מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אונו שנת 94
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מסלול בימי מסלול


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-01-08, 20:42   #31
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
הזוי לגמרי ומאוד מסוכן יש חומרים מיוחדים לפלשינג למנוע ובטוח שלא סולר.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-08, 21:07   #32
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
צטט:
במקור פורסם על ידי assaf HGT צפה בהודעה
עדכון: הרכב נמצא כרגע במוסך המרכזי, הוריאטור הוחלף ע"י היד הקודמת והרעש מהמנוע לא קשור לוריאטור.
מנורת השמן לא נדלקה לי מאותו יום ובמוסך אמרו שיבדקו את זה.
בכל מקרה מה שאמרו לי בבדיקה לגבי המנוע זה נכון. גם במוסך אמרו שהמנוע דופק ושורף שמן. אני החלטתי בינתיים לא לשפץ את המנוע ולנסוע עם המנוע הקיים עד שיתפגר לגמרי, בגלל שהוא לא דופק ברמה שזה מפריע לי, האוטו סוחב (אולי אמור לסחוב קצת יותר).
מה שעשיתי זה טיפול מקיף למנוע הקיים בתקוה לשמור על המנוע שיחיה כמה שיותר.

זה שהוריאטור הוחלף על ידי היד הקודמת לא אומר כלום. כי די מהר הוא חזר להרעיש.
וכל המנועים של הHGT שורפים שמן.
אני עדין חושב שהבעיה זה הרעש של הוריאטור.


שחרון
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-08, 21:13   #33
assaf HGT
Senior Member
 
האווטאר של assaf HGT
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 108
צטט:
במקור פורסם על ידי שחרון צפה בהודעה
זה שהוריאטור הוחלף על ידי היד הקודמת לא אומר כלום. כי די מהר הוא חזר להרעיש.
וכל המנועים של הHGT שורפים שמן.
אני עדין חושב שהבעיה זה הרעש של הוריאטור.


שחרון
תשמע... הלוואי שזה היה הואריאטור אבל במוסך המרכזי אמרו שזה לא.
אולי אחר כך אני אלך לחוות דעת נוספת במורשה אחר אבל זה לא נראה לי כלכך פשוט כל העניין.
אתה מוזמן לשמוע את המנוע אם אתה רוצה
assaf HGT מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-08, 21:20   #34
orenhazan
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
אסף מה שדופק שם זה השסתומים כמו שאמרתי הם הראשונים שנפגעים מחוסר לחץ שמן או שמן באיכות ירודה.
ודרך אגב שחרון מאיפה הבאת את האבחנה שכל המנועים של ה HGT אוכלים שמן.
הבחנה מוטעת לחלוטין.
orenhazan מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-08, 21:53   #35
שחרון
מנהל
 
האווטאר של שחרון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מתחת לרכב....
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT אבארט'
הודעות: 1,555
צטט:
במקור פורסם על ידי orenhazan צפה בהודעה
אסף מה שדופק שם זה השסתומים כמו שאמרתי הם הראשונים שנפגעים מחוסר לחץ שמן או שמן באיכות ירודה.
ודרך אגב שחרון מאיפה הבאת את האבחנה שכל המנועים של ה HGT אוכלים שמן.
הבחנה מוטעת לחלוטין.
כי זה נכון. אלא אם אתה נוסע לאט ולא מעלה את הטורים של המנוע.
כאשר אני מדבר על אוכל שמן זה ליטר ל 3 חודש בערך. וסוג נסיעה עצבני קצת.
__________________
ירוק ומגרד אספלט ....ומתקשר למע"צ
שחרון מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-08, 21:57   #36
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי stas203 צפה בהודעה
GriMx ,אתה מרוקן את השמן הישן וממלא את המנוע בסולר במקום השמן,מפעיל אותו בניוטרל לכמה דקות ומרוקן את הסולר וממלא שמן חדש סינטטי מלא 5W-40 .
הסולר מנקה את המנוע מפיח ונותן זרימת שמן טובה יותר.
אתה רציני?!

טוב שלא רשמת לשפוך לשם נפט ואז להניע ל- 5 דקות
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-08, 22:48   #37
assaf HGT
Senior Member
 
האווטאר של assaf HGT
 
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 108
צטט:
במקור פורסם על ידי orenhazan צפה בהודעה
אסף מה שדופק שם זה השסתומים כמו שאמרתי הם הראשונים שנפגעים מחוסר לחץ שמן או שמן באיכות ירודה.
ושהשסתומים דופקים צריך לעשות אוברול מלא?
assaf HGT מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-01-08, 23:01   #38
פיליפ
Senior Member
 
האווטאר של פיליפ
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט פונטו HGT
הודעות: 1,074
שלח הודעה דרך ICQ ל פיליפ
גם לי הבדיקה נישמעה הזויה לכן שאלתי.

צריכת שמן לא מודדים לפי חודשים אלה לפי קילומטרים.
__________________
seat ibiza 20vt
פיליפ מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-08, 12:10   #39
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
מה מה מה???
שסתומים שלא מקבלים שימון, סולר במקום שמן???

ORENHAZAN - עם כבר יש בעיה בזרימת השמן לחלקו העליון של המנוע, החלק שיפגע קודם כל זה הגלי זיזים,ואז הם ינעלו
ויקיצו את הרצועת תזמון.
לגבי השסתומים -
לא מקבלים שום שימון פרט שכמות שמן מזערית שעוברת דרך מחזירי שמן שלהם (גומיות שסתומים),אשר נועדו למנוע חדירת שמן לתוך תא השריפה, מובילי שסתומים לא מקבלים שום שימון שהוא (פרט לכמו שכבר ציינתי כמות מזערית שחודרת דרך הגומיות שסתומים, קורה בעיקר בזמן עזיבת גז בהילוך, או בעמידה ממושכת בסרק)
מעל השסתום ישנה כוסית הדראולית אשר נועדה לצורך כיוון מרווח בין השסתום לבין הגל זיזים (בגלל תהליכים טרמודינמיים) .במידה ותהיה לך בעיה בכוסיות הנ"ל המנוע יקרטע בזמן הדלקה ראשונית,יתכן גם שהמנורת הזרקה תהבהב בזמן שזה קורה (מעיד על MISSFIRE), כמובן שתישמע מהם דפיקה מחזורית מתכתית כמו סוג של מכונת תפירה, יעלם עם התחממות המנוע.במידה וישנו חוסר בלחץ שמן מה שידפוק זה המרים ההדראולי ולא השסתום.

לגבי החוכמולוג השני - לא שמים סולר במקום שמן ולא מניעים את המנוע אפילו לא לדקה 1 .
לסולר אין תכונות שימון זהות לאלו של השמן (למרות שהוא שמנוני) . מוסיפים לשמן סולר או קרוסין(נפוץ יותר בשם "פלאשינג"), מניעים את המנוע ל ~ 15 דקות, נותנים לו לעבוד בסל"ד סרק בלבד.
מרוקנים את הכל, מחליפים פילטר שמן, שמים שמן חדש.

ניקוי הכי יעיל זהו ניקוי שמתבצע בצורה טבעית - נסיעה נכונה, שמן באיכות טובה, ולא לפחד מ 6000 סל"ד בכל הילוך.

הוריאטור שמרעיש - אפשר להחליף אך לא יגרם שום נזק במידה ולא יוחלף.

לגבי הבעיה של מנורת לחץ שמן דולקת - קודם כל יש לפתוח את אגן השמן ולהסתכל על מצב הרשתית של המשאבת שמן. באותה הזדמנות יש לבדוק חופשים העלולים להיווצר במיסבי טלטל וגל הארכובה, אפשר גם לפתוח את חלקו התחתון של הטלטל ולהסתכל על שחיקת המיסבים.
במידה וכל הבדיקות שרשמתי תקינות - יש לבדוק את ספיקת משאבת השמן , במידת הצורך להחליף.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein

נערך לאחרונה על ידי Eddie : 28-01-08 ב 12:19.
Eddie מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-01-08, 22:22   #40
stas203
Senior Member
 
האווטאר של stas203
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
Eddie צודק טעות שלי
stas203 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פונטו ספייס 2001 . עם מה פותחים בורג ניקוז שמן מנוע? 11efraim פונטו - טכני 17 11-12-07 01:04
בעיית איבוד כוח מנוע בפיאט אונו 45 פורום הגראז' 5 25-07-07 20:45
בעיית חום מנוע ולחצן city פורום הגראז' 7 09-05-07 11:41
בעיית התחממות בפיאט פונטו ספייס 2001 פורום הגראז' 3 22-04-07 07:30
בעיית התחממות פונטו ספייס 2001 לאחר נסיעה קצרה פורום הגראז' 2 11-04-07 01:09


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 04:12.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד