![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | ||
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 108
|
צטט:
הרעש במנוע פחות מפחיד אותי זה כבר אמרתי. מה שיותר מפחיד אותי זה המנורת לחץ שמן שלפי מה שהבנתי זה לא קשור לווריאטור. אתה רוצה להגיד לי שכל מי שקנה HGT והלך לבדיקה אמרו לו שהמנוע לפני שיפוץ? צטט:
יש שם מפלס נמוך וגבוה כמו בכל מדיד אחר והמפלס תקין. |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
הרבה בעלי HGT התלוננו על המדיד שמן, לפעמים הוא מראה שהשמן על המינימום אבל בפועל יש מספיק שמן.
__________________
seat ibiza 20vt |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: אור עקיבא
הגלגלים שלי: Fiat Coupe 16VT
הודעות: 414
|
היה לי גם רעש של דיזל רק בהנעה,שמתי סולר במקום שמן ל-5 דקות בניוטרל הוא ניקה את הפיח,ואז מילאתי שמן5W-40 והפסיק הרעש.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
לא זאת לא הסיבה חצי סיננטי איכותי זה גם טוב אני יסביר לך איך עובד עניין הלחץ שמן ב HGT שתבין.
יש משאבת שמן שנמצאת בתחתית קרטר השמן משם היא אוספת את השמן בקרטר ומרימה אותו בלחץ לחלק העליון של המנוע מה שקורה ששמים שמן לא איכותי או שלא מחליפים שמן בזמן השמן הופך להיות כמו גריז כזה ואז הוא סותם את פתח היניקת שמן במשאבה ושם יש רשת מאוד עדינה עם חורים קטנים מאוד ואז יש לנו ירידה בלחץ שמן במנוע כי אין זרימה חופשית של שמן או שיש זרימה חלקית זהו מתכון בטוח להריסת המנוע. הנפגעים הראשונים הם השסתומים כי הם נמצאים בחלק הכי עליון ואז הם מתחילים להרעיש כתוצאה מחוסר שימון. נערך לאחרונה על ידי orenhazan : 26-01-08 ב 19:26. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 108
|
צטט:
מה שצריך לעשות זה לפרק את הקרטר, לנקות אותו ולהחליף משאבה נכון? בכל מקרה, אם המנורה נדלקת למאית השניה ורק שאני עומד בסרק אז יכול להיות שהמנוע עוד לא נגמר וזה יפתור את הבעיה? כי כשאני נוסע עם האוטו המנורה לא נדלקת בכלל ואותו דבר אם אני נותן טורים בניוטרל. אני חייב לציין שבעקרון המנוע עובד שקט ויציב כשהוא בניוטרל ורק בנסיעה אם מקשיבים טוב אז שומעים קצת רעש. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
|
המנוע שלך לא "נגמר", דאגות כאלה יוסיפו לך קמטים
![]() גש להחליף שמן ולבדוק את עניין המשאבה, משם תהיה חכם יותר ותדע מה לעשות הלאה. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 108
|
צטט:
![]() דרך אגב אם יש המלצות למוסך מורשה באיזור המרכז שמכיר את ה-HGT אני אשמח. בינתיים החלטתי בינתיים החלטתי שאני הולך למרכזי ברמת החייל כדי להיות בטוח... |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: ת"א
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 23
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו HGT
הודעות: 108
|
עדכון: הרכב נמצא כרגע במוסך המרכזי, הוריאטור הוחלף ע"י היד הקודמת והרעש מהמנוע לא קשור לוריאטור.
מנורת השמן לא נדלקה לי מאותו יום ובמוסך אמרו שיבדקו את זה. בכל מקרה מה שאמרו לי בבדיקה לגבי המנוע זה נכון. גם במוסך אמרו שהמנוע דופק ושורף שמן. אני החלטתי בינתיים לא לשפץ את המנוע ולנסוע עם המנוע הקיים עד שיתפגר לגמרי, בגלל שהוא לא דופק ברמה שזה מפריע לי, האוטו סוחב (אולי אמור לסחוב קצת יותר). מה שעשיתי זה טיפול מקיף למנוע הקיים בתקוה לשמור על המנוע שיחיה כמה שיותר. |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2008
מיקום: ת"א
הגלגלים שלי: HGT
הודעות: 23
|
צטט:
|
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| פונטו ספייס 2001 . עם מה פותחים בורג ניקוז שמן מנוע? | 11efraim | פונטו - טכני | 17 | 11-12-07 01:04 |
| בעיית איבוד כוח מנוע בפיאט אונו 45 | פורום הגראז' | 5 | 25-07-07 20:45 | |
| בעיית חום מנוע ולחצן city | פורום הגראז' | 7 | 09-05-07 11:41 | |
| בעיית התחממות בפיאט פונטו ספייס 2001 | פורום הגראז' | 3 | 22-04-07 07:30 | |
| בעיית התחממות פונטו ספייס 2001 לאחר נסיעה קצרה | פורום הגראז' | 2 | 11-04-07 01:09 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד