![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
בעיית התחממות פונטו ספייס 2001 לאחר נסיעה קצרה
שלום לכל חבריח הפורום!
ברשותי פונטו ספייס 2001. עד עכשיו לא עשתה לי בעיות, לפני מספר שבועות במהלך נסיעה המנוע התחמם (בד"כ תמיד על חצי) - עבר את החצי עד המקסימום. עצרתי רק לאחר מספר דקות ![]() מלאתי מים אך שוב היו חסרים מים לאחר מספר ימים. במוסך עשו בדיקות לחץ, רדיאטור ולבסוף משאבת המים הייתה גמורה והוחלפה. לאחר עוד כמה ימים שוב החלו להיעלם מים, אך בכמות קטנה יותר ממקודם (אין סימני נזילה מתחת לרכב) והבעיה היותר גדלה היא שאחרי כ- 15-20 דקות נסיעה הרכב שוב מתחמם. יש לציין שברגע שהמד חום עובר את החצי הוא מגיע תוך פחות מדקה למקסימום. האם ייתכן שאלה סימנים של אטם ראש מנוע (בגלל שבפעם הראשונה שהתחמם לא עצרתי במיידי) או שתיתכן בעיה אחרת? ואם זה האטם - האם מפלס המים אמור לרדת (סימן שגרתי?)? אשמח לכל עזרה בנושא. |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
היי,
יש לא מעט הסברים על התופעות האלו בפורום, אולי יש גם פתרונות. לגבי הבעיה שלך - נשאלת השאלה האם המאווררים מתחילים לעבוד ? אם המחוג עולה מעל החצי אתה אמור לשמוע את המאוורר בעמידה במקום אם לא...אולי פה קבור הכלב? דבר נוסף שמומלץ לבדוק, האם שטיחי הרכב בצד הנהג רטובים. אם כן, ייתכן ויש לך נזילה של רדיאטור החימום הפנימי, ולכן אתה מאבד מים. |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
תבקש שיבדקו לך גם את הפקק האחורי (פקק "נס קפה"), ישנן נזילות רבות שלבסוף מתגלות משם אך קח בחשבון שאם הנזילה משם יהיה צורך לפרק את הגיר כדי להחליף אותו ואם כבר מפרקים גיר אז בד"כ אם הקלאץ' שחוק מעל ל60% מחליפים גם אותו ואם כבר קלאץ אז מחליפים גם מחזיר שמן... קרה לי 1500 ש"ח כולל מע"מ ועבודה במוסך מורשה פיאט...
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד