בגלל שהבחור חשב שיש לי 4 הילוכים ולא 5 האמת הוא צודק ברכב עם 4 הילוכים זה קצת מעמיס על המנוע.
לפני 12 שנה הייתה לי פיאסטה 957 שנת 1978 4 הילוכים רכב הייה מגיע ל 140 ובגלל שהיתי צעיר נסעתי ככה כל הזמן. לא קרה שום דבר למנוע במשך 4 שנים למרות שעכשיו לא הייתי נוסע ככה כי כשר אתה שומע טורים גבוהים זה ממש חותך את האוזן וברור שמנוע סובל. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
מומחה טכני
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
|
גם לי יש פיאסטה 83 עם אותו מנוע ו 4 הילוכים, ולא קורה שום דבר נורא בסל"ד גבוהה.
הבחור לא צודק . סל"ד גבוהה לא שוחק את המנוע ולא הורס אותו , בתנאי שזה לא סל"ד גבוהה מדי. (תחום אדום ולפני זה ישנם לוחות שענים עם תחום צהוב). סל"ד גבוהה מדי קודם כל יגרום נזק למיסבי טלטל, אחרי זה לטלטל ואחרי זה לחורים בבלוק מנוע. מנוע "מתאמץ" כאשר הוא מסתובב במהירויות נמוכות, ומתקשה לסחוב את המרכב. נסיעה בסל"ד גבוהה בריאה .
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. Albert Einstein |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
לא בדיוק, אבל לא רוצה להתווכח.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
כתבנו בצפון
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
|
אני נסעתי באונו עם מנוע 999 סמ"ק, דגם 45.
הנהג היה על הילוך רביעי על 140 קמ"ש, עוד דקה המנוע היה מתפוצץ. אם עושים השוואה בין אונו 45 לאונו 70 ההבדלים עצומים בזמינות הכח מהמנוע, באונו 70 אפשר לנסוע על 140 בהילוך 5 ללא חשש, לא באונו 45. נסיעה בסל"ד גבוה אולי בריאה, אני לא אתווכח איתך- אבל לא בצורה הזאת ולא ברכב הזה עם המנוע הזה, מה גם שאין מד סל"ד במכוניות האלה ולך תדע על איזה סל"ד אתה נמצא. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: אונו פייר
הודעות: 83
|
stio
מנוע פאייר חלש יותר ובהרבה אבל אמין פי 2 ממנוע 70S בתוכניות אצלי לשים מנוע 60S עם מערכת פלטה של 70S וקרבורטור קפול של SOILEX מלדה סמרה 1300. גם כן שיפורים בסעפת יניקה. ואז נירה איך האונו 70 שלך יריח את האגזוסט של האונו שלי. סתם סתם על תהיה כואס)))) אבל זה משאני בגדול הולך לעשות. |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד